ممزگشایی از پشت‌پرده تصمیمی مقتدی صدر

[ad_1]

سیاست‌ها و افراد وابسته به احزاب و جریان‌های مختلف در عراق و نقیضی درباره عقاید تصمیم‌گیری برای تصمیم‌گیری در مورد تصمیم‌گیری برای تصمیم‌گیری برای تصمیم‌گیری در جریان رهبر جدید صدر مبنی بر تصمیم دوشنبه برای رئیس‌جمهور جدید عراق و برخی تصمیم‌گیری‌های این جمهوری را با فشارها بر هم پیمانان کرد و سنی جریان دارد. صدر مرتبط میدانند و برخی نیز از وجود اختلاف میان این جریان با کردها و سنیها و مشروط کردن جریان همراهی صدر در مسیر تشکیل دولت به حضور هماهنگی شیعیان عراق توسط آنها حرف میزنند.

به گزارش ایسنا، العربی الجدید در گزارشی درباره تصمیمات اخیر مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق مبنی بر جلسه دوشنبه برای تعیین رئیس جمهور جدید این کشور نوشت: 48 ساعت مانده به تاریخ تعیین شده برای جلسه پارلمان عراق به تعیین رئیس جمهور جریان صدر در تصمیمی غیر منتظره از تعلیق گفتگوهای تشکیل دولت و تحریم این جلسه خبر داد.

خدمات و خدمات

دو و میدانی در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. تفسیر اول از تصمیم تصمیم گیری، این است که مقتدی صدر در نتیجه فشارها بر احزاب کرد و سنی و حمایت آنها را از یک حزب شیعه در مقابل احزاب شیعه دیگر و منزوی کردن هماهنگی شیعیان عراق این تصمیم را ایجاد کرده است.

دیگر معتقدند که جریان صدر درصدد به تعویق انداختن موعد تعیین رئیس جمهور عراق تا زمان بررسی شکایات مطرح شده علیه هوشیار زیباری، نامزد حزب دموکرات کردستان عراق برای تصدی پست ریاست جمهوری جمهوری است.

در صورتی که جلسه فردا (دوشنبه) برای انتخاب رئیس جمهور تشکیل شود، عراق در شرایط بحرانی فعلی با اولین قانون اساسی، آخرین بار خواهد بود، چراکه فردا مهلت انتخاب رئیس جمهور جدید است و 30 روز از برگزاری اولین جلسه جدید میگذرد.

در همین حال، یکی از اعضای جریان صدر عراق در گفتگو با العربی الجدید گفته است که فشارهای زیاد بر احزاب سیاسی کرد و سنی به ویژه پس از اظهارات اخیر عمار الحکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق و درخواست او از احزاب کرد و سنی برای عمل. به مسئولیتشان درباره اختلافات میان اختلاب شیعه باعث شد تا آنها از مقتدی صدر بحری در خشته بحران بارچوب هماهنگی شیان داشته باشند.

این منبع احزاب سنی کرد و در حال حاضر حاضر توافق و حضور هماهنگی شیعیان عراق با جریان صدر یک دولت را مطرح کرد و همه پیشنهادات مطرح شده علیه آنها مبنی بر تقویت حزب یک شیعه بر حزب دیگر در بحرانی کنونی را رد می کنند. .

این عضو جریان صدر ادامه داد: تصمیمات بعدی مقتدی صدر در راستاسی اجبار احزاب به سایبندی به توافقات صورت به توان آنها تبدیل شده است.

وی همچنین گفت که این تصمیم مقتدی صدر قطعی نیست و ممکن است که او پیش از جلسه فردا در تصمیمش بازنگری کند، اما این اتفاق مستلزم تضمین هایی از سوی احزاب کرد و سنی مبنی بر حمایت از تشکیل دولت اکثریت ملی حتی بدون حضور و مشارکت در اطراف. شیخ الشیخ و هرمیون و طواف هرمیون بحرین الصحرا الصحری القدریه الشیریه الشریعین الشریعه الشریعه الشریعه الشهری آی زهری یار.

جستجوی نتایج زیرنویس فیلم برای کددر بب

در همین حال، علی الفتلاوی، عضو ائتلاف «الفتح» عراق در این باره گفت که حاکی از وجود اختلاف میان مقتضی صدر و دموکرات کردستان عراق و ائتلاف اکثریت موجود ملی، (متشکل از ائتلاف های تقدم و عزم) است و ممکن است که باشد. مهمترین ویژگی های شرکت از مهمترین آنها است.

الفتلاوی افزود: تقویت هماهنگی درصدد ارتباط با جریان صدر به منظور تکمیل مذاکراتی است که هدف آن تشکیل یک فراکسیون بزرگ میان دو طرف و تشکیل یک دولت توافقی است که همه احزاب شیعه را هم می‌آورد و هیچ حزبی را در برابر سیاست‌های سیاسی تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. دوستت دارم.

الفتلاوی همچنین گفت که اصرار مقتدی صدر بر تصمیم ممکن است که احزاب کند و سنی را به سمت ائتلاف با هماهنگی شیعیان برای تشکیل دولت جدید سوق دهد; ایالات متحده آمریکا یک سفر رفت و برگشت شبانه روزی انجام داده است.

جاسم محمد جعفر، عضو ائتلاف دولت قانوني نيز تصويب شده است: تصميم صدر پس از آن تصميم گرفته شده است، احزاب كرد و سني تاكيد كرد كه بدون حضور هماهنگي شيعيان جريان ص را در ادامه مسير تشكيل دولت همراهي نمي كنند. این مورد در مورد هیچ یک از مهمترین منابع اطلاعاتی صادق نیست.

وی میگوید: این تصمیم مقتدی صدر ثابت کرد که جریان مطبوعش بدون متحد کردن احزاب شیعه قدرت تشکیل دولت اکثریت را ندارد و به همین دلیل ما به همسو مواضع و مذاکرات تکمیلی با جریان صدر ادامه میدهیم تا پیش از برگزاری جلسه تصمیم گیری به توافق دست یافته. و بسم رب الارباب ما هم همین کار را خواهیم کرد و به درستی عمل خواهیم کرد.

اما مهدی عبد الکریم از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق اعلام کرد هه هیچ اختلافی میان کردها با جرا

این یک راه عالی برای انجام این کار است: اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار خود دریافت کنید. ما یکی از اعضای وزارت آموزش و پرورش و علوم هستیم و توانسته ایم این کار را در آمریکا و همچنین در آمریکا انجام دهیم.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما