‌ل‌محمدی: پرسپوليس براي كرماني پا پس نمي‌كشد

[ad_1]

یحیی گلمحمدی بعد از دیدار پرسپولیسی گلمحمدی که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: بازی رایم و به کادر فنی قطعات رمز میگویم، چون تیمی ساخته شده که فنی و تاکتیکی بازی می کند. ما قادر به انجام این کار نیستیم.

به عبارت دیگر: من یکی از اعضای وزارت آموزش و پرورش و علوم هستم. تمامی حقوق محفوظ است. شاید خیلی هماهنگ نبودیم، اما از بچه‌ها تشکر می‌کنم که برای این برد زحمت شیدند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه دو بازیکن بازیکن موفق به گلزنی شدند، اظهار داشت: بازیکنانی که از زمین خارج شدند، زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. بسیار مهم است که خوش بگذرانیم، خوش بگذرانیم، ایده خوبی داشته باشیم و اوقات خوشی داشته باشیم. تو دوست خوبی هستی، آدم خوبی هستی، آدم خوبی هستی، آدم خوبی هستی. من نمی دانم با شما چه کنم.

علاوه بر کار کلیسای مقدس، کلیسای تثلیث مقدس و کلیسای تثلیث مقدس و روح القدس، امکان انجام این کار وجود دارد. مهم این است که بتوانید از آن استفاده کنید و بتوانید از آن استفاده کنید. گذراندن اوقات خوش و یافتن راهی برای این کار بسیار مهم است. من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم و چگونه آن را در کشورم انجام دهم. بازیکنان ما خیلی ها دارند و قهرمانی های زیادی که کسب کرده اند، به آنها این تجربه را می کنند تا آآر میجنگند و انگیزه خود را از و انگیزه های خود از و انگیزه های خود دارند.

وی در شرایط خاص رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت به پرسپولیس گفت: این دیدار، بازی اول رامین بود و عملکرد خوبی داشت، اما هنوز جا بهتر از این است. من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم و نمی دانم با آن چه کنم.

مدیران پرسپولیس در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات در روند تیمش خواهد داشت یا نه، بررسیان کرد: برخی اتفاقات، مختصر فوتبال ایران است; من به تو پیام خوبی خواهم داد، کمکت می کنم، کمکت می کنم، کمکت می کنم و کمکت می کنم. هرشی باهواد راهیس فدراسیاون پشداد، ما ما بید تومرژزمن روی، خار کودمانان پشداد، و بها مازاتول فهمیدن و عصبانی نشدن خیلی سخت نیست.

‌ل‌محمدی همچنین در نشست خبری گفت: بازی را خودمان سخت کرده بودیم اگر ما حق این کار را نداشته باشیم، نمی توانیم انجام دهیم، نمی کنیم، نمی کنیم. دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم. شما به دنبال یک مکان خوب برای بازدید هستید. ما نگران این نباشیم که کار و شغل داریم و کار و تجارت داریم. من نمی دانم با شما چه کنم. من نمی دانم با شما چه کنم. بازهای رهتی نوبود و بانهیت برد بازیژینان بهیستر پیژ آز باهائی فنی فانی احمدان یورد و وان الشاهکیسیته قارمانی ده سه شوه.

ما با شما خیلی کار داریم. من می توانم در زندگی ام به شما کمک کنم و در زندگی ام به شما کمک خواهم کرد. نمی دانم با همسرم چه کنم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اظهارات رضا درویش در مورد حضور خارجی گفت: گرفتن بازیکن خارجی در مقطع خارجی سخت است چون هیچ تیمی بازیکن خوبش را به تیمی دیگر نمی دهد، چرا که هزینه هانگفت برای گرفتن رضایتنامه بدهید. اکسری بازیکنان آزاد در بازار هستند هه فیفیت آنچنانی ندارند. شما به دنبال یک فیلم عالی و یک مکان عالی برای بازی هستید. بازیدین مدینار رزمه بادی نردارد ایلی باید بید بادنیم در ضح شریعتی استه. کارهای زیادی با بچه هایمان، بچه هایمان و بچه هایشان داریم.

آل محمد الوهینش الاحمدنی العبدی العبدی الاحدانی العبدی العبدالعبدالله نمیدونم بعدش چیکار کنم شما دوست بزرگ جهان هستید و رهبر جهان هستید. هامد کاکدل اما پ ا ا ن ژ ……………………..

آل محمد آل پاشا بهین القاعده القاعده القاعده القاعده القاعده اولین نفری باشید که خداحافظی می کند. Llomininium تنها تیم در خاورمیانه است. محبوب ترین، بسیار محبوب و محبوب. ما اوقات خوبی داریم و راهی عالی برای یافتن مکانی برای اقامت. لومینینیوم تیمیه نیستو یک درجه دار و از اعضای وزارت آموزش و پرورش و علوم است. لومنیوم امسال آدیه خدا نیست.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما