مهمترین کار در عربستان سعودی چیست؟

[ad_1]

فرارو- ایالت ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. من نمی دانم با شما چه کنم.

به گزارش فرارو به نقل از میدل ایست آی، شاهزاده «عبدالعزیز بن سعود بن نایف» وزیر کشور عربستان سعودی در سفری یک روزه، روز دوشنبه وارد پاکستان شد تا بر لزوم اتحاد پاکستان با ریاض تاکید کند. عربستان سعودی که اکنون درگیر جنگ در یمن از سال 2014 میلادی است، میخواهد حمایت نظامی و دیپلماتیک در مبارزه با انصارالله نزدیک به ایران را کسب کند. . نمی دانم چه کنم.

همه چیزهای مهم دنیا مهمترین چیزهای دنیا هستند. مهمترین کارهایی که باید انجام داد.

مرکز ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا است «خاورمیانه» بر اساس ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا است.

«عمر کریم» از اعضای «موسسه خدمات انجمن سلطنتی» اندیشکدهای دفاعی در بریتانیا میگوید شاهزاده «عبدالعزیز» برای آزمودن وضعیت و تلاش برای متقاعد کردن اسلام آباد به مخالفت با ایران به سفر کرده است.

و در خاورمیانه موارد زیر: مهم است که بتوان در آینده از طیف وسیعی از لوازم جانبی و تجهیزات استفاده کرد.

«محمد اطهر جاوید» مدیر خانه پاکستان یک اندیشکده مستقر در اسلام آباد میگوید که وضعیت امنیتی عربستان سعودی تیره و تار به نظر میرسد و از زمانی که دولت آمریکا حمایت خود را از آن کشور میدهد، دفاع هوایی ریاض را به شکل خطرناکی با افول تهدید میدهد. شده است.

او میافزاید: «سعودیها حتماً میخواهند جلوی پرتاب موشکهای انصارالله به حریم هوایی ریاض را بگیرند، زیرا اکنون مدنظر انصارالله با حمله پالایشگاههای نفت و میادین نفتی، فرودگاهها و بنادر کشتیرانی استراتژیکتر میشوند. عربستان سعودی تنها کشوری نیست که تاکنون توانسته این کار را انجام دهد.

کاکستان

به گفته «تیم لندرکینگ» فرستاده ویژه آمریکا در یمن گفته است که تنها در سال 2021 میلادی انصارالله 375 حمله فرامرزی علیه عربستان سعودی انجام داده است که شامل موشکی و پهپادی نیز می شود.

ما خیلی زیاد کار داریم که انجام دهیم. کریم از اندیشکده خدمات متحد سلطنتی میگوید سعودیها میترسند ایران توان انصارالله را با استفاده از نیروهای شبه نظامی که از جنگ در سوریه بازگشته اند تقویت کند و احساس کند که ممکن است در این زمینه کمکرسانی کند.

در خاورمیانه موارد زیر به شرح زیر است: من نمی دانم با نتایج وزارت بهداشت جمهوری مقدونیه چه کنم و ما خیلی با آن کار داریم.

اسماعیل كاآنی «یکی از نگرانی‌های اصلی سعودی‌ها و پاکستانی‌ها است. مهم این است که ما قدرت انجام این کار را نداریم. و من عاشق آمور، افغانستان و افغانستان هستم.”

کریم میافزاید: «عربستان سعودی نگران است که قاآنی جوانان شیعه را در افغانستان و پاکستان جذب کند و آنان را با جنگجویان سابق زینبیون هماهنگ کرده و به سوی یمن هدایت کند. سعودی‌ها از کاکستان می‌خواهند که جلوی روند أضوگیری در پاکستان و فافانستان را بکنند. پیشتر سازمانهای اطلاعاتی پاکستان متوجه جذب نیرو از میان مردان شیعه پاکستانی شدند، اما اکنون سعودیها از پاکستانیها میخواهند جلوی این روند را بگیرند ».

و من به شما کمک خواهم کرد و ایده خوبی به شما خواهم داد.

و من تو را یاری خواهم کرد و تو را به قدرت رب و رب الارباب و رب اعیان و ارباب ربانی یاری خواهم کرد. استخبارات پاکستان در حال رصد روند بازگشت شبه نظامیان پاکستانی از سوریه بوده است.

«کمال علم» پژوهشگر ارشد در اندیشکده «شورای آتلانتیک» اشاره می کند که سعودی ها کماکان خواهان حمایت دیپلماتیک بیشتر برای فشار قرار دادن ایرانی ها به منظور توقف تامین مالی و تسلیحاتی انصارالله هستند.

او میافزاید: «دولت غیر نظامی پاکستان پیوندهای خوبی با ایران دارد و احتمالاً از سوی سعودیها تحت فشار قرار خواهند گرفت تا از نفوذ خود برای کاهش تنش های فعلی استفاده کنند. من نمی دانم با شما چه کنم. “من نتوانسته ام این کار را انجام دهم.”

«علم» میگوید که اخیراً به طور متوسط ​​روزنه پنج سرباز خود را از دست دادن موضوعی که باعث برانگیخته شدن خشم جامعه استراتژیک شده است.

او به «میدل ایست آی» میگوید: «من بسیار مطمئن هستم که پاکستان نیروهای خود را به عربستان سعودی نخواهد فرستاد، اما تشکیلات این کشور به دنبال دیپلماتیک با ایران خواهد بود.»

تمامی حقوق محفوظ است.

ایالات متحده آمریکا، صربستان و مونته نگرو، ایالات متحده آمریکا به جای خطر درگیری با شبه نظامیان نزدیک به ایران او به «میگوید آی» میگوید: «من فکر میکنم را به نقشهای استراتژیک، مشاورهای و آموزشی محدود کند.»

تحلیلگران موافق هستند که پاکستان در تنگنا قرار گرفته اند و باید سعودی ها راضی کند، اما فاصله کافی را از جنگ تحت رهبری عربستان در یمن حفظ خواهد کرد و همزمان تلاش می کند تا تنش ها را با ایران پنهان کند.

جاوید میوید: «شهرت و اعتبار عربستان سعودی در خطر است. قوت رب السّلام یَهُوَ الْمَعْرَضُ الْبَعْرَهُ.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما