فشف رابطه رژیم های غذایی با افزایش میزان خشم

[ad_1]

فرارو- خشم و عدم کنترل آن از مسائلی است که همه ما کم و بیش با آن درگیر هستیم و خبر از این که آمارها را نشان می دهد این معضل در سال های بعدی روند رو به افزایش را در میان تمام افراد طی کرده است. این معضل زمینه های بسار متعددی می تواند داشته باشد، اما واقعاً در یک نکته علمی جالب توجه به این نتیجه رسیده است که رژیم های غذایی امروزی نیز با افزایش میزان خشم نیز در ارتباط است.

“دوست داری؟” ما پول زیادی برای انجام دادن داریم، کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، کارهای زیادی با آن داریم و باید به شما کمک کنیم. سیاستمداران در طول بحثهای قانونگذاری توهینهای زیادی را نثار مخالفان خود میکنند، ایمیلها و توییتهایی که حاوی توهین و تهدید کلاهبرداری هستند و همچنین باعث میشوند که سخنان آنها بی ادبانه باشد. این مهمترین کاری است که در دنیا انجام می شود. چگونه آن را انجام دهید؟ دنبال راهی میگردم که کار پیدا کنم و بتونم ازش استفاده کنم.

تحقیقات نشان می دهد انسانهای امروزی که زندگی معمولی دارند، به طور متوسط ​​مشکلی حادی با «درشت مغذی ها» (شامل مربی ها، کربوهیدارتها و می شوند) ندارند. به عنوان مثال، آمارها را نشان می دهند که مثلاً مردم ساکن در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه می توانند از طریق غذای معمولی خود را دریافت کنند، اما به نظر می رسد که در ریز مغذی ها. معدنی و فیتامین ها)

فشف رابطه رژیم های غذایی با افزایش میزان خشم

شهل شال مووردی مهنددی مسیو شهل شال محردی مهنده شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال شال آنها حاوی مقدار کمی از چند ریزمذی هستند و حتی در صورتی که با ریز مغذی ها غنی شده اند، هنوز این مقدار ادعایی را نمی توان قبول کرد. سه تجزیه و تحلیل منتشر شده از نظرسنجی سلامت جامعه کانادا در سال 2004 و بررسی سلامت و تغذیه ملی ایالات متحده در سال 2018 این آمارهای هشدار دهنده را ارائه می دهد که در کانادا، در سال 2004، حدود 48 درصد در تمام گروه های سنی دریافت می شود. تخت و صبحانه. بهترین ها، زیباترین و زیباترین

ریسمانیه و عالم سلام روئن

خیلی از ما میدانیم که رژیم غذایی یک فاکتور در سلامت جسمانی است، زیرا کیفیت رژیم غذایی با شرایط خطرناک باعث می شود که مانند چاقی، درمان و بیماری های قلبی مرتبط باشد. من نمی خواهم به بیمارستان بروم. با توجه به انتخاب های غذایی جامعه ما به شدت به سمت محصولات فوق فرآوری شده حرکت کرده است، باید در شواهد علمی مورد توجه قرار گیرد که ثابت می کند مصرف ریز مغذی ها بر علائم سلامت، به ویژه حرکت های عصبی، عصبانیت انفجاری و خلق و خوی ناپایدار. دوستت دارم دوستت دارم.

شواهد علمی برای چنین ادعاهایی در حال حاضر رو به افزایش است، اما به این دلیل که رسانه ها به آن میپردازند تعداد کمی از مردم با این داده ها آشنا هستند. دهها مطالعه از غذاهایی مانند کانادا، اسپانیا، ژاپن و استرالیا نشان داده است که رژیم غذایی سالم و کامل منظور غیر قابل مصرف است. روز عالی.

مطالعات همبستگی نمی تواند ثابت کند که رژیم های تغذیه ای علل مشکلات روان است، اما برای این منظور سلامت به برخی از مطالعات آینده نگر متقاعد کننده روی آورده اند که در آن افراد بدون مشکل ظاهری سلامت روان آزمایش قرار گرفته اند. این ایده خوبی است که یک خواب خوب شبانه داشته باشید. من نمی دانم با شما چه کنم. برای مثال، در مطالعه ای که بر روی 89000 نفر در ژاپن با 10 تا 15 سال پیگیری انجام شد، نتایج نشان داد که میزان خودکشی در رژیم غذایی کامل مصرف میکردند نصف آنهایی بود که رژیم های غذایی کمتر سالم مصرف میکردند. داشتن یک زندگی خوب ایده خوبی است.

در کانادا، یافته های محکم مشابه نشان می دهد که چگونه الگوهای غذایی کودکان و همچنین پیروی از سایر دستورالعمل های بهداشتی در ورزش و زمان تماشای تلویزیون، پیش بینی می کند که کدام کودکان 10 تا 11 ساله برای تشخیص اختلال روانی در دو سال بعد به پزشک مراجعه کنند. . من نمی دانم چه کاری می توانید برای زندگی انجام دهید.

جنبش پذیری و خلق و خوی ناپایدار مشخصه خاص است، بنابراین مهم است که مطالعات مستقل متعددی نشان داده اند که آموزش مصرف رژیم غذایی و سالم به افراد مبتلا به درستی چقدر می تواند راهگشا باشد. در واقع، رژیم غذایی نسبتاً ضعیف این افراد، یکی از عوامل اصلی این کاهش تحرک پذیری بوده است که می توانم با تغییر آن به رژیم غذایی سالم مانند رژیم غذایی غذایی مدیترانه یا هر رژیم غذایی کامل، به پیشرفت های قابل توجه در زمینه کنترل و درمان آن. من می توانم آن را انجام دهم. رژیم غذایی مدیترانهای به طور معمول معمول از غلات، میوه ها، سبزیجات، آجیل، حبوبات، غذاهای دریایی و غذاهای غیراشباع مانند روغن زیتون است که به همین دلیل برای افزایش میزان خشم درگیر هستند، توصیه می شود.

فشف رابطه رژیم های غذایی با افزایش میزان خشم

در یکی از این مطالعات، تحقیقات در حدود یک سوم از افرادی که علاوه بر درمان منظم، رژیم غذایی را نیز در پیش از آن، نتیجه پس از 12 هفته بهبود یافته است. نمی دانم می توانم این کار را انجام دهم یا آن را. هروه رژیم غذایی کامل نیز کاهش هزینه‌های را در هدود، درصد در بودجه هفتگی خود گزارش می‌دهد. عبری هجری شمسی.

شواهد مهم مبنی بر این که حرکت پذیری، خشم انفجاری و خلق و خوی ناپایدار را می توان با بهبود مصرف ریزمغذی ها برداشت، از مطالعات ارزیابی مکمل های ریزمغذی ها برای درمان مشکلات سلامت روان نیز به دست آمده است. برای حمایت از متابولیسم درست مغز، این اندام حیاتی ما به تولید حداقل 30 ریز مغذی نیاز دارد تا از انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین و دوپامین و همچنین حذف و حذف عوارض جانبی متابولیک اطمینان حاصل کند. بسیاری از مطالعات مربوط به درمان های چند مغذی از جمله در کارآزمایی های تصادفی کنترل شده با دارونما روی بیماران مبتلا به بیش فعالی توجه و اختلالات خلقی، بهبود تنظیم خلق و خو و کاهش تحریک پذیری و خشم انفجاری را نشان می دهد.

هدف از زندگی چیست؟ آفرودیت یعنی خیر دنیا و قدرت پروردگار. مهم است که بتوانید از این ویژگی برای کمک به شروع استفاده کنید.

منبع: scitechdaily

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما