نشنایی با مهم ترین شهرهای هدف روسیه

[ad_1]

علاوه بر فدراسیون روسیه، ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. الجزیره الجهرشه یکی از اعضای الشرح الشهرا و احمیته الشرح است.

اه گ ازارش ایسنا ب در گزارش الجزیره

عالیه خیلی قشنگه

شهر آل یاخ کلیسای عرفه السید

اطلاعات زیادی وجود دارد، بسیار سرگرم کننده و بسیار سرگرم کننده و بسیار سرگرم کننده و بسیار سرگرم کننده است. مامارق المناطق معارق معرق معروف معروف معروف تاریخی است. دانستن نحوه استفاده و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است.

کیف در سال 1917 بعد از استقلال جمهوری خلق از امپراتوری روسیه مرکز جمهوری جدید قرار گرفت و شهر مهمی در جمهوری شوروی سوسیالیست شد و در سال 1934 پایتخت این کشور انتخاب شد.

ی‌یف همچنین بعد از فروپاشی شوروی سابق و استقلال استقلال در سال ۱۹۹۱ این کشور تعیین شد.

خارکف

دومین شهر بزرگ بعد از کیف به لحاظ مساحت و جمعیت می شود و بزرگترین شهر صنعتی، علمی و فرهنگی است که بزرگترین شهر دانشجویی قلمداد می شود و بیش از 40 مرکز عالی آکادمیک در این شهر قرار دارد.

این شهر در شمال شرقی در تلاقی دو رود لوپان و خارکف است و در قرن 17 تاسیس شد و تا ابتدای دهه هشتاد قرن 20 مرکز محلی بود و ساکنانش بیش از یک میلیون تن بودند و در آن 700 بنای یادبود به اضافه شدن موزه ها و تئاترها نمی دانم چه کنم.

نمی شود که مردم دنیا در میان آن باشند.

اودسا

یکی از شهرهای بزرگ جمهوری جمهوری است که در ساحل دریای سیاه واقع شده و مردم این شهر به زبان محلی و روسی صحبت می کنند و در آن دانشگاه های عده ای در بیش از 20 رشته و تخصص وجود دارد.

این شهر از کیف و خارکف سومین شهر بعد از جمعیتی است که بیش از یک میلیون تن جمعیت دارد و در این شهر چهار بندر و فرودگاه بین المللی وجود دارد و دارای ثقل اقتصادی و گردشگری است و به این دلیل که اکثر ساکنان محلی زبان رسمی هستند. من روسی هستم.

در کرن ۱۹ اودسا چارمین شهر بزرگ امپراتوری روسیه بعد از مسکو، سنت پترزبورگ و ورشو بود.

اودسا شهری معروف به لحاظ فرهنگش است و در آن نمایشگاه ها و موزه های متعدد وجود دارد و به بازیگران معروفش، شهر است که در آن زندگی می کنند و شاعر معروفی الکساندر پوشکین و نقاش معروف روسی فروبیل و غیره در آنجا زندگی می کنند.

اراماتورسک

او یکی از مهم ترین افراد جهان است.

او در سال 1868 متولد شد و در سال 1868 به دنیا آمد.

مريم

شهر ماریول در بخش جنوب شرقی ووکراین در منطقه دونتسک واقع شده و در گذرگاه آبی آزوف

این شهر نیز بزرگترین شهر صنعتی در حوزه دونتسک است و بزرگترین کارخانه های تولید فولاد و آهن را در خود جای داده و یکی از شهرهای آلوده به دلیل وجود تعداد کارخانه زیاد است.

لویو

با افزایش بحران بین روسیه و روسیه اسم شهر لویو (LVIV) در غرب مرزهای مشترک با لهستان زیاد به گوش میرسد، آمریکا و غربی سفارتخانه های خود را از کیف به شهر لویو منتقل کرده اند.

ساکنان این شهر 721 هزار و 510 تن طبق برآوردهای سال 2021 است و 88 درسد محلی ، 9 درسد روسیه و ی درصد لهتا

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما