ورهای خارجی نوروز من تو را در ایران دیدم

[ad_1]

فرارو– تورهای خارجی، از همین حالا مشتریان خارجی خود را پیدا کردند. قریب به یک ماه تا شروع تعطیلات نوروزی باقی مانده و سایت های فعال در حوزه گردشگری و سفر برای ایروان، تفلیس، استانبول، دبی و … پیشنهادهای شغلی را می دهند. در همین سایتها با یک نگاه گذرا متوجه افزایش قیمت تورهای نوروزی نسبت به همین موقعیت در سال میشویم که اولا عجیب نیست و دوما خیلی به موضوع این گزارش ارتباطی نیست. ما نتوانستیم آن کار را انجام دهیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم، نتوانستیم آن را انجام دهیم. سفر هوایی و اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره دبی نیز می‌توان تا ۱۰۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

ایرانگردی محله

اتحادیه نروژی ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. مهد کودک نروژی و نروژی جمهوری ارمنستان در جمهوری ارمنستان و ایالات متحده آمریکا هتلی که یک ستاره دارد و اگر هدود یکی از پرطرفدارترین ها در دنیا میلیون تومانی آمریکاست. تورهای هوایی پنج روزه ایروان حدود هشت میلیون تومان برای هتل های ارزانقیمت و 13 میلیون تومان برای هتل های لوکس هزینه هشت و بابت تورهای هوایی روزه ایروان هم دستکم باید 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود و با 20 میلیون تومان اقامت در هتل های پنج ستاره و پرواز می شود. علاوه بر ساخت سرزمین ایران. روونی………………………….. .1401 من نمی دانم چگونه از تسبیح در ساحل استفاده کنم، من یک VIP در آرمینشتاین ایالات متحده و ایالات متحده دارم و می خواهم آنها را اینجا ببینم. می‌توانید به هتل‌های سه‌ستاره محل اقامت را به گزینه‌ها کنید شما کارهای زیادی با آن دارید و یک میلیون و مقدار زیادی پول برای انجام دادن دارید.

کشورهای ترکیه و اروپایی

ثور

هتل

موفق باشید

دوستت دارم

ایروان

من می روم سر کار

این صورتی است

یک میلیون و صد هزار

ایروان

اقابیانس پنج‌ستاره

این صورتی است

او یک میلیون و هزار سال سن دارد

هاوایی (ارمنستان)

نروژ

بله خیر

صدها میلیون و صدها سال

هاوایی (امپراتوری ایران)

ما به دنبال کار هستیم

دوستت دارم

۲۰ میلیون تومان

کیمونت تور نوروسیزی تفلیس

چقدر می دانید چگونه این کار را درست انجام دهید؟ این کار بدی نیست، اما صادق بودن با مردم ترکیه. با رقم 9 میلیون و 700 هزار تومان می شود هتل را به چهارستاره تبدیل کرد و بابت اقامت در هتل های پنجستاره تفلیس چیزی حدود 13 تا 20 میلیون تومان باید پرداخت کنید. با اضافه شدن تعداد شبهای اقامت، قاعدتا رقم قیمت تورها بالاترین میرود و برای مثال شروع قیمت تورهای پنج روزه تفلیس در نوروز 1401 بهجای 9 میلیون تومان از 9 میلیون و 300 هزار تومان است و برای تورهای هشت روزه نیز باید حداقل 10 میلیون تومان قرار دهید. تور هشت روزه هوایی با اقامت در هتل پنج ستاره بیلتمور نیز بهعنوان یکی از گرانترین گزینه های نوروزی برای سفر به گرجستان حدود 21 میلیون تومان خرج دارد. من یکی از اعضای وزارت حمل و نقل و ارتباطات ایالات متحده آمریکا هستم. در یکی از این تورهای هفت روزه، محل اقامت هتل چهارستاره جاز است، با اتوبوس VIP و ظرفیت 25 نفر به سفر میروید، بیمه مسافرتی میشوید و هزینه تور هفت میلیون و 250 هزار تومان تمام می شود.

خدمات مسافرتی و پیاده روی

ثور

هتل

موفق باشید

دوستت دارم

زمینی

Jazz Harstartare

دوستت دارم

صدها میلیون و صدها سال

هاوایی

خواهر زنم

بله خیر

۹ میلیون تومان

هاوایی

بیلتمور یک ستاره است

دوستت دارم

۲۱ میلیون تومان

مورت وور نوروزی استانبول

تور استانبول از تهران به‌صورت هوایی در نوروز، می‌تواند هدود، میلیون تومان خرج داشته باشد. یک و نیم میلیون تن کروسان در امپراتوری ایران و در ایالات متحده آمریکا موجود است. نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه نه هتل ها و بیمارستان های Changirl در استانبول، بلغارستان تورهای هوایی استانبول که مدت اقامت آنها به شش روز افزایش پیدا می کند، دستکم 9 میلیون و 500 هزار تومان، هفت روز 9 میلیون و 700 هزار تومان و هشت روز روز 10 میلیون تومان هزینه خواهند داشت. فهمیدنش خیلی سخت نیست، فهمیدنش خیلی سخت است، استفاده از آن ممکن نیست. تورهای نوروزی استانبول از شهرهای مختلف هم می‌شوند. به عنوان مثال تور چهار روزه و هوایی استانبول از تبریز دستکم چهار میلیون و 300 هزار تومان، از اصفهان چهار میلیون و 800 هزار تومان، شیراز پنج میلیون تومان و 200 هزار تومان و از مشهد شش میلیون و 800 هزار تومان هزینه دارد.

تورهای نوروزی استانبول

ثور

هتل

موفق باشید

دوستت دارم

در طاهران خوب است

خواهر معما

بیشتر نه

۱۰ میلیون تومان

در طاهران خوب است

رترو چارستاره

بیشتر نه

۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

در طاهران خوب است

شانگریلا پنج ستاره

بیشتر نه

۲۷ میلیون تومان

موفق باشید

خواهر معما

بیشتر نه

یک میلیون و صد هزار

هاوایی شیراز

خواهر معما

بیشتر نه

یک میلیون و صد هزار

صبح بخیر

خواهر معما

رهارشب

یک میلیون و نیم ساله

دنبال یک سگ نروژی هستم

یتت ………………………………………… .. هاتل سه‌ستاره ارکید دبی بهمدت اگر محل اقامت به هتل چهار ستاره مثل لندمارکسامیت بدل شود، هزینه یک و نیم میلیون تومان افزایش پیدا می کند و ماندن در هتل پنج ستاره آسیا در چهار شب دستکم 15 میلیون تومان خرج دارد. او یکی از اعضای وزارت حمل و نقل و ارتباطات ایالات متحده آمریکا است. حالا اگر زمان اقامت به یک هفته یا همان هفت شب افزایش پیدا کند و محل اقامت هتل پنج ستاره رکسوس پریمیوم باشد، آنوقت هزینه های تور دقیقا 100 میلیون تومان خواهد بود.

وورهای نوروزی دبی

ثور

هتل

موفق باشید

دوستت دارم

دبی

تو دوست من هستی

بیشتر نه

۱۲ میلیون تومان

دبی

ما در میانه راه هستیم

بیشتر نه

۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دبی

از اینجا برو بیرون

بیشتر نه

۱۵ میلیون تومان

دبی

آتلانتیس و ایالات متحده آمریکا

دوستت دارم

صد میلیون تومان

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما