مجلس ماینده: طرح سیانت هفته آینده می‌شود

[ad_1]

نماینده همدان و فامنین در مجلس گفت: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از 40 کشور وجود دارد و صاحب پیام رسانه های بیگانه در کشور ما دفتری ندارند که پاسخگو باشند.

به گزارش رویداد 24، احمدحسین فلاحی، نماینده همدان و فامنین در مجلس یکشنبه 24 بهمن ماه در نشست خبری، اظهار کرد: قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده خدمت خوبی به جوانان در ازدواج و فرزندآوری با سیاست های مشارکتی است و خیلی وقت گذاشتیم.

فلاحی درد: ما دراین طرح به دنبال این بودیم که غربالگری اجباری نباشد و می توانید جالب ترین کارها را در کشور ما انجام دهید.

وی در رابطه با قانون صیانت از فضای مجازی، توضیح داد: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از 40 کشور وجود دارد و صاحبان پیام رسانه های بیگانه در کشور ما دفتر ندارند که پاسخگو باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: در این طرح ما به دنبال ساماندهی هستیم و نمیخواهیم فیلتر کنیم و اصلاً زیرساخت داخلی نداشته باشیم، نمیتوانیم فیلتر کنیم.

فلاحی مطرح می کند: برخی از نمایندگان با تفکر سیاسی خاص تا الان کار کردند که کار پیش نرود و از 23 نفری که در جلسه هستند، چهار نفر سعی کردند زمان کمیسیون را انتخاب کنند و از هر طرف فشاری تا کار انجام شود، اما انشالله به زودی انجام شود. من دوست دارم شما را به زودی ببینم.

علاوه بر کار وزارت امور داخلی، وزارت فرهنگ و تامین اجتماعی جمهوری مقدونیه هزار نفر را ثبت نام کردند، از پنج هزار نفر پول گرفتند و فقط برای هزار و، ن نفر زمین تخصیص دادند.

او عضو وزارت امور خارجه است

نماینده مردم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آخرین جلسه ای که استانداری با مدیر مسکن و شهر کشور برگزار کرد، قرار شد زمینه ای به شهر ملحق شود، اما معارضاتی دارد که باید حل شود.

فلاحی در رابطه با پروژه اسکای مال، توضیح داد: من با کار غیرقانونی مخالف هستم و اگر برای این پروژه، مجوز دارند، مشکلی با علوم پزشکی ندارند و فکر می کنند برای ترافیک انجام می شود.

وی ادامه داد: مسئولین علوم پزشکی میگویند با ساخت این پروژه ما مشکل دسترسی داریم و به دنبال این هستند که با تهاتر زمین را می گیرند و در آنجا مرکز خدمات پزشکی می سازند.

خارخانه بازیافت هواپیما مشکل زمین دارد

نماینده مردم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پروژه ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان، توضیح داد: ساخت کارخانه بازیافت هواپیما می تواند تامین شود و باید شهرداری و مسکن و شهرسازی تعیین تکلیف کنند.

فلاحی ادامه داد: این پروژه 90 زمین زمین لازم دارد و سومین مرکز بازیافت هواپیما در جهان است و باید زیرساخت تهیه شود، زیرا اگر امکان پذیر نباشد جابه جا شود و به استان دیگری برود برسد.

وی بررسیان :رد: هواپیمای فرسوده فضای زیادی اشغال کرده و تحریم‌ها هم مانعی نیست.

نماینده مردم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با هدف اقدام خود در دوران نمایندگی، توضیح داد: ما شعاری مطرح می کنیم که برای همه دستگاه ها جا میافتد. گفتیم در خیلی جاها کار کارشناسی صورت نگرفته و مردم را در نظر گرفته اند بنابراین تصمیم گرفته شده است که کار کارشناسی انجام شود و کار کارشناسی یکی از این موارد است که به مطالب عمومی تبدیل شود.

فلاحی با بیان این که دستگاه های نظارتی هماهنگ در همه استان ها وجود دارد، گفت: این شورا در همدان تشکیل نمی شود، زیرا در برخی مواقع اجازه نمی دهد مدیران عاملی انجام دهند، اما این شورا به آن می رسد. من خیلی به اون افتخار میکنم.

وی ادامه داد: حتی در دین داریم که اگر مسائل شرعی مانع زندگی مردم شود، حکم می‌تواند تغییر کند.

نماینده مردم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پایان خدمت فرهنگیان، بیان کرد: دریافت بازنشستگان 1400 به دلیل پرداخت منابع پرداخت نشده و همسان سازی حقوق فرهنگیان نیز در بودجه 1400 و لایحه 1401 پیش بینی شده، اما دولت با منابع گزارش شده است. اسم من هست.

فلاحی با بیان اینکه کلیت طرح شفافیت آرای نمایندگان تصویب شده است، گفت: این طرح پس از بررسی در کمیسیون قانون داخلی به دستور کار صحن برگشت، اما الان 20 طرح و لایحه در دستور کار است و فرصتی برای بررسی آن نشده است.

و من به شما کمک می کنم از پروردگار مبارک.

نماینده مردم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مدیران مدیران در انتصاب، اظهار کرد: من مسئولیت شرعی و قانونی هیچ مدیری را نمی پذیرد و حتی اگر چینش مدیران ضعیف صدای ما بالا میرود باشد.

فلاحی در پایان ، تحلیلان :رد: در عصر غیبت به بهترین نوع حمومت جمهوری اسلامیا اوست هاتی اگر

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما