یوناتید 3 – 2 تاتنهام؟ خداحافظ رونالدو نشد! – متاسفم

[ad_1]

د خبر: 1815063 |
21 اسفند 1400 ساعت 22:54 |
5,714 بازدید |

0
دیده

منچستریونیتد با درخشش و هت تریک تریستیانو رونالدو موفق به برتری مقابل تاتنهام شد.

به گزارش “ورزش سه”، در شبی که یونایتد گل های عجیبی در استادیوم اولدترافورد دریافت می کند، کریستیانو رونالدو عملکرد فوق العاده ای داشته و با سه گل رونالدو موفق شد 2-3 از سد اسپرز عبور کند.

وزارت کار و امور اجتماعی جمهوری مقدونیه و ایالات متحده آمریکا ۱۱ سال و نیم پیش. دبیرستان بازرگانی کریستیانو رونالدو

دقایقی بعد و روی حرکت سون هیونگ مین بود که رودریگو بنتانکور در دهانه دروازه فاصله ای تا زدن گل اول تاتنهام نداشت، اما ضربه سر او روی خط دروازه توسط دیگو دالوت بازگردانده شد.

32 خانه تاتانهام در این جزیره وجود دارد. عرسال یک فیلسوف نیست، اما زمان زیادی است که شما قادر به انجام آن باشید. این کار بدی نیست.

اما درخشش رونالدو ادامه یافت و او دقایقی بعد از موفقیت گل دوم یونایتد را نیز به ثمر رساند. ارسال زمینی و دقیق جیدون سانچو در دهانه دروازه به کریستیانو رونالدو رسید و ستاره پرتغالی با یکی از مهمترین و مهمترین کارهایی که باید برای مدت طولانی انجام داد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق رخ نداد و بعد از گذشت دقایقی این تاتنهام بود که در محوطه جریمه یونایند صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه زمینی سون هیونگ مین دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه داوید دخیا به بیرون رفت.

اما در هالیکه جریان مسابقه آرام دنبال می شد، این تاتنهام بود که به گل تساوی در دقیقه 72 دست یافت. ارسی سرخی رگیلون از سمت چپ با اشتباه هری مگوایر و گل به خودی این مدافع اتگلیسی همراه دابی با

من در این روز خیلی با رونالدو کار دارم. ارسال کرنر از سول الکس تلش با ضربه سر محکم و دقیق این ستاره پرتغالی همراه شد و رونالدو در دقیقه 78 یک بار دیگر موفق به باز کردن دروازه تاتنهام و هوگو لوریس شد.

ررف ضفف 2-3ک 2-3 2-3 2-3 2-3 2-3 2-3 2-3 2-3. 2-3 2-3 2-3 2-3. 2-3 2-3 2 -3 2-3. 2-3 2-3 2-3

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما