فرش دستباف کاشان 6 متری دست دوم قالی کرک پشم ابریشم ضد حساسیت آراد برندینگ

در زمان قاجار، شهر کاشان به عنوان مرکز تولید کننده قالی های درباری، قالی های زر بافی و فرش های ابریشم نقره باف به حساب آمده و فرش های بسیار نفیسی را به بازار عرضه می کردند. برخی از این مدل های فرش دستباف کاشان در کلکسیون های شخصی و موزه های بزرگ نگهداری می شوند. چرا که علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالای آن نسبت به دیگر فرش های دستباف قیمت مناسب تری دارد. این فرش را با بهترین کیفیت و زیباترین طرحها و نقشها و با ارزانترین قیمت در سایت زر فرش می توانید تهیه نمایید. که از ترنج مرکزی و نگاره‌های گل و بوته بافته شده است ، البته همانند اکثر شهر های ایران طرح های متنوع و بسیاری در کاشان وجود دارد.رنگ های عاجی، قرمز، آبی و سبز روشن رنگ‌هایی هستند که عموما در فرش دستباف کاشان دیده می‌شوند. بهتر است بدانید که قدمت قدیمی ترین فرش کاشان به قرن 11 فرش دستباف سفید هجری بر می گردد.

طرح محتشم:

فرش ماشینی به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی و بافته شده با دستگاه و ماشین آلات مخصوص از قیمت کمتری برخوردار می باشد . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاشان فرش ، نمونه هایی زیبا و منحصر به فرد را در این دسته از محصولات مشاهده و پس از بررسی و مقایسه خریداری نمایید . تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت نامه معتبر و بیمه نامه می باشد . شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کاشان فرش خریدی به یاد ماندنی را تجربه نمایید . علاوه بر گالری سایت در شبکه های اجتماعی سایت پرسان پارس هم می توانید نمونه های جدید و پرفروش فرش 700 شانه دستباف گونه کاشان را مشاهده نموده و سفارش دهید. ارسال سفارشات به صورت رایگان انجام می شود و تسویه مبلغ کامل درب منزل قابل انجام است، تنها کافی است سفارش خود را نزد کارشناسان با پرداخت مبلغ 30 درصد بیعانه ثبت نموده و منتظر تحویل فرش در شهر خود باشید.

  • اما نفیس ترین اثر هنری این شهر، فرش دستباف کاشان است که توسط بافندگان ماهر با دقت و ظرافت فراوان بافته می شود.
  • بهتر است بدانید که قدمت قدیمی ترین فرش کاشان به قرن eleven هجری بر می گردد.
  • قیمت فرش 700 شانه دستباف گونه کاشان با تراکم 2550 و بافت اصل hcp برای ابعاد مختلف فرش 6 متری، فرش 12 متری و…
  • اما با تنوع بیشمار فرش های دستبافت، این سوال ایجاد می شود که قیمت فرش دستباف ۶ متری هر منطقه به چه صورت است و بهتر است فرش دستبافت ۶ متری کدام منطقه را انتخاب کنیم.
  • از طرفی فرش دستباف کاشان کیفیت بسیار بالایی دارد و تقاضا برای آن نیز روز به روز در حال افزایش است و تمامی این عوامل بر روی قیمت آن تاثیر دارند.

باتوجه به بالا بودن قیمت فرش دستباف قدیمی، شما باید اطمینان پیدا یابید که فرش رنگ پس نمی دهد و خراب نمی شود. برای این کار بخش کوچکی از فرش دستباف کاشان را با آب خیس کرده و بر روی آن دستمال سفید و تمیزی بکشید. اگر دستمال کثیف نشد می توانید از یک فرش شویی مجرب کمک گرفته و فرشتان را برای شستشو به آن بسپارید.

فرش دستباف قلتق زنجان طرح لچک و ترنج سایز قالیچه رنگ زمینه لاکی رنگ حاشیه سرمه ای کد ۳۸۸۲۷

در طرح های مختلف لچک ترنج، طرح خطیبی، طرح علیا و … و با رنگ های مختلف وجود دارد و معمولا ظریف بافت هستند. این طرح شامل نقش های ترکیبی از هندسی و گردان است و قالب کلی این طرح لچک ترنج می باشد. یکی از دلایل جذابیت این طرح حاشیه پهن و طرح ساده درخت بید مجنون، گل ها، برگ ها و ساقه هماهنگ آن ها است. برای خرید این محصول باید به تعداد رج های محصول توجه کرد، هر چقدر که تعداد ردیف فرش افزایش می یابد، ارزش و بافت ریز فرش بیشتر در نظر گرفته می شود.

شما باید با توجه به محیط خود ابعاد مورد نیاز خود را برای فرش انتخاب نمایید. همان طور که می دانید از آن جایی که برای بافت فرش دستباف کاشان زمان زیادی سپری می شود و ممکن است یک بافت یک فرش چندین ماه و یا حتی یک سال زمان ببرد، بنابراین می توان نتیجه گرفت که قیمت فرش دستباف کاشان بسیار بالا است. قیمت فرش دستباف کاشان 6‌ متری دست دوم تغییر چندانی نداشته است اما در سال گذشته حدود four تا 5 میلیون تومان نوسان قیمت داشت. فرش دستباف کاشان طرح هایی جذاب و زیبا دارد و یکی از بهترین فرش های دستباف بازار است که با کیفیت عالی در بازار به فروش می رسد.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما