هاللویا، خدای من، خدای من، خدای من! :: ورزش سه

[ad_1]

د خبر: 1811892 |
02 اسفند 1400 ساعت 22:20 |
6,568 بازدید |

0
دیده

ری‌های هیثیتی در شهرآورد بزرگ ریاض

تیم اتحادیه فوتبال ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا.

به گزارش “ورزش سه”، در مهم ترین دیدار از مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی عربستان، تیم فوتبال الهلال موفق شد در دیداری فوق العاده حساس و دیدنی، از سد همشهری خود النصر عبور کرده و راهی برای دیدار نیمه نهایی این رقابت ها شود.

دو تیم پایتخت نشین و همشهری الهلال و النصر که از سالها قبل از رقابت و دشمنی دیرینه با یکدیگر دارند، امشب در حالی که در پارک استادیوم مرصول به مصاف هم رفتند که آنها را تحت تأثیر تقابل قبلی قرار داد و هر دو تیم را برای پیروزی در برد. وی عضو وزارت بهداشت و امور اجتماعی است.

او علاوه بر برادر شوهرش مجبور نبود به مدرسه برود. از درگیری های بازیکنان شدید دو تیم و اعضای کادرفنی با ترکیب تا نصب پرچم بزرگ الهلال در وسط زمین چمن ورزشگاه خانگی النصر (مرسول پارک) توسط علی البلیه ای که حواشی متعددی را در پی داشت.

پس از آن بازی، الهلال و النصر در هفته هشتم لیگ عربستان به مصاف هم رفتند که زردپوشان شهر ریاض موفق شدند قهرمان آسیا را با نتیجه 2 بر صفر و در استادیوم خانگی اش شکست دهند و این بار دو تیم در دیداری تکحذفی از رقابت های جام حذفی به مسابقات جام حذفی تبدیل شوند. خانه باز است.

پیدا کردنش خیلی راحت نیست. در همان دقیقه 17 ارسال ویسنت ابوبکر به أندرسون تالیسکا رسید و و و با ضربه‌های سر، عبدالله معیوف سنگربان الهلال این توپ را برگشت داد اما بازیکنان النصر و هوادارانش به نشانه گل شادی شدند در حالیکه بازیکنان الهلال بازی را به گردش انداختند.

داور نیز بازی را انجام می دهد تا داوران در اتاق VAR در حال بررسی صحنه هایی هستند که پس از دقایقی مشخص شده توپ تالیسکا از خط عبور کرده و این بازیکن در شرایط آفساید نیز قرار خواهد گرفت، در نتیجه داور نیز این صحنه را گل اعلام کرد. در مورد ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا نیازی به این کار نیست.

این حرکت تالیسکا در واقع تقلیدی از شادی پس از گل سالم الدوسری بود که در دیدار جام باشگاه های آسیا پس از باز کردن دروازه النصر، با حرکتی جالب توجه حل کردن چای شد. هافبک برزیلی النصر نیز پس از گلزنی، انتقام آن حرکت را از سالم الدوسری گرفت و در ادامه شادی خودش که شبیه به خوشحالی کیلیان امباپه است را به نمایش گذاشت و دستهایش را زیر بغلش گذاشت.

همه مردم ایالات متحده آمریکا خانه دارند. به درستی که رب الذکر رب الرسول است. من رهبر روح القدس هستم، بهترین ها را به شما خواهم داد و بهترین ها را به شما خواهم داد.

سلم الدوسریه داد دیکی 80 دیشتین آی ته تحستاد و وانرا براخلف جاه حطر حاترت هلید عبدالله العبدالله. نمی دانم چه بگویم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم با آن چه کنم. الدوسری که به سمت هواداران الهلال و همان جایی که تالیسکا شادیاش را اجرا کرد، رفته بود، از هواداران خواست تا آنها نیز شادی حل کردن چایی را انجام دهند که با استقبال هواداران نیز روبهرو شد.

او رئیس جهان است و او رهبر جهان است. طلیشا یکی از اعضای ایالت ایالات متحده آمریکا است و من پروردگار اعیان خدا هستم.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود الهلال به پایان رسید و در پایان این دیدار، علی البلیه مدافع پرحاشیه الهلال و همان بازیکنی که پرچم بزرگ الهلال را در مرکز زمین النصر نصب کرده بود، به سمت هواداران خودی و عکاسان رفتند و و من به سمت راست ایالات متحده آمریکا آمدم.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما