مکان: ایالات متحده آمریکا و واشنگتن

[ad_1]

«ماریا زاخارووا» وزارت امور خارجه روسیه گفت، داستانسرایی درباره تهاجم قریب الوقوع روسیه به بسیاری از رسانه ها در حال انتشار آن، از سوی واشنگتن هماهنگ می شود.

به گزارش فارس، زاخارووا طی مصاحبه‌ای اینترنتی توضیح داد: «من می‌توانم بگویم که از رسانه‌های بیسابقه حمایت می‌کند، زیرا همه منابع غربی سعی می‌کنند خود را مستقل نشان دهند، اما اکنون در خدمت این داستان سفارش شده از واشنگتن هستند».

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، وی تصریح کرد که هدف از این هماهنگی هراسآمیز غرب در مورد حمله ادعایی روسیه به روسیه در 16 فوریه، تشدید وضعیت و البته فعالیت های حرکت آمیز است.

به گفته این مقام روس، این فتنهانگیزیها از دو ماه پیش آغاز نشد، بلکه در عرصه میدانی برای درگیری از کشور از بلندمدت آماده شده است که به طور فعال توسط آمریکا اداره می شود.

زاخارووا در بحبتهایش با فت این که مملو از تسلی ات نااتور است آن غربی در این کشور یندین برابر این یش یافته است.

به نوشته ریانووستی، وی در اینباره دولت اظهار داشت: «اوکراین مملو از سلاح است، این سلاح‌هایی است که توسط ناتو به رهبری ایالات متحده، بریتانیا و … تامین می‌شود. “من نمی دانم چه کار کنم، نمی دانم چه کار کنم.”

گزارش وزارت خارجه روسیه همچنین به برداشتن پرچم انگلیس از سفارت کشور

زاخاروو در مرکز شهر شادون واقع شده است.

گفت: من نتوانسته ام این کار را بکنم. من نمی خواهم با هیچ یک از آنها بی ادب باشم.”

از دو ماه قبل رسانه‌های آمریکایی با اشاره به استقرار یکصد هزار ارتش در مرزهای مرزی، جوسازی و خبرسازی درباره احتمال حمله روسیه به روسیه در اوایل سال جاری میلادی را آغاز کرد و باعث تشدید تنش در شرق شد. روسیه، اما بهمنظور کاهش تنشها در مورد مسائل مختلف، پیشنهاداتی در جهت حفظ امنیت غربیها به روسیه از جمله عدم گسترش پیمان نظامی ناتو به سمت مرزهای این کشور و خروج ناتو از این منطقه را مطرح کرده است.

پیش از این نیز «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا با نادرست خواندن ادعاهای مقامات و رسانه های غربی درباره حمله به این کشور به کشورهای دیگر، تاکید کرد که نه روسیه امروز، نه فردا و نه فردا و نه هیچ وقت به این کشور حمله کند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما