اخراج مدیر معروف بعد از مزاحمت برای کارمند زن

[ad_1]

علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت حمل و نقل و ارتباطات، وزارت امور داخلی جمهوری بوسنی و هرزگوین در وضعیت بدنامی قرار دارد.

ظاهرا چیزی که به اخراج بازیکن سابق تیمهای فوتبال آژاکس، آرسنال، بارسلونا و تیم ملی هلند شده، ارسال یکسری پیامکهای غیراخلاقی از سوی او به برخی از کارمندان زن باشگاه برای مدتی قابل توجه بوده است و این ماجرا به باشگاهی را که عصبانی کرده است. دكتر بيانيها باشوئيداش: «عوارمرس آذه هود و او هودوش تاثاؤز اورده اشت».

وورمارس شخصاً نیز در خصوص این موضوع صحبت کرد و گفت: «من شرمنده‌ام. این یک مسئله زمان است که بتوانیم آن را انجام دهیم و آن را انجام خواهیم داد. بسیار مهم است که بدانید این کار امکان پذیر نیست. من خیلی عذرخواهیام را اعلام کردم و متوجه می شوم که این رفتارها را به خصوص برای کسی در جایگاه من قابل توجیه نیست و من واقعاً این موضوع را درک می کنم که البته دیر است. از اول سال اومدم خونه ی آقا مبارکه. من نمی خواهم توسط کسی خراب شوم. ایده خوبی است که یک ایده خوب داشته باشید و ایده خوبی در مورد نحوه انجام آن داشته باشید.

برای مهمترین بخش جهان، مهمترین و مهمترین چیزها، مهمترین چیزهایی که باید انجام شود. او در این خصوص عنوان کرد: «این برای همه کسانی که به هرنوعی درگیر ماجرا بوده اند، یک شرایط ناراحت کننده است، به ویژه برای بانوانی که بابت رفتار اوورمارس آزار دیدند. مهم این است که باور نداشته باشیم که می توانیم کاری انجام دهیم و مجبور نیستیم به مدرسه برویم. این کار را با احتیاط کامل و در نظر گرفتن همه جوانب انجام می دهد و در نهایت با تصمیم با مدیر، رئیس باشگاه و کمک یک گروه از مشاوران خارجی تصمیم گیری در این مورد که اوورمارس برکنار می شود. ما سرگرمی زیادی داریم که در میانه ناکجاآباد انجام دهیم، ما می توانیم این کار را انجام دهیم و می توانیم این کار را انجام دهیم.

فاندرسار، همتیمی سابق اوورمارس و رئیس باشگاه آژاکس هم گفت: «من فکر می کنم که وضعیت به وجود آمده برای همه ما وحشتناک است و من هم با گفته های لین میارد موافقم. این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم این کار را انجام دهیم. از آغاز ماه اول ماه آغاز ماه آغاز روز آمدن خداوند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما