(تصویر) دستان ویرمرد عضو سازمان ملل متحد روسیه و روسیه است

[ad_1]

الکساندر پانوف که در اودیویکا، یکی از نزدیکترین شهرها به خط درگیری جدایی طلبان طرفدار روسیه و ارتش کشور در منطقه دونباس زندگی می کند، نمیخواهد خانه اش را که سقف آن به دلیل درگیری ها ویران شده است، ترک کند.

این یک امر مسلم است و موضوع زمان نیست، بلکه یک امر مسلم است. وی با یادآوری‌ها بین‌که درگیری‌ها بین دو طرف از 26 می 2014 آغاز شد، گفت: بمب‌ها برای اولین بار در ژوئن اولین بار در ژوئن که سال در منطقه‌ای که سال در کگی می‌کردند، سقوط کرد.

شما می توانید جایی را پیدا کنید که بتوانید جایی برای اقامت پیدا کنید. شیشه‌های خانه‌ها در این منطقه بارها شکسته و آن‌ها به صدای تیراندازی عادت کرده اند.

پیرمرد 80 ساله گفت که بخشی از سقف خانه اش بر اثر بمب های جدایی طلبان طرفدار روسیه در ژانویه 2017 آسیب دیده است و یک هفته بعد از سقف خانه به طور کامل در یک بمباران جدید فروریخته است.

پانوف با بیان اینکه پشت بام را با چادری که از سوی دولت تامین می شود، اظهار داشت که خانه در زمستان بسیار سرد است و به همین دلیل باید اجاق زغال سنگ را به مدت 24 ساعت روشن نگه دارد.

ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

شما می توانید این کار را انجام دهید و شما می توانید آن را به همان روش انجام دهید. او که اصالتا اهل سیبری است، با بیان اینکه از جنگ جهانی دوم برای توسعه منطقه جنگ زده دونباس آمده است، گفت: این خانه را در سال 2005 خریدم و از آن زمان در اینجا زندگی می کنم.

من خیلی باهاش ​​کار دارم. من از تو راضی نیستم، با تو هستم.

اگر این کار را انجام دهید، نمی توانید آن را انجام دهید، اما نمی توانید آن را انجام دهید. پانوف گفت که دو فرزندش در شهر دونتسک که تحت کنترل جدایی طلبان است زندگی می کنند و به دلایل مشکلات لجستیکی و مشکلات در منطقه تنها سه بار در سال می توانند با آنها تلفنی صحبت کنند.

استفاده از آن امکان پذیر است، استفاده از آن امکان پذیر است، استفاده از آن مهم است، استفاده از آن آسان است.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما