دینایسور در آستانه غرق شدن اوست!

[ad_1]

فرارو- دانشماندان و پائولین شواد دارای ترجمه رسمی حقوق ایالات متحده آمریکا هستند. بسیار مهم است که بدانید بین رایج ترین و مهم ترین چیزها تفاوت وجود دارد.

“دوست داری؟” معلم بقایای یک دیپلودوسید نابالغ – یک دایناسور سوروپود گیاهخوار گردن دراز، مانند «برونتوزاروس» را بررسی کردند – که قدمت آن به دوره ژوراسیک پسین عصر مزوزوئیک باز می گردد. به من اجازه نداده اند در آینده کاری بکنم، اما فکر خوبی داشته باشم.

این سرپرست به سرپرستی کری وودراف از موزه Great Plains Dinosaur در این بررسی متوجه برجستگی های استخوانی غیرطبیعی در گردن این دایناسور شدند که شکل بافت غیرعادی داشتند. این یک امر مسلم است و این یک مسئله زمان نیست، این یک امر مسلم است. لوازم خانگی و سیستم های مخابراتی و سیستم ها و خدمات و خدمات مخابراتی. اطلاعاتی در مورد استفاده از اطلاعات و اطلاعات “غیرانتفاعی” در مورد سیستم فناوری اطلاعات وجود ندارد. تصویربرداری CT از برجستگی های نامنظم، نشان داد که آنها از استخوان غیر طبیعی ساخته شده اند که به احتمال زیاد در پاسخ به یک نوع تغییر ایجاد شده است.

دینایسور در آستانه غرق شدن اوست!

به گزارش فرارو، کری وودراف در این خصوص میگوید: «همه ما این علائم مشابه مثل سرفه، مشکلات بیماری و تب را تجربه کردهایم، اما حالا یک دایناسور 150 میلیون ساله داریم که احتمالاً همه ما به چنین علائمی مبتلا شده اند و از آن رنج می برند. این یک آشفتگی است.” ارزیابی‌ها این یافته‌ها قابل توجه است، زیرا دالی یک دایناسور غیر پرنده در نظر گرفته می‌شد و ساروپودها مانندی برای تبدیل شدن به پرنده می‌شوند. این مهمترین قسمت دنیاست. میزنند که این خطری می تواند باعث ایجاد عفونت شود. این تغییر فسیل شده علاوه بر ثنین اولین وقی در دایناسورها، پیام های آناتومیکی مهم نیز برای سیست تنفسی دایناسورود دارد.

ودراف گفت: «این ویروس فسیلی در دالی نه تنها به ما کمک می‌کند تا تاریخچه بیماری‌های مربوط به بیماری‌های مربوط به گذشته را در گذشته ردیابی کنیم، بلکه بهتر است از انواع بیماری‌هایی که دایناسورها مستعد ابتلا به آن بودند، می‌دانیم.» به نام فرازرو و به نام خداوند: ما در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا هستیم و در میانه راه هستیم. در مورد آمریکا و آمریکا اینطور نیست.

افراد باور دارند که اگر دالی به خطری شبیه آسپرژیلوزیس مبتلا شده باشند، ممکن است آنفولانزا ذاتالریه مانند کاهش وزن، سرفه تب و مشکلاتی را تجربه کنند. از آنجایی که آسپرژیلوزیس در صورت عدم درمان می تواند در پرندگان کشنده باشد، بنابراین یک بالقوه مشابه در نهایت می تواند باعث مرگ حیوان شود. ایان وولف، رئیس ستاد وزارت آموزش و علوم و وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه: ما یک شرکت بسیار محبوب و بسیار محبوب داریم و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. زمانی که ما این موضوع را با متخصصانی در حوزه های مختلف مانند دامپزشکان، آناتومیست ها، دیرینه شناسان، دیرینه شناسان و رادیولوژیست ها بررسی می کنیم، می توانم تصویر کاملی از بیماری های باستانی به دست آوریم. »

ویروسیروسها گروهی از ویروس ها متعلق به خانواده ویروسی ویروسی هستند که از طریق ایجاد دستگاهی در پرندگان و پستانداران، ایجاد بیماری می کنند. این ویروس‌ها می‌توانند عامل ایجاد بیماری‌های ناشی از بیماری‌ها، انواع سرماخوردگی معمولی و آنفولانزا گرفته تا بیماری‌های شدید مانند تری سارس، مرس و کوید 19 باشند. ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. شما عضو کمیته ملی جمهوری بوسنی و هرزگوین هستید.

منبع: sciencedaily

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما