مشاور برتر تجربی (پزشکی) ریاضی انسانی

پسرم هم الان سال هفتم هست و من و مادرش که پزشک هستیم و تا قبل از این خیلی دغدغه درسی آروین رو داشتیم، الان با یه وضعیت آرمانی درسی مواجه شدیم که شبیه معجزه هست برامون. برای مشاوره تحصیلی و برخی اختلالات رفتاری مربوط به پسرم با کلی پرس و جو موسسه نام آوران شمیران رو پیدا کردم و الحق که مدیریت موسسه در زمینه مشاوره تحصیلی که واقعا امر تخصصی و پیچیده ای هست خیلی خوب با پسرم ارتباط گرفتن. هر ساله یکی از بزرگترین دغدغههای دانش آموزان و خانوادهها انتخاب مشاور تحصیلی خوب و مشاور کنکور حرفهای برای کسب نتایج عالی در امتحانات مدرسه یا کنکور سراسری میباشد. در صورتی که به تنهایی نمی توانید این مورد را به انجام برسانید از مشاوره حرفه ای کنکور تجربی کمک بگیرید. یک مشاور کنکور خوب علاقه مند است که موفقیت شما را ببیند و تمام تلاشش را برای دیدن چنین صحنه ای می کند.از همه ی آگاهی ها و اطلاعاتش برای پیشرفت شما استفاده میکند.

واقعا حلالشون باشه حق الزحمه ای که بهشون دادیم. در این بین چند سالی هست که با مجموعه نام آوران آشنا شدیم و دو تا فرزند خودم یکیشون از سال سوم ابتدایی و دومی از سال دهم تحت نظارت آموزشگاه قرار گرفتند. در کنار دو دختر من که یکی کلاس دهم هست و یکیشون در مقطع ششم درس میخونه کلی شاگرد هم از شهرهای مختلف اومده بودن. شما هر چقدرم از ماست خودتون تعریف کنین مشتری با خودش میگه هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه. مشاور کنکور باید این موضوع را به خوبی درک کرده و برنامه ریزی هر دانش آموز را براساس نیاز بهترین مشاور کنکور خودش انجام دهد. رضایت بالای دانش آموزان و داوطلبان کنکور از معین فلاح شاهدی بر این موضوع هست که میشه ایشون رو یکی از بهترین مشاوران کنکور در سالهای اخیر بهشمار آورد. پسر من با هر کسی اخت نمیشه و در برابر غریبه ها کلا سایلنت میشه ولی امروز آقای دکتر واقعا گل کاشتن و بعد از ارتباط موثر با آریا، شخصیت پسرمو کامل آنالیز کردن و قرار شد اولین برنامه درسی رو همراه با برگزاری اولین جلسه کلاسش برای آریا تدوین کنن.

خصوصا با وضعیت تعطیلی مدارس که در ۱ سال گذشته با آن روبرو بودهایم و تلاش برای آموزش مجازی، اهمیت داشتن مشاوره تحصیلی بیش از پیش شده است. این دست از مشاورها فقط به منافع شخصی خودشون اهمیت میدن و معمولا برای همه داوطلبهایی که به اون ها مراجعه میکنه یک رفتار مشخص دارن و طبق یک برنامه از پیش تعیین شده برای کنکوری ها برنامه ریزی میکنن و پیشرفت شما اهمیتی برای این اشخاص نداره. ساعت مطالعه، تعداد دفعات مرور و تعداد تستهای لازم برای تسلط بر هر درس با درس دیگر متفاوت است. یکی از ویژگیهای مهم در انتخاب مشاور تحصیلی خوب ، تسلط روی دروس مختلف و روش مطالعه صحیح دروس هست. آقای راستی کارشناس برجسته آموزشی معتقد است:« پوردستمالچی تسلط خوبی بر مقوله کنکور سراسری و مسائل پیرامون آن دارد بطوریکه او را می توان به عنوان یکی از بهترین مشاورین انتخاب رشته نیز قلمداد کرد.

از مشاوران تحصیلی دیگر می توان به محمدرضا پوردستمالچی اشاره کرد. مشاوری که با رتبه های خود دست به کار عجیبی زد و مؤسسات کنکور مدعی و فرصت طلب را غافلگیر کرد. بنابراین در این مطلب سعی در بررسی معیارهای صحیح برای انتخاب بهترین مشاور تحصیلی و مشاور برای کنکور ۱۴۰۰ داریم. برای انجام مشاوره تحصیلی با مرکز نام آوران آشنا شدم در پاییز ۹۷، بسیار دلسوزانه و با تخصص بالایی کار مشاوررو انجام میدن. با توجه به اینکه در حال حاضر خیلی از موسسه ها کار تجاری با بچه ها انجام میدن، آشنایی و سپردن فرزندمون به معلم دلسوز و مشاور خوب بسیار مغتنم هست. با توجه به اینکه جدیدا کنکور دادن و سن شون یه مقدار از دسته اول کمتره ارتباط صمیمانه تری با شاگرد برقرار میکنن. ضمن اینکه هر دانش آموز نیز براساس شرایطش، نیاز دارد بعضی دروس را بیشتر یا کمتر مطالعه کند. لذا باید به این نکته توجه داشته باشید که رشته دانشگاهی موردنظرتان در کدام زیر گروه است و ضرایب دروس اختصاصی آن چقدر است و با دیگر زیر گروه ها چه تفاوتی دارد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین مشاور کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما