& درست است& سازمان خیریه غذایی جزیره ونکوور در مورد نیاز روزافزون هشدار می دهد Globalnews.ca

یک موسسه خیریه جزیره ونکوور در مورد ناامنی غذایی در میان کودکان بریتیش کلمبیا هشدار می دهد و خاطرنشان می کند که کانادا تنها کشوری است که در گروه G7 برنامه ملی تغذیه مدارس ندارد.

Nourish Cowichan که در سال 2017 راه اندازی شد، یک برنامه تغذیه مدارس برای 21 مدرسه در دره Cowichan اجرا می کند. در حال حاضر حدود 1300 دانش آموز را پشتیبانی می کند، اما گفت که انتظار می رود این تعداد افزایش یابد.

«تقاضا بسیار افزایش یافته است. فاطیما داسیلوا، یکی از بنیانگذاران و سرآشپز، در حالی که بوریتوهای ترد را در آشپزخانه بزرگ آماده می کرد، گفت: بزرگترین افزایش واقعاً بعد از همه گیری بود.

سال گذشته شاهد افزایش 50 درصدی نسبت به سال گذشته بودیم و در حال حاضر 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

2:00 بانک غذای ساری با بحران مالی

Nourish Cowichan تقریباً 60 داوطلب تمام وقت دارد و بیشتر مواد غذایی خود را از اهداکنندگان خصوصی، مشاغل، کمک های مالی و دولت BC دریافت می کند. او افزود که ننگ ناامنی غذایی از همان ابتدا این برنامه را به چالش کشید، اما یک برنامه ملی غذا راه طولانی برای رفع این مشکل خواهد داشت.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

بر اساس داده های دولت قبل از میلاد مسیح، حدود 30 درصد از کودکان در منطقه کوویچان در فقر زندگی می کنند. کارت گزارش فقر کودک در سال 2022 قبل از میلاد دوباره نشان داد که از هر هشت کودک یک کودک در سال 2020 در فقر زندگی می‌کرده است که حدود 13.2 درصد از کل جمعیت کودکان استان است.

ما گاهی اوقات به غذا به عنوان یک امتیاز نگاه می کنیم. داسیلوا گفت که این یک امتیاز نیست، یک حق است.

“اگر هر کودکی در مدرسه غذا بخورد، اگر غذا برای هر کودکی در دسترس باشد، پس نمی‌توانید کودکان را در هر مدرسه جدا کنید.”

2:00 استان 15 میلیون دلار برای بهبود دسترسی به بانک های مواد غذایی فراهم می کند

طبق نظرسنجی 2020 BC Food School، تقریباً 96 درصد از مدارس BC غذا یا نوشیدنی یا هر دو را برای فروش در محل خود ارائه می دهند. 9 درصد مدارس برنامه غذایی منظم یا میان وعده ای برای دانش آموزان نداشتند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

از بین افرادی که این کار را انجام دادند، 62.8 درصد صبحانه، 63.7 درصد ناهار و 88.4 درصد میان وعده ارائه کردند. حدود نیمی از مدارس بودجه را از قوطی CommunityLINK دریافت می کنند که از برنامه های غذایی مدارس پشتیبانی می کند. حدود 45 درصد از بودجه برنامه تغذیه جامعه و 41 درصد از جمع آوری کمک های مالی والدین بهره مند می شوند.

در حال حاضر روند

  • شرکت فورد موتور توافق با Unifor را که سلف آن بود، تایید کرد

  • یک زن در فلوریدا پس از پیدا کردن تمساح 4 متری با جسد مرده در دهانش جسد پیدا شد

24 درصد از مدارس گزارش کردند که دریافت کمک هزینه غذای مدرسه دشوار است، و 20 درصد گفتند که درخواست آن بسیار طولانی است.

4:40 فدرال رزرو با مدیران مواد غذایی ملاقات می کند

در همین حال، داسیلوا گفت که برخی از هزینه های غذایی نوریش کوویچان یک شبه “دوبرابر” شده است.

وی افزود که بودجه دولتی امسال 60 درصد از بودجه این موسسه خیریه را پوشش می دهد و برای اولین بار در تاریخ پنج ساله آن به بیش از یک میلیون دلار می رسد.

جو-لین ویکرینک، که یک گروه خانگی را در دره کوویچان اداره می‌کند، اکنون هر روز به ۱۱ کودک غذا می‌دهد. او گفت که برنامه Nourish Cowichan از او در دوران سخت حمایت کرد و به او انگیزه داد تا داوطلب شود.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

ویکرینک گفت: «من فکر می‌کنم وقتی مردم از آن آگاه شوند، افراد بیشتری از آن استفاده خواهند کرد.

قبض خواربار فروشی شخصی من در ماه گذشته 2700 دلار بود فقط برای غذا دادن به مردم خانه ام، بنابراین برنامه هایی مانند این – صبحانه و ناهار و برخی از میان وعده های سرپوشیده – کمک زیادی می کند.

در ماه مارس، دولت فدرال مشاوره عمومی خود را در مورد برنامه ملی وعده های غذایی مدارس با هدف اجرای چنین ابتکاری به عنوان بخشی از سیاست غذایی 2019 تا 2024 برای کانادا تکمیل کرد.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما