(تصاویر) مردی که در یک خانه 8 زن دارد!

[ad_1]

اگرچه برای اکثر مردان چندهمسر زندگی در یک خانه حتی با دو همسر بسیار دشوار است، اما مردی در تایلند با انتشار داستان زندگی هشت همسر جوان زیر یک سقف در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

به گزارش فرارو، مردی به نام آنگ دام سوروت هنرمند خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که در آن داستان خود را تعریف کرد به شهرت رسید.

او در این مصاحبه گفت که همسرانش به خوبی یکدیگر را درک می کنند و همه روابط خانوادگی هماهنگ دارند.

سوروت چگونه با همسرانش آشنا شد؟

نحوه آشنایی او با همسران جوانش نیز بسیار جالب است. در طی مصاحبه، سوروت فاش کرد که همسر اولش نونگ اسپرایت را در عروسی یکی از دوستانش ملاقات کرده است. او از او خوشش آمد و از او پرسید که آیا دوست دارد با او ازدواج کند؟

به همین ترتیب، وقتی همسر دومش نونگ ال را در بازار دید، عشق در نگاه اول بود. در کمال تعجب، این زن نیز با اینکه از شوهر اولش خبر داشت، با سوروت موافق بود.

او در این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در بیمارستان و با همسر چهارم، پنجم و ششم خود به ترتیب در اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک آشنا شده است.

سوروت که از تمام محبتی که از شش همسر جوانش دریافت کرد، ناراضی بود، در حالی که با مادرش از معبدی بازدید می کرد، با زن دیگری به نام نونگ فیلم آشنا شد. وقتی فیلم را پیشنهاد داد، نتوانست نه بگوید.

این مرد هشتمین و آخرین همسرش نونگ مای را در طول تعطیلات خود در پاتایا ملاقات کرد. در کمال تعجب چهار نفر از همسرانش او را در این سفر همراهی کردند و او دوباره عاشق شد.

در گفت و گو با این شبکه تلویزیونی همه همسران وی به اتفاق آرا قبول کردند که او مردی بسیار دلسوز و با ملاحظه است. همه همسرانش موافق بودند: او شاید دلسوزترین و با ملاحظه ترین مردی بود که تا به حال دیده بودیم.

آنها گفتند: “او با ما آنقدر خوب رفتار می کند که ما چیزی برای دعوا نداریم.”

بر اساس این گزارش، سوروت در حال حاضر از همسر اول خود یک پسر دارد، در حالی که دو زن دیگر به زودی در انتظار فرزند هستند.

وقتی از آنها پرسیده شد که چرا آنها با مردی که قبلاً ازدواج کرده بودند، ازدواج کردند، همه زنان قبول کردند که دیوانه وار عاشق او شده اند.

وی با رد شایعه ازدواج زنان با وی گفت: همه اعضای خانواده من وظیفه دارند و همسرانم با انجام کارهای خانه یا فروش محصولات مختلف از مواد غذایی گرفته تا لوازم آرایش و صنایع دستی امرار معاش می کنند.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما