exam24banner

بیش از حد به خودت خشن بودن؟ در اینجا 5 راه برای تمرین عشق به خود آورده شده است!

[ad_1]

دهلی نو: با شنیدن اصطلاح «عشق به خود»، تصاویری از ماسک‌های ورقه‌ای یا سفرهای جاده‌ای خود به خود در فیلم‌ها و روزهای آبگرم به ذهنتان خطور می‌کند. با این حال، عشق به خود فراتر از این است. برای هر یک از ما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. یک تمرین سخت پیلاتس می تواند به اندازه یک درمان اسپا آرامش بخش باشد. عشق به خود مستلزم پذیرش خود واقعی شماست – با تمام نقص ها و نقص هایی که شما را به عنوان یک فرد منحصر به فرد می کند.

اسمیتن پنج ایده را برای شروع سفر خود دوست داشتنی فهرست می کند!

* تمیز و سازماندهی: هیچ چیز بهتر از انجام کاری در اول صبح نیست. شروع روز با یک برد می تواند فورا خلق و خوی و عزت نفس شما را افزایش دهد. در نهایت به عنوان تلاشی ناخودآگاه برای تکرار آن احساس، کاری بیش از حد معمول انجام خواهید داد. اختصاص زمان به نظم بخشیدن به اتاق شما نیز می تواند به طور قابل توجهی به بی نظمی افکار شما کمک کند.

* مراقبه: مدیتیشن به شما این امکان را می دهد که ذهن خود را آرام کنید و توجه خود را دوباره بر لحظه حال متمرکز کنید. در حالی که رویکردهای متعددی وجود دارد، در اینجا می توانید یکی را امتحان کنید: حداقل سه دقیقه را صرف انجام یک مدیتیشن آرام و نفس گیر کنید که بر نقاط قوت درونی شما تمرکز دارد. در نهایت، قدردانی خود را برای یک بدن کاملاً کاربردی ابراز کنید. و اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، تعریف کردن با صدای بلند می تواند بازی را تغییر دهد!

* مراقبت از خود را آزمایش کنید: اینترنت پر از نکات مراقبت از خود است که می تواند خواننده را تا حدی گیج کند که هیچ کاری انجام ندهد. اینجاست که آزمایش وارد عمل می شود! آنچه برای شما مفید است را بیابید، چه کیت ویروسی روغن آرگان مراکشی یا حمام حباب. اگرچه ممکن است زمان‌بر و خسته‌کننده به نظر برسد، اما امتحان کردن چیزهای جدید همیشه مفید است. در پایان روز، زمانی که شما مطابقت کامل را پیدا کنید، همه چیز ارزشش را خواهد داشت!

* یک مجله نگهداری کنید: طوری بنویس که انگار برای دوستی می نویسی. رویاها، اهداف، معضلات یا حتی یک روز زندگی خود را مستند کنید. به زبان ساده، اجازه دهید افکارتان جاری شوند. نوشتن فعالانه به شما این امکان را می دهد که اهدافی را تعیین کنید که منجر به افکار مثبت، خودانگاره و شادی کلی شود.

* برای خود گل بخرید: با نشان دادن شکل ملموس عشق، این کلیشه را از انتظار برای اینکه شخص دیگری به شما گل هدیه کند، بشکنید. با انتخاب گل های مناسب و آوردن طراوت به خانه یا محل کار خود، خود را با عطر و عشق پر کنید. از طرف دیگر، می توانید از خود با عطر گل ایده آل پذیرایی کنید – انتخاب کاملاً با شماست!

در نهایت، انتخاب کنید که خود را به طور روزانه دوست داشته باشید. ساده است: هیدراته کنید، حداقل سه وعده غذایی در روز بخورید، هشت ساعت بخوابید، زمان تماشای صفحه را محدود کنید و از فعالیت هایی که برای سلامت جسمی و روانی شما مضر است اجتناب کنید.



[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما