بوکس یادبود استرانجا: نیکات زارین برنده مدال نقره المپیک توکیو را شکست داد

[ad_1]

دهلی نو: نیکات زارین و نیتو از هند به فرم بی‌نظیر خود ادامه دادند تا در هفتاد و سومین تورنمنت یادبود بوکس Strandja در صوفیه بلغارستان به فینال راه پیدا کنند. نیکات 25 ساله یک پیروزی سخت و در عین حال قانع کننده 4-1 مقابل بوسه ناز چاکیروغلو از ترکیه به دست آورد، در حالی که نیتو در نیمه نهایی مقابل هانا اوخوتا از اوکراین به پیروزی غالب دست یافت.

در یک نبرد شدید نیمه نهایی وزن 52 کیلوگرم زنان، نیکهات قهرمان نسخه 2019 مقاومت محکمی در برابر چاکیروغلو دارنده مدال نقره المپیک توکیو نشان داد، زیرا هر دو بوکسور ضربات سنگینی را رد و بدل کردند و از فاصله نزدیک به مبارزه پرداختند.

با این حال، نیکات، بوکسور تلانگانا، اعصاب خود را حفظ کرد و نتیجه این دیدار میخکوب کننده را 4-1 با مشت های محکم به سود خود کج کرد.

در یک مبارزه نیمه نهایی وزن 48 کیلوگرم زنان، نیتو عملکرد خوبی در برابر اوخوتا دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2018 ارائه کرد. قهرمان دو دوره جوانان جهان از هاریانا پس از برتری زودهنگام پس از دور اول، از شتاب استفاده کرد و مشت های به موقع و دقیق را در دور دوم به اجرا گذاشت که باعث شد خودش را در موقعیتی فرمانده قرار دهد.

در نهایت پس از اینکه بوکسور اوکراینی مبارزه را قبل از شروع راند سوم کنار گذاشت، هندی به فینال راه یافت.

نیتو و نیکات روز یکشنبه در قدیمی ترین تورنمنت بین المللی بوکس اروپا، مسابقات مدال طلای خود را برگزار خواهند کرد.

بعداً، ناندینی دیگر بوکسور هندی برای حضور در فینال با لازات کونگی‌بایوا از قزاقستان در + 81 کیلوگرم مرحله آخر چهارم مبارزه خواهد کرد.

پنجشنبه شب، آرونداتی چوداری (70 کیلوگرم) و پراوین (63 کیلوگرم) در مرحله یک چهارم نهایی زنان تعظیم کردند. در حالی که چوداری به بوکسناز سورمنلی، قهرمان المپیک ترکیه با نتیجه 1 بر 4 شکست خورد، پروین در مصاف با ناتالیا سیچوگووا از روسیه 2 بر 3 شکست خورد.

این مسابقات معتبر شاهد حضور بیش از 450 بوکسور از 36 کشور جهان از جمله کشورهای قدرتمند بوکس مانند قزاقستان، ایتالیا، روسیه و فرانسه بود.



[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما