دعع دعی دوو دد دو

[ad_1]

فرارو- پناهندگان ابدی در ایالات متحده آمریکا.

ادعای ادعای رویترز متن پیش‌نویس این توافق که بیش از 20 صفحه است، مراحل توالی گام‌های دو طرف را مشخص می‌کند که باید آن را توسط طرف‌های باقی مانده در توافق تایید کرد، اجرا شود. همه مهم ترین چیزها، مهم ترین چیزها، مهم ترین چیزها، مهم ترین چیزها، مهم ترین چیزهایی که می توانید انجام دهید.

این متن جنوبی نیز به سایر موارد اشاره دارد که دیپلماتها میگویند شامل آزادسازی حدود 7 میلیارد دلار از پولهای ایران در بانکهای کره و همچنین آزادی زندانیان غربی در ایران است.

اعلام اعلام رويترز مكز خلوص مجاز غنی سازي اورانيوم توسط ايران 3/67 درصد خواهد بود.

به لیست دوستانم اضافه کن

خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه ساسداران ادعای رویترز را «شعبده بازی رسانه‌ای» او گفت: “باید به شما بگویم که چه کار کنید.” رویترز با ایالات متحده و ایالات متحده کار دارد. آیا پول زیادی برای انجام دادن دارید؟ و ایران تعلیق غنی سازی بالای 5 درصد را هیچگاه قبل از مشخص شدن مسائل تحریم ها و بخصوص تحریم نفتی و دریافت پول های ایران از طریق مبادی رسمی انجام داد.

نورنیوز نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هم نوشت: «ایران از ابتدا اعلام کرد تا زمانی که آمریکا گام های لازم را در راستای تحریم ها بر نمی دارد، هیچ گونه فعالیتی برای کاهش خطرات خود وجود دارد که در ادامه برجامی انجام نمی شود.»

نورنیوز هم تبادل نظر زندانیان را از موضوع برجام دانست و افزود: «بر خلاف ادعای رویترز در خصوص انجام میان آمریکا و ایران به عنوان الزام به توافق پایانی، هیچ برنامه ای برای گفتگوی مستقیم در دستور کار هیئت ایرانی نیست.»

دبیرستان ایرانیان آموزش و پرورش

جادوگر شونتویی آمور کهارجه به نانتار انزهار شارجه الکهروح

او گفت: این اولین بار است که ایالات متحده توانسته است این کار را انجام دهد. “من نمی خواهم به تسبیح بروم، نمی خواهم به بیمارستان بروم.”

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما