گزارش سالانه پنتیکتون 45 درصد افزایش بی خانمانی را در طول زمان نشان می دهد & اوکاناگان Globalnews.ca

بر اساس آخرین شمارش بی خانمان ها در پنتیکتون، بریتیش کلمبیا، تعداد افرادی که بی خانمان را تجربه می کنند تا 45 درصد افزایش یافته است.

شمارش نقطه در زمان که دو هفته پیش توسط BC Housing منتشر شد، تصویری از کسانی که بی خانمان را در یک دوره 24 ساعته تجربه کردند ارائه می دهد و 166 بی خانمان را پیدا کرد.

ما می دانیم که تعداد گزارش شده حداقل است و میانگین یا حداکثر نیست. این تعداد افرادی است که در آن روز پیدا کردیم، یعنی 28 آوریل 2023.

“یک چیزی که برای ما جالب بود افزایش 45 درصدی نسبت به آخرین اعداد بود که واقعاً قابل توجه است. کمیته ما بسیار سخت کار کرده است تا گزینه های مسکن را برای افرادی که بی خانمان هستند و بی خانمان را تجربه می کنند افزایش دهد. .

از سال 2018، تقریباً 175 واحد یا فضای خواب برای افرادی که در پنتیکتون بدون سرپناه هستند وجود داشت، اما این تعداد سریع‌تر از آنچه ما می‌توانیم در حال رشد هستند یا برای رفع این نیازها اقدام می‌کنیم.»

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

2:04 شهر کلونا با شهرستان برای مبارزه با بی خانمان ها همکاری می کند

بر اساس این گزارش، 55 درصد افراد بی خانمان از مسکن یا سرپناه رسمی استفاده می کردند، در حالی که 45 درصد از آنها استفاده نمی کردند.

همچنین مشخص شد که 75 درصد دارای یک یا چند بیماری هستند، اما بی خانمانی مانع مهمی برای درمان یا مراقبت های بهداشتی است.

سانکی گفت: “اعداد ما واقعاً نشان می دهد که برای دریافت خدمات مورد نیاز مردم، به مکانی امن برای بازگشت، خواب و استراحت نیاز دارید.”

“شمارش نقطه در زمان که منتشر شد در واقع می گوید که افراد زیادی هم در خیابان، در جنگل های اطراف و هم در ماشین ها بی خانمان می خوابند و اگر مشکل سلامتی جدی دارید که نیاز به جراحی دارد، می توانید.” پس از عمل جراحی بهبود می یابند و نمی توانید منتظر مشکلات سلامتی آنها باشید.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

مقامات و مدافعان محلی می گویند که اگرچه اقداماتی برای حل این مشکل انجام شده است، اما باید اقدامات بیشتری انجام شود.

جولیوس بلومفیلد، شهردار پنتیکتون گفت: «بدیهی است که با توجه به همه چیزهایی که در این منطقه در چند سال گذشته اتفاق افتاده است، مایه تاسف است، اما واقعاً تعجب آور نیست، با توجه به همه چیزهایی که در استان در سراسر کشور اتفاق افتاده است.

«آنها را به خاطر کارهایی که تاکنون انجام داده اند کاملاً تحسین کنید. چندین سرویس وجود دارد. من نمی خواهم همه آنها را از ترس از دست دادن نام ببرم، اما آنها می دانند که چه کسانی هستند. ما می دانیم آنها چه کسانی هستند.

در حال حاضر روند

  • دادگاه کاروان آزادی: شاکی اصلی در دعوای طبقاتی پیشنهادی شهادت می دهد

  • جستجو برای برنده بلیط 64 میلیون دلاری Lotto 6/49 ادامه دارد. زمان رو به اتمام است

آنها تا کنون کار بزرگی انجام داده‌اند، اما شما فقط با تمام ابزارهایی که دارید می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید و تنها ابزاری که گم شده مسکن مناسب است.»

2:16 یک مادر مجرد و 2 فرزندش که یکی از آنها نیازهای ویژه دارد به دلیل نبود مسکن ارزان قیمت در آستانه بی خانمانی قرار دارند.

در حرکت رو به جلو، شهر می گوید که در حال برقراری ارتباط با شهرستان در مورد آنچه جامعه بیشتر به آن نیاز دارد، است.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

«در سال‌های اخیر، تعدادی واحد مسکونی اجتماعی با هدف مسکن کمکی ساخته‌ایم. بلومفیلد گفت، اما ما به این مراحل بعدی نیاز داریم

ما به این مراحل بعدی و مسکن کارگری مقرون به صرفه، مسکن مقرون به صرفه سالمندان و مسکن ارزان قیمت برای خانواده نیاز داریم. معایب بزرگی وجود دارد که در حال حاضر با آن مواجه هستیم. ایجاد چنین مسکنی همان چیزی است که در حال حاضر با استان در حال مذاکره هستیم.»

2:27 شهردار منتخب پنتیکتون جولیوس بلومفیلد برای مقابله فوری با جرم و جنایت و بی خانمانی

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما