شما می توانید این کار را انجام دهید

[ad_1]

سازمان راهداری و حمل و نقل و حمل و نقل جاده ای کشور آمار مسافران در ایام شرح های گزارشی را منتشر می کند که در آن سفر در تعطیلات تعطیلات حالت سکته گرفت، اما متوقف نشد و استان های شمالی با بیشترین میزان کاهش ترد در ورود و خروج مسافر در قرنطینه 15. روضه هماره بوداگند.

گزارش دنیایاقتصاد، پس از اوج چشمگیر همهگیری کوید -19 در سراسر کشور و در وضعیت قرار گرفتن در تمام استانهای کشور، ستاد مدیریت مبارزه با مصرف بهمنظور کاهش مصرف با ایجاد محدودیتها، تردد بین استانها را ممنوع اعلام کرد و افراد از قرنطینه خانگی. این ایده خوبی است که اوقات خوبی داشته باشید.

با توجه به اینکه تا پیش از این با اعمال تعطیلات سفری خانوارها شرایط و آمادگی سفرهای بین استانی را فراهم میکردند با اجرای برنامه های جدید و قرنطینه 15 روزه که با جرایم سنگینی همراه سفر خانوارها به ویژه سفرهای تفریحی با روند کاهشی ترد بین استانی بوده است. شده است.

بررسی ها نشان می دهد باتوجه به این قرنطینه 15 روزه، ترد بین استانی با روندی 34 درصدی در مقایسه با دو هفته پیش از اعمال محدودیت ها همراه بوده است که دلیل اصلی سفرهای تفریحی آن روزهای محدودیت ها بوده است. اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متوسط ​​کشور در ایام محدود سفر، تردد روزانه بین استانی معادل یک میلیون و 52 هزار وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با سال گذشته 36 درصد بوده است.

آمارهای ارائه شده این سازمان نشان می دهد که تعداد تردد روزانه تا پیش از شروع لیست ها و همچنین در مقایسه با سال گذشته به حدود 6/1 میلیون تردد بوده است که این امر نشان دهنده کاهش سفر بین استانی در ایام خطوط ساحلی است که بازارهای گردشگری را به بازار عرضه می کنند. داشتن یک تجربه خوب بسیار مهم است.

این سازمان همچنین آمارهای ترد وسایل نقلیه بین استانی طی هفته سفر را اعلام کرد که مسافر آن در کل کشور حدود 7/14 میلیون تردد بین استانی صورت گرفته است که با توجه به رفتن و برگشت این خودروها بیش از 5/7 میلیون خانوار. دکتر کارینتیا رزا صفر بن آستانه دشتهند.

گزارش این آمارها دو استان گردشگر شمالی یعنی مازندران و گیلان با کاهش مجموع تردد ورود و خروج به استان کاهش می یابد که نسبت به دو هفته پیش از اعمال محدودیت های سفر به ترتیب با کاهش 53 درصد و 49 درصد همراه بوده است که به طور میانگین حدود 600 هزار است. هانوی تنها یکی از زیباترین مکان های جهان است.

استانهای قم، قزوین و گلستان نیز که یکی از پرتردترین استانهای کشور بهشمار میآیند در قرنطینه 15 روزه سفر بیناستانی با کاهش ورود و خروج نسبت به دوهفته پیش از محدودیتها همراه بوده است که این رقم کاهشی به ترتیب منفی 46 درصد، منفی 44 درصد و. من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم.

با توجه به محدودیت‌های سفر در استانی با دستور ستاد مدیریت مبارزه با کاهش با کاهش چشمگیر ترد خانوارها بوده است و سفرهای تفریحی را در حالت سکونت همراه داده است، اما انتظار می‌رود که این روند کاهشی داشته باشد و بیش از حد کاهش یابد. متاسفم.

اگر بهمنظور کاهش سفر و زمستان از اوجگیری مجدد کوید -19 در کشور با ادامه روند روندهای تردد بین استانی می توان به این روند کاهش سفر به ویژه های تفریحی را افزایش داد، اما باتوجه به آسیب های زیادی در بازار گردشگری و تجربه موفق دیگر کشورها در بازیابی و بازیابی ارتقای گردشگری داخلی می توان با بهره برداری از دو روش سفرهای محتاطانه را رونق بخشید و امکان احیای بازار را به تعطیلی کشاند که باعث تعطیلی بسیاری از کارها و در معرض خطر قرار دادن در این مکان شود، بهوجود آورد.

بحران بحران در کشور بیشترین آسیب را بر بخش گردشگری و صنایع دستی وارد کرده و ایجاد محدودیت ها در این بازار را در وضعیت کمای اقتصادی و موقعیت قرار داده است. بر این اساس متولیان گردشگری با ستاد مبارزه با سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط می‌توانند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به تجربه‌های دیگر در گردشگری احیا، ابتدا افراد را به کوتاه‌مدت درون استانی سفر می‌کنند و دیگران نیز با توجه به این موضوع. به تغییر سفر گردشگران در دوران سفر به سوی طبیعتگردی و در فضای باز و بکر می توانم به رونق گردشگری روستایی، گردشگری کشاورزی و سفر با خانه های متحرک (کمپر و کاروان) پرداخت که نه تنها امکان سفر را برای خانوارها فراهم می کند، بلکه به احیا می پردازد. در بازار آمریکا بازار در بازار است و در بازار شهر بوهمیا و در دنیای مردم جهان.

در آسیای شرقی مانند ژاپن، چین و تایلند که در زمره گردشگران جهان می‌شوند که درآمدهای دریافتی از این محل تأثیرگذار بر رشد اقتصادی این کشور است و با توجه به رکود گردشگری بین‌المللی به دلیل تغییرات سفر و ورود به بازارهای خارجی. این بازار بهمنظور جبران ها و تصمیم های اقدام به تشویق و ترویج سفرهای داخلی می کند و بهمنظور جذب شهروندان خود را به سفرهای داخلی جذب می کند که هم برای زندگی و هم برای فعالان این عرصه ها و از توقف کامل سفرهای جلوگیری کرده اند.

در ایران نیز محدودیت‌ها امری ضروری و ضروری است، اما با بهره‌گیری از تجربیات سایر سازمان‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولین و همکاری با نهادهای دولتی مرتبط در این حوزه و خصوصی می‌توان سفرهای امن را با پروتکل‌های بهداشتی کامل در طبیعت دام و روستاها فراهم کرد. به نفع آمریکا و آمریکا و آمریکاست.

سفر

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما