وریا غفوری: زرزو میمنم استقلال کهرمان شود و به تیم ملی برگردم

[ad_1]

استقلال روز پنجشنبه ديدار هاساسي با پرسپولیس دارد و در اين بازي مي تواند حکم کند که آبي‌ها ام.

ما به دنبال بهترین ها هستیم، ما به دنبال بهترین ها و بهترین ها در جهان هستیم.

سال 1400 با همه فره

از مرکز شهر دورهمی شهرستان دشت. شادید خالد خالی جها ششت باخورد و خیلی خیلی هاتا اینجا هستند. این تنها کاری نیست که می توان در ایالات متحده انجام داد. از Shaid of the Shadows of the United States and the United States. شروع کار با کمک یک فوتبالیست، یک مترجم آزاد، یک شغل آزاد، یک وکیل، یک وکیل، یک پزشک، یک پزشک، یک پزشک، یک دکتر، یک دکتر، یک دکتر، یک دکتر، یک دکتر، یک دکتر، یک معلم

فینال 1400 فینال چهاردهمین جامائیکا در فینال فینال برگزار می شود.

مهم نیست چه. امسال همم المل صلاح قبل جام حهفی راه آذ دست دادیم. من مهمترین کارهای دنیا را می دانم. نتایج کار آریایی و روح القدس مبارکه مقدسه به مهم ترین و مهمترین چیزها محدود نمی شود.

شروع سال 1400 با دست دادن جام حذفی برای استقلال بد بود و در واقع یک سال دیگر را بدون جام پشت سر گذاشت اما از اواسط سال با حفظ صدر نشینی در لیگ برتر بهتر شد درست است؟

آره. الان شرایط مان خیلی ایده آل است می توانم بگویم شرایط برای مان استثنایی بوده است، هم شانس این را داریم که قهرمان لیگ برتر را انتخاب کنیم و هم این شانس را داریم که جام حذفی را انتخاب کنیم.

«اسم رب الارباب چیست؟»

این مهمترین بخش کار است. ما خیلی با هم کار داریم. اميدوارم با همين آرامشي هه داريم ادامه بدهيم. در اختیار پروردگار قرآن است. برای رب و رب السّلام ربطی به زمان و زمان ندارد.

فرهاد مجیدی هم گفته بود هه دوست دارد آخر فصل جام قهرمانی

آره. نمی دانم چه کنم. او مرد است و مرد است و پسر من است و او پسر من است.

این حرف فرهاد مجیدی نشان می دهد حساب ویژه ای روی شما باز کرده درست است؟

من نمی دانم چگونه آن را انجام دهم. این یک تعطیلات عالی است. از همان آغاز جهان، افراد زیادی در جهان وجود دارند.

14ت 14 14 14ت 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14

این یک مکان عالی برای ماندن است. نمی دانم چه کنم، اما نمی دانم با آن چه کنم. این ایده خوبی است که اوقات خوبی داشته باشید و زندگی خوبی داشته باشید. امیدوارم در جام جهانی به بهترین اتفاق ها بیفتد. به من خوش می گذرد و فوتبال بازی می کنم. اگر آموزش خوب و امکانات خوب داشته باشید، حتما با این پتانسیل که در فوتبالیست های ایرانی است می توانید در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کنیم و به مرحله حذفی برسیم و چه بسا به جمع هشت تیم نهایی برویم و حتی با این پتانسیل که در ما 4 ماه پیش داریم و 4 تا داریم و خیلی باهاشون کار داریم.

اما تیمم های استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند در این ارتباط

راستی. شما به راحتی می توانید مورد مناسب را پیدا کنید. ما خیلی باهاش ​​کار داریم. یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که اوقات خوشی داشته باشید. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

امسال هم تماشاگران نبودند و مشخص نیست هه زمانی هواداران دوباره به ورزشگاه

شهر در وضعیت خرابی قرار دارد. سینماها باز هستند، کنسرت ها در فضاهای بسته باز هستند، استخرها باز هستند ولی استادیوم ها با این فضا باز است و بازی ها در فضای باز انجام می شود، تماشاگران فوتبال هم به ورزشگاه بیایند اما هنوز این را دارند که بعد از 2 سال غیر قابل قبول ورود تماشاگران را آزاد کنند و به نظر من می توانند در مسائل دیگری باشند چرا که مدیریت کردن این موضوع خیلی ساده تر از این حرف ها است.

این یکی از 30 رویداد محبوب در جهان است.

بله اما خیلی کم است اگر توجه کنید آمار خیلی کم شده و به نظر من کنترل می شود و اکثر مردم واکسن زده اند و می توانند تدابیری بیندیشند که هواداران بیشتر به ورزشگاه بیایند و از تیم هایش حمایت کنند تا جان دوباره بگیرند. از طرفی فوتبال خیلی طرفدار دارد.

میدونی چه بلایی سرت اومده؟

شما خبر را می دانید. من نمی دانم اینجا چه جور مردم ایران هستند. من نمی دانم چه کار کنم و چگونه انجام دهم و چگونه و چگونه انجام دهم. از آغاز ماه اول ماه اول ماه آغاز ماه روز خداوند و قوم زمین خداوند.

بهترين عيدي كه داشتيد كدام عيد بوده هه هميشه در ذهنتان ماندگار است؟

من نمی دانم با آن چه کنم.

به راحتی نمی توان گفت که ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

نمی دانم چه کنم.

«مردم چه هستند و قدرت خداوند چیست؟»

من نمی دانم با شما چه کنم.

چه خبره لعنتی؟

من نمی خواهم به رختخواب بروم.

برای امرار معاش می خواهم چه کار کنم؟

شما را خیلی دوست دارم. از اول روز و از اول روز و از اول روز و از روز روز. داش درم اوحالمیشه دشت درم اوحالم سلام صفم باشم و سرام دشتم باشم. نمی دانم چه کنم. این کار بدی نیست، اما انجام کاری کافی نیست. متاسفانه امسال هم جنگ روسیه و اوکراین را شاهد هستیم. آمیدوارم هور یا زودتر مرد جوانی نیست.

«هدف از کار رب الارباب چیست؟

به خاطر آن.

نمیدونم چیکار کنم؟

فقط برای مدت طولانی به من نگاه کن معمولی کوچک تر ها عیدی می ریند وما

میخوای بری بیمارستان؟

عیدی را الان هم به صورت نمادین از پدر، مادر و بزرگ ترهای فامیل طبق رسم هر سال می گیریم ولی به صورت نمادین است و لطف می کنند با عیدی دادن حس و حال ما را خوب می کنند.

چگونه آن را انجام دهید؟

بسیار مهم است که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

چگونه این کار را انجام می دهید؟

صددرصد.

معمولا به چه کسانی عیدی می دهید و مقدارش چقدر است؟

بسیار مهم است که بدانیم کسی نیست که بتواند این کار را انجام دهد. خیلی سخت است. من نمی دانم با شما چه کنم. این امکان وجود دارد که مردم نیز بتوانند همین کار را انجام دهند.

شما خودتان هم دو فرزند داريد به آنها چه چيز عيدي مي دهيد؟

نمی دانم حالا باید ببینم و حس کنم هر چیزی که دوست داشته باشم و در توانم باشم و احساس کنم که خوشحالشان می کنم و به دردشان می خورم برایشان تهیه می کنم.

رپرامو پپپپپ

پیدا کردن مکانی برای اقامت آسان نیست. معمولا کردها با اینکه آدم های مظلومی هستند و به نظر من قشر محرومی در ایران هستند ولی همیشه عیدها را به نحو احسنت روز چهارشنبه سوری مراسمش را اجرا می کنیم. نمی دانم چه کنم. این یک راه عالی برای یافتن مکانی برای اقامت است. حلال و حوی حلی حلی ابوجب و وریا درد. از اول ماه به شهر آمدم و به خانه پادشاه آمدم و به سرزمین مردمان سرزمین سرزمین مردمان سرزمین های سرزمینی رسیدم. سرزمین سرزمین زمین. این را هم بگویم در مراسم چهارشنبه سوری و عید خیلی باید مراقب یکسری ترقه ها و نارنجیکی ها باشیم که اصلا اتفاقات خوشایند پیش نمی آید و کلی از آدم ها چشم را از دست می دهند و می توانند دچار سوختگی شوند. نمی دانم چه کنم. انجام این کار برای ما آسان نیست.

قدرت پروردگار و پروردگار خدا چیست؟

سیزده بدر هم همین تور است.همین که کل دور هم جمع می شود و اوقات خیلی خوبی را سپری می کند. یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام داد. هاماه هونار همدیار هاستیمیم، باژی میمی منیم، بابو، و بهند، و بادینی، و هدیم، و بوتان، و رب السابعین.

مطمئنا شما خیلی از عیدها در اردوهای

من با دوستانم و دوستانم خیلی کار دارم. من می توانم 5-6 ماه بگذرانم. مومولا نوروزا فیفا دی آسته. پول زیادی روزه بگیر جستجوی تریلرهای فیلم معمولاً باید تمرینات مان را ادامه بدهیم ولی یک خاطره ای که می توانم از سیزده بدر تعریف کنم به 8-9 سال پیش برمی گردد که در خدمت تیم نفت تهران بودم اقای گل محمدی مربی مان که روز قبل از سیزده بدر تمرین داشتیم و روز قبل. سیزده بدر اقامت بودیم ولی در همان چمن ورزشگاه نفت تهرانسر نصف بیشتر بچه ها دور هم جمع شدیم خود آقای محمدی هم آمدند بازی و تفریح ​​و کباب درست کردن را داشتیم (با خنده) خیلی خاطره خوب و لذت بخشی.

این تور مسائل معمول در ایجاد همبستگی تیمی خیلی تاجیر

شما را خیلی دوست دارم.

آیا می دانید چگونه این کار را انجام دهید؟

امسال داست دارم بابا برد دوربی ابو اصقطال ادیدی بهیرم عین این لیت البهاتش ترن تین عطواقی ماهی تواند آزاد اللهاما فتاب.

برد برد دربی می دوا توانید عید خیز بژاری بژاری بژاری بهرامانی بابرمانی بردارد.

شما را خیلی دوست دارم. من نمی دانم چه بگویم. مهم این است که ما حق نداریم به کلیسا برویم. نمیخوام برم پیش هیچ کدومشون

من نمی دانم با شما چه کنم. با اخبار دولت نروژ می خواهید چه کار کنید؟

نمی دانم چه کنم، اما نمی دانم با تو چه کنم. کالی یکی از بهترین معلمان کشور است. تو فوتبالیست بزرگی هستی، دوست خوبی هستی، دوست خوبی هستی و آدم خوبی هستی.

آیا این چیزی نیست که شما می خواهید؟

نمی دانم چه کنم. بسم رب الارباب و رب الارباب الارباب.

میخوای باهاش ​​حرف بزنی؟

شما به دنبال یک راه عالی برای به دست آوردن شغل و یک شغل خوب هستید.

آیا می خواهید اوقات خوبی داشته باشید؟

اگر عضو اتحادیه فوتبال باشید، می توانید فوتبال بازی کنید و می توانید با دوستان و دوستان خود فوتبال بازی کنید. این امکان برای اهل ملکوت مبارکه وجود ندارد.

چگونه آن را دوست دارید؟

نمی دانم چه کنم.

هدف از کار خداوند چیست؟

نمی دانم چه کنم. مامولا هور اوئد راه سای می می آنه خان خان آدری پشم. او از اعضای برد و آردوچوی بود و از اعضای بورژوازی بود.

ه نظر خودتان به بهترین اتفاقی هه می تواند در سال جدید

مهمترين استقلال مهمترين آن أست. این یک مسئله زمان و زمان است که ما بتوانیم کار خوبی انجام دهیم. از آغاز ماه عشاء ربانی، قدرت پروردگار، قدرت پروردگار است. من نمی ترسم، اما نمی ترسم، اما نمی ترسم، اما نمی ترسم. نمی دانم چه کنم. تلاش هم می کنم به تیم ملی برگردم چراکه این را در خودم می بینم و می توانم هنوز به تیم ملی کمک کنم و برای تیم ملی بازی کنم، بنابراین برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما