یورش FBI به نماینده کنگره جنوب تگزاس عنصر دیگری را به چالش اولیه سخت اضافه می کند

[ad_1]


این یک مسابقه مجدد در تگزاس جنوبی است: نماینده دموکرات. هنری کوئلار با یک چالش اولیه از سوی جسیکا سیسنروس، نامزد مترقی مواجه است. دو سال پیش، کوئلار سیسنروس را به سختی شکست داد تا صندلی خود را حفظ کند.

کوین دیچ / گتی ایماژ; براندون بل / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کوین دیچ / گتی ایماژ; براندون بل / گتی ایماژ


این یک مسابقه مجدد در تگزاس جنوبی است: نماینده دموکرات. هنری کوئلار با یک چالش اولیه از سوی جسیکا سیسنروس، نامزد مترقی مواجه است. دو سال پیش، کوئلار سیسنروس را به سختی شکست داد تا صندلی خود را حفظ کند.

کوین دیچ / گتی ایماژ; براندون بل / گتی ایماژ

در زادگاهش لاردو، تگزاس، نماینده. هنری کوئلار عمیقاً نشسته است. او از سال 2005 در این سمت بوده و حتی یک مدرسه ابتدایی به نام او دارد.

اما نماینده نه دوره دموکرات کنگره در انتخابات مقدماتی ایالت در اول مارس با چالش سختی از جانب جسیکا سیسنروس، یک جوان مترقی 28 ساله مواجه است.

رقابت از قبل برای دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان که منطقه کنگره جنوبی تگزاس را یک فرصت بالقوه می‌دانند، در رادار سیاسی قرار داشت، زمانی که حمله FBI به خانه و دفتر کولار در ماه گذشته عنصر دیگری را به این رقابت اضافه کرد. او منکر تخلف شده است.

Cisneros – یک وکیل مهاجرت که همچنین بومی لاردو است و دو سال پیش به سختی به کوئلار باخت – با حمایت نمایندگان مترقی‌ها دوباره در انتخابات شرکت می‌کند. الکساندریا اوکاسیو کورتز و سنس. برنی سندرز و الیزابت وارن.

سیسنروس با حمایتش از مدیکر برای همه، قانون حمایت از کار و دسترسی به سقط جنین، خود را از کوئلار متمایز کرده است. انتخاب او به معنای برند جدیدی از سیاست برای جنوب تگزاس است.

در همین حال، کوئلار توسط استنی هویر، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان حمایت می‌شود و می‌تواند روی فهرست بلندبالایی از حمایت‌ها و حامیان محلی حساب کند.

“من رای داده ام [Cuellar] برای چندین سال. کریستوبال رودریگز، نماینده فروش املاک و لاردون، گفت: فکر می‌کنم هنری کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. او پول زیادی برای جامعه ما آورده است.

بسیاری از ناحیه 28 کنگره نسبت به موقعیت قدرتمند کوئلار در کمیته تخصیص مجلس، احساس غرور می کنند. او توانایی خود را برای رسیدن به سراسر راهرو و انجام کارها به نمایش می گذارد.

کوئلار در یک آگهی جدید می گوید: «ما نمی توانیم رهبرانی داشته باشیم که سازش ناپذیر و افراطی باشند.» من همیشه به نفع رای دهندگانمان رای خواهم داد.»

با این حال، برخی از آن انتخاب کنندگان درک سابقه رای او دشوار است. کوئلار یکی از محافظه‌کارترین دموکرات‌های مجلس نمایندگان محسوب می‌شود، زیرا او مواضع راست‌گرایانه‌ای در مورد حقوق سقط جنین، کنترل اسلحه و مهاجرت اتخاذ کرده است.


به همراه سن. لیندسی گراهام، RS.C.، کوئلار در 30 ژوئیه 2021 درباره امنیت مرزهای جنوبی و مهاجرت غیرقانونی صحبت می‌کند.

کوین دیچ / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کوین دیچ / گتی ایماژ

در گردهمایی لاردو برای بتو اورورک، نامزد دموکرات فرمانداری، سزیا رودریگز و همسرش وقتی در مورد رای آنها در انتخابات مقدماتی کنگره سوال شد به یکدیگر نگاه کردند و خندیدند.

رودریگز سال هاست که خانواده کوئلار را می شناسد. او یک مدیر دادگاه است که از کمک های مالی فدرال که به جامعه خود می آورد قدردانی می کند. اما او در تضاد است.

“من موافق نیستم [with him]رودریگز گفت، که او به کنترل اسلحه رای نمی‌دهد، که علیه حق انتخاب زن رأی داده است – باید به تصویر بزرگ‌تر فکر کنم، و تصویر بزرگ‌تر جامعه من است.» و گفتن این موضوع سخت است.

یورش های FBI به کوئلار، نژاد را تغییر می دهد

در ژانویه، خانه لاردو و دفتر مبارزات انتخاباتی کوئلار در تگزاس مورد حمله قرار گرفت، که تنها به درگیری برای رای دهندگان افزود.

Cuellar رئیس مشترک مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان آذربایجان و رسانه هایی از جمله ABC و CBS News گزارش می دهند که این حملات بخشی از تحقیقات فدرال در مورد این کشور و گروهی از بازرگانان آمریکایی است که با آن ارتباط دارند. NPR این گزارش را تایید نکرده است.

در حالی که بسیاری از هواداران به دفاع از کوئلار می شتابند، برخی دیگر می گویند زمان تغییر فرا رسیده است. کریستال والس، معلمی در لاردو، گفت که تحقیقات FBI تنها باعث تشدید عدم رضایت او شده است.

والس گفت: “از قبل به او نگرش متفاوتی داشته ام، اما این تردید را در مورد نامزدی او برای ریاست جمهوری افزایش داد.”

دفتر کوئلار چندین درخواست برای اظهار نظر را رد کرد، اما او پس از این حملات ویدئویی را منتشر کرد و گفت که با تحقیقات همکاری می کند.

او گفت: «من متعهد هستم که از اجرای عدالت و این قانون اطمینان حاصل کنم. تحقیقات در حال انجام است که نشان می دهد هیچ تخلفی از جانب من انجام نشده است.»

سیسنروس از حملات اف بی آی استفاده کرده است تا به این نکته اشاره کند که روابط – و آرای کوئلار – فراتر از منافع منطقه است. او اشاره می کند که کوئلار کمک های مالی زیادی از برادران کوچ، شرکت های بزرگ نفتی و صنعت زندان های خصوصی دریافت کرده است.

او گفت: “خب، رای او – اگر می‌خواهید آن را درک کنید، فقط پول را دنبال کنید.”

سیسنروس و سومین نامزد در این رقابت، تانیا بناویدس، خواستار پاسخگویی و شفافیت برای جامعه خود هستند.

سیسنروس در یک ویدیوی مقدماتی می گوید: «من یک سکه از پول PAC شرکتی نمی گیرم، زیرا خانواده های تگزاس جنوبی مستحق نمایندگی واقعی هستند. دامداران، کامیون داران و معلمان می توانند به اندازه دلارهای شرکتشان قدرتمند باشند.”


سیسنروس از حمایت دیگر ترقی خواهان، از جمله Rep. الکساندریا اوکاسیو-کورتز، DN.Y.، که آخر هفته گذشته در سن آنتونیو برای سیسنروس و یک نامزد سیاسی دیگر دست و پا کرد.

اریک گی / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اریک گی / AP

ناحیه 28 تگزاس از لاردو در امتداد مرز تا دره ریو گراند و تا سن آنتونیو امتداد دارد، جایی که اوکاسیو-کورتز آخر هفته گذشته به سیسنروس رسید.

نماینده کنگره نیویورک به خبرنگاران گفت که تصاحب تصدی این کرسی نشان دهنده انحراف تگزاس و سپس کشور خواهد بود.

اوکاسیو-کورتز گفت: «جسیکا سیسنروس واقعاً نشان داده است که چه چیزی ممکن است – نه تنها در سن آنتونیو، بلکه در تمام مسیر پایین تگزاس جنوبی. او نشان داده است که ما مجبور نیستیم قبل از اینکه واقعاً برای تغییر بجنگیم، سیاست وضع موجود را بپذیریم.»

هنری فلورس، دانشمند علوم سیاسی در St. دانشگاه مری در سن آنتونیو گفت که این مسابقه موجی از ترقی خواهان جوان را برجسته می کند که از اصلاحات حمایت می کنند و تلاش می کنند تا سیاستمداران مستقر را برکنار کنند. او گفت که کوئلار در نبرد سیاسی حرفه ای خود علیه سیسنروس است.

فلورس گفت: “من فکر می کنم این یکی از مسابقاتی است که به ما می گوید ملت به کجا می رود.”

دموکرات ها در سراسر کشور این رقابت را تحت نظر دارند. هر کسی که در انتخابات مقدماتی 1 مارس برنده شود، سپس سعی خواهد کرد در ناحیه ای که جمهوری خواهان آن را هدف قرار داده اند، به عنوان کرسی که می توانند آن را تغییر دهند، نگه دارد.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما