چیست تور نوروزی و روش کار می‌کند؟

بیشتر مسافران نوروزی علاقهمند هستند که در یکی از روزهای 27 اسفند تا 4 فروردینماه سفر خود را شروع و از تعطیلات استفاده کنند. از مادرید تا بارسلونا تا خیرونا و بیلبائو، این کشور بسیار پرجنبوجوش است. تور تایلند در نوروز یکی از محبوب ترین تورهای فصل بهار می باشد زیرا این کشور با داشتن شهرهای توریستی مانند بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی که علاوه بر داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان، قیمت های مناسب پرواز و هتل ها در تعطیلات نوروز، تجربه ای از سواحل بی نظیر و هتل های شیک را در آب و هوای عالی به گردشگران می دهد. معمولا پروازها بر اساس برنامه کاری هر ایرلاین، به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم انجام می شوند. از جمله جاهای دیدنی و گردشگری قشم می توان دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، جزایر ناز، غارهای خربس، غارنمک، تنگه چاهکوه، کوه ها و تندیس های قشم، جنگل های دریایی حرا، ژئو پارک قشم، سد و روستای گوران، بام قشم، درخت سبز یا انجیز معابد، دره مجسمه ها، جزیره هنگام، چاه های طلا، نیایشگاه ناهید، پارک کروکدیل ها و آکواریوم پروانه طلایی قشم را نام برد که هر کدام در نوع خود بی نظیر است و گرشگران به بازدید از آن ها می پردازند.

از آن جایی که در بازه عید نوروز شمار زیادی از مسافران ایرانی، این شهر را برای مقصد سفر خود انتخاب می کنند، بنابراین قیمت تور در این زمان ها بسیار افزایش پیدا می کند. اگر از ما سوال کنید تمامی ساحل های تایلند زیبا هستند اما برخی از آنها برای خانواده ها مناسب می باشد و برخی دیگر برای جوانان به همین خاطر توصیه می کنیم که بیشتر به این نکته توجه کنید. همچنین پشتیبانی سیمرغ 24 در تمامی 24 ساعت شبانه روز همراه و هم پای شماست تا اگر در روند رزرو بلیط هواپیما خللی به وجود آمد، شما را راهنمایی نمایند. اگر مسافر این تاریخ هستید، بهتر است بدانید که باید تور مناسب خود را تا پیش از نیمهی اسفندماه خریداری کنید، چون هرچقدر زمان به پایان سال نزدیک شود امکان انتخاب بهترینها از دست میرود. اگر اگر خرید تور خارجی نوروز را به اواخر سال محوّل کنید، یا تور با ظرفیت خالی پیدا نمیکنید، یا مجبور میشوید با قیمت بیشتر، امکانات کمتر، تاریخ نامناسب یا هر مورد دیگری، از اولویتهایتان فاصله بگیرید. بهار بهترین فصل سفر به گرجستان است، پس اگر تصمیم دارید به این کشور سفر کنید، تعطیلات عید را از دست ندهید.

بنابراین، پیشنهادمان این است که سریعتر تصمیم بگیرید و اگر قصد شرکت در تورهای عید 1402 دارید، از قافله عقب نمانید! راستی آفرهای لحظه آخری عید را می توانی در قسمت کانال تلگرام تورهای نوروز مشاهده کنی. با تکیه بر لطف خداوند بی نهایت مهربان، می توانی عید نوروز به یادماندنی ای را در خاطراتت ثبت کنی. را می توانی از طریق آژانس فارا گشت پیگیری کنی. 2. سپس از سربرگ اصلی سایت، گزینه تور را انتخاب نمائید. گردشگران داخلی تورهای نوروزی می توانند با توجه به ملاک هایی مانند محل اقامت، تفریحات، نوع آب و هوا، گزینه های خرید و بسیاری دیگر شهری را برای سفر خود انتخاب کنند. با استفاده از گزینه فیلتر می توانید بلیط هواپیمای مورد علاقه خود را بر مبنای ایرلاین، کلاس پروازی، ساعت پرواز، قیمت و بسیاری از چیزهای دیگر مشخص کنید.

با توجه به این شرایط آژانس های مسافرتی سعی بر ارائه تورهای مناسب با امکانات ویژه را دارند که با توجه به نوع خطوط هوایی، هتل و سایر امکانات متفاوت است. در این شرایط معمولا نمیتوانید در بهترین زمان پروازی و با خط مناسب به کوش آداسی برسید و ممکن است با ظرفیت تکمیل هتلهای 5 ستاره و مدرن مواجه شوید و در این تاریخ تور کوش آداسی را از دست بدهید. برای اطلاع از آخرین اخبار و شرایط اخذ ویزای کانادا میتوانید به صفحه ویزای کانادا سایت ویزالند مراجعه کنید. اما در حال حاضر ویزای امارات صادر نمیشود. به محض از سرگیری اعطای ویزای امارات به شهروندان ایرانی، نهالگشت آماده ارائه خدمات دریافت ویزا و برگزاری تورهای نوروزی دبی است. میتوانید به اعماق دریا بروید و در میان مرجانها و با حیوانات زیر آب زندگی کنید و از تونل پر از کوسه رد شوید و ساعتها در بزرگترین آکواریوم دنیا باشید و یا به صحرا بروید و بعد از سافاری و موتورسواری در شنهای طلایی، آهسته آهسته با شترهای زیبای امارات به زیباترین اقامتگاه صحرایی برسید و شام را در میان موسیقی عربی و زیر ستارهها تور اروپا نوروز (https://salamparvaz.com/tours/nowruz/europe) میل کنید.

همچنان با هوای متعادل و خوب و گرم گوشههای زیبای دنیا میتوانید همراه باشید و اینبار مسافر تور هند نوروز 97 شوید. دبی در حقیقت یکی از مهمترین و مشهورترین جاذبههای گردشگری دنیا است که همیشه میزبان چهرههای مشهوری از سراسر جهان است. در واقع این تعطیلات فرصت مناسبی است برای کسانی که دوست دارند به سفرهای نوروزی بروند و از دیدن تمام زیبایی های دنیا لذت ببرند. ضمن اینکه تعطیلات چند روزه نوروز فرصت مناسبی است که به سفرهای طولانی مثل تایلند بروید و از جاذبههای بسیار متفاوتش لذت ببرید. حال این سوال مطرح میشود که کدام یک از تورهای خارجی در نوروز 1402 برگزار خواهند شد؟ سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما سیمرغ 24 این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید رزرو بلیط خود با جستجوهای مختلف و کامل و به بهترین شکل خریداری نمایید.

تور نوروزی گرجستان مناسب آن دسته از افرادی است که میخواهند تا جای ممکن کم هزینه و ارزان سفر کنند و در عین حال مقصدشان پر از دیدنیهای متنوع باشد. در این حالت ممکن است آن توری که مد نظرتان است پیدا نشود. قشم یکی از زیباترین جزایر ایران است که طرفداران زیادی دارد، این جزیره بخاطر جاذبه های تاریخی و طبیعی اش در کنار سکوت و آرامشی که به گردشگران می دهد جزو مقاصد گردشگری در میان ایرانیان است.

در ساحل شنهای سفید ساعتها زیر آفتاب داغ بخوابید و رنگی عوض کنید و یا به زیر آب بروید مروارید صید کنید و یادگاری با خود به ایران بیاورید. آب و هوای ارمنستان بی شباهت به ایران نیست و تور نوروزی ارمنستان یکی از بهترین زمان های بازدید از این کشور زیبا می باشد. عدم نیاز به ویزا، امکان سفر زمینی و شباهت فرهنگی، دلایلی هستند که تور نوروز ارمنستان را در بین گردشگران ایرانی محبوب کرده است. همه مقاصد خارجی تور نوروز هوایی دارند و مسیر هواییشان بسیار زودتر از زمینی به مقصد میرسد. قیمت تور استانبول نوروز روند ثابتی ندارد و با توجه به شناور بودن قیمت ارز، در هر زمان شامل افزایش یا کاهش خواهد شد. قیمت تور قشم نوروز 1401 با توجه به نوع ایرلاین، درجه هتل اقامت و نوع اتاقی که برای اقامت انتخاب کرده اید و امکانات و خدماتی که تور ارائه می دهد متفاوت است. بام قشم: قشم چشم اندازها و مناظر طبیعی زیادی برای دیدن دارد که در این میان می توان بام قشم را برای گشت و گذار انتخاب کرد،.

علاوه بر اینها عجایب هفتگانه قشم و جاذبه های تاریخی این جزیره می تواند سفرتان را جذاب تر کند. تنگه چاهکوه: یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی قشم که شکل و ظاهری عجیب و غریب دارد، تنگه چاهکوه یکی از عجایب جزیره قشم است که دو دره عمود بر هم با دیوارهای حفره دار که دیدن ایرن دره ها و دالان ها در نوع خودش جذاب است. در صورتی که دفعه اولی است که به قشم سفر می کنید 7 روز هم برای بازدید از جاذبه های قشم و خرید از مراکز خرید قشم کم است. این غار در عصر مادها به عنوان پرستشگاه مهر و الههی میترا استفاده می شد که باعث شد مردم این منطقه پیرو آیین زرتشت شوند. تعطیلات دو هفته ای عید هم فرصت مناسبی است تا با خیال راحت این تجربه را به دست آورید. امیدواریم تا فرارسیدن نوروز 1402، تکلیف بیماری کرونا مشخص شود. اما هنوز هم چیزی مشخص نیست و امکان بازگشای مرزهای حوزه شینگن و برگزاری تورهای اروپا برای نوروز 1402 وجود دارد. درست است که تورها گرانتر از قبل شدهاند و تورهای نوروز هم به دلیل ویژگیهایی که دارند معمولا قیمتشان بیشتر از مواقع دیگر سال است، امّا میتوانید مقاصدی را انتخاب کنید که همچنان دست یافتنی هستند.

با اینکه این شهر بسیار بزرگ و پرجمعیت است، تقریبا تمام مناطق شهر ارزش دیدن را دارند. همانطور که می دانید این شهر، امروزه یکی از توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه به شمار می رود که در طی سال میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف جهان به ویژه مسافران ایرانی است که با تور استانبول از مشهد نوروز و یا تورهای دیگر به آن سفر می کنند. شاید گمان کنید با بالا رفتن قیمت تورها، تور نوروز 1402 هم حتما توری دست نیافتنی است و باید از آن منصرف شد.

کوش آداسی، از لوکسترین ساحلهای ترکیه است که با هتلهای لاکچری و بسیار مدرن همیشه شناخته میشود و به شما این امکان را میدهد که در تعطیلات نوروز بیوقفه هیجان تفریحهای بینظیر هتلهای لوکس را تجربه کنید. آفریقای جنوبی کشوری با طبیعتی استثنایی، مقصدی مناسب برای گردشگران تورهای خارجی با هر سلیقه ای می باشد، زیرا تنوعی بی نظیر از حیات وحش، تفریحات هیجان انگیز و سواحل چشمگیر را هم زمان داراست. تعدادی از مقاصد هستند که هر ساله هنگام نوروز میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی میشوند. یکی از جزایر دیدنی حوزه خلیج فارس که در سال های اخیر به عنوان مقصد سفر بسیاری از ایرانیان انتخاب می شود، جزیره ی زیبای قشم است. آنتالیا بعد از استانبول بهعنوان دومین شهر ترکیه که به روی گردشگران ایرانی آغوش باز کرد تا رزرو تور نوروزی آنتالیا برای بسیاری از هموطنان ایرانی در دسترس قرار گیرد. همچنین پاساژها و رستورانها تا دیروقت باز هستند و در کل میتوان گفت نوروز کیش، تنها وقتی است که جزیره از آن حالت سکوت همیشگیاش خارج میشود. بهترین انتخاب برای تور داخلی نوروزی شهری است که تا کنون به آن سفر نکرده اید.

لازم است بدانید که در کلیه هتل های اینپ شهر، وعده صبحانه به صورت رایگان به مسافران ارائه می شود. ما با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین و گردشگران عزیز آرزروی سفری خوش را برای شما عزیزان داریم. شما می توانید با خرید تور باکو از آژانس مسافرتی تکتازان پرواز عرش به این شهر زیبا سفر کنید و از تماشای ارگ قدیمی این شهر، قلعه های زیبا و باستانی و از همه مهم تر سالن های اپرا و باله لذت ببرید. این جزیره ی زیبا آنقدر جاذبه دارد که بهتر است برای اینکه سفری هدفمند داشته باشید از قبل برنامه ریزی کنید.

جنگل های دریایی حرا: این جاذبه کاملا منحصر بفرد است و یکی از عجایب خلقت به شمار می آید. در این بخش به صورت کوتاه با این مقاصد آشنا میشویم. تعطیلات عید، یکی از بهترین فرصتها برای سفر طولانی و البته با برنامهریزی است. قشم از جزایر جنوبی کشورمان است که در مقایسه با جزیره کیش مقصدی ارزان تر و خلوت تر است. تور نوروزی ارمنستان مقصد محبوب دیگری برای آنهایی است که دنبال مسافتی نزدیکتر میگردند. تورهای نوروزی قشم معمولا در سه تاریخ پیش از عید، هفته اول عید و هفته دوم عید برگزار می شود و انتخاب تاریخ پرواز کاملا به انتخاب مسافر است. تورهای نوروزی فرصتی عالی برای گشت و گذار، لذت بردن از جاذبه های گردشگری و مسافرت در آب وهوای بهاری می باشد. برخی از جاذبه های قشم به قدری حیرت انگیز است که شما را شگفت زده می کند، جاذبه هایی که نمونه اش فقط در آمریکا وجود دارد. به طور کلی کشور عزیزمان در فصول مختلف سال مناطق گردشگری زیبایی دارد که می توانید به گشت و گذار بپردازید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما