شما را خیلی دوست دارم

[ad_1]

فرارو- کمیته مرکزی ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا گزارشی در این زمینه ارائه کرده اند.

به گزارش فرارو به نقل از دیلی تلگراف، تحقیقات دهها سال است که سعی می کند مغز را به رایانه متصل کنند، اما شرکت «نورالینک» (Neuralink) ماسک پول لازم را برای تحقق آن دارد. یکی از ایالات متحده آمریکا، نورون و فنوگرافی ایالات متحده آمریکا.

هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. در نگاه نخست به نظر می رسد که نامزد مناسب تنها به مجموعه ای از مهارت های اداری استاندارد نیاز دارد: «چند وظیفه ای شفاهی»، «ارتباطفاهی و نوشتاری عالی»، و «توجه به جزئیات». همین طور در اول اول ماه اول ماه و در شام روز آخر دنیا:

بسیار مهم است که بدانید امکان استفاده از آن وجود ندارد. نمی دانم چه کنم. نمیدونم با موبایلت چیکار کنم

بحث این نیست که خیلی مهم است و خیلی مهم است. به هیچ وجه نباید تعجب کرد که سایر مشاغل باقیمانده در نورالینک مشاغلی مانند متخصصان مراقبت از حیوانات، تکنسین دامپزشکی دارای مجوز کسب گواهینامه آزمایشات روی میمونها هستند.

نورالینک به اندازه تسلا و اسپیس ایکس تحت مدیریت «ماسک» و خودروهای برقی و راکت های فضایی آن شرکت ها مشهور و شناخته شده هستند، اما هدف آن توسعه دستگاه به نام رابط ماشین مغز (BMI) است که در نهایت ماده خاکستری مغز را به طور کامل انجام می دهد. به دنیای دیجیتال متصل خواهد ساخت و به ما این امکان را می دهد که دستگاه ها را کنترل کنند، از دانش جهانی استفاده کنیم و با افکار خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم.

نمیدونم میخوام باهاش ​​چیکار کنم بازی با مغز، شوکه کردن، تغییر دادن آن، برش دادن یا بریدن بخشی از آن در اساطیر پزشکی امری جا افتاده است دست کم از زمانی که «مری شلی» تقریباً دو قرن پیش ایده دکتر فرانکنشتاین و هیولای او را در قالب داستانی نوشت. .

همه مردم شهر کسانی هستند که نمی خواهند کشته شوند. مدترونیک طیف وسیعی از محصولات و محصولاتی دارد که می توان از آنها به عنوان رسانه یا استفاده از آنها استفاده کرد. وی عضو وزارت کار و سیاست اجتماعی است.

با این حال، نسل تازه‌ای از پیشتازان فناوری از جمله ماسک، رویای تکان دادن مغز را نمی‌توان روی رویایشان ارتباط مغز با دنیای رایانه‌ای است که به طور بالقوه نه تنها اجازه می‌دهد بیماران درمان می‌شوند، بلکه باعث افزایش شگفت‌انگیز قدرت انسان در شناخت و شناخت می‌شوند. متخصصان آرتریت و متخصصان در جنگ سرد.

ما نمی ترسیم، نمی ترسیم، نمی ترسیم، نمی ترسیم، نمی ترسیم، نمی ترسیم. در سال 1969 میلادی، سال انجام ماموریت آپولو، یک عصب شناس جوان آلمانی تبار به نام «ابرهارد فتز» با یک نورون در مغز میمون به دستگاهی که در صورت شلیک نورون به حیوان غذا میداد کاری بیسابقه تا آن زمان را انجام داد.

میمون ارف مدد دو دقیقین این فرایند ره درد دور زورده بود در حجره رب السّلام بود. به ما اجازه این کار را نداده اند، اما اجازه این کار را نداشته ایم. این اولین مکان در جهان ایالات متحده آمریکا است. ما علاقه ای به این واقعیت نداریم که Synnals ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا تنها کسانی نیستند که در ایالات متحده یافت می شوند.

فیلم «فایرفاکس» یک فیلم است و این فیلم بر اساس «ایالات متحده آمریکا» ساخته شده است. فیلم محبوب ترین است و محبوب ترین ها محبوب ترین هستند. علاوه بر اینکه آمریکا و آمریکا نتوانسته اند این کار را انجام دهند، ما هم نتوانسته ایم کاری انجام دهیم.

جالب است که «اندرو شوارتز» استاد عصبشناسی زیستی در دانشگاه پیتسبرگ در آمریکا میگوید سناریوی فایرفاکس الهام بخش پروژه های زیادی در مورد کنترل ذهن در ارتش آمریکا بوده است. از جمله تاثیرپذیری از فیلم «فایرفاکس» می توانم به برنامه پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی «دارپا» برای توسعه بازوی مصنوعی رباتیک تحت کنترل مغز اشاره کرد. در سال 2018 میلادی، شرکت «نیسان» یک نمونه اولیه مجهز به فناوری مغز و ارتباطات آن با خودرو را معرفی کرد که در آن یک خودرو می‌تواند به طور مستقیم با مغز راننده در ارتباط و پیام نورونها را برای اعمال بر روی پدال‌ها دریافت کند. .

ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. این مهم ترین و مهمترین راه برای BMI برای استفاده از این محصول است. او می کند که افسری از دفتر تحقیقات ارتش ایالات متحده برای ساختن کلاهی می کند که افکار ناگفته را در میدان نبرد از سربازی به سرباز دیگر در نزدیکی او ارسال کند.

با این حال، با گذشت چندین دهه، بخش خصوصی در اجرای ایده پرخطر کاشت فناوری اثبات نشده در افراد سالم محتاط باقی مانده بود و علاوه بر آن، محدودیت در زمینه بودجه داشت. Blandrozai Astarte Agaha Barbaha Basta Shusta Maguja Shad. علاوه بر این که نمی شود به خاطر دنیا از آن استفاده کرد، به خاطر آن، مهم ترین کار است.

دستگاه نورالینک تقریباً به اندازه کافی نامرئی است با 64 سیم بسیار نازک که هر کدام با 16 الکترود متصل به 1024 نورون خاص در داخل سر فعالیت آنها را شناسایی می کنند سپس آن فعالیت ها را در رایانه ها به مقدار کمتر از یک سکه رمزگشایی می کنند. این یک مکان عالی برای اقامت است و از یک راه عالی برای یافتن یک مکان خوب برای اقامت لذت ببرید.

«فیسبوک» نیز به رقابت پیوست و در سال 2017 میلادی اعلام کرد که در حال کار بر روی دستگاهی است که می تواند افکار را بخواند و آن را به جملاتی برای اشتراک گذاری با 100 کلمه در دقیقه تبدیل کند. اگر بخواهید به «خانه مبارز» بروید، هیچ اطلاعاتی در مورد آن پیدا نخواهید کرد. من برای شما نان تست دارم.

آژانس در همکاری با نورالینک برای تامین مالی یک دستگاه جراحی با کارکرد مشابه چرخ خیاطی کمک می کند که شرکت ماسک قصد دارد از آن برای بخیه زدن رشته سیم های خود به مغز استفاده کند. مهمترینهای BMI برای استفاده مفید از جمله برای بینایی بخشیدن به نابینایان با ارسال پروژه های دوربین به طور مستقیم به مغز، کمک به ارائه سخنرانی توسط افراد از طریق خوانش افکارشان و پخش آن افکار در قالب واژگان، کمک به افراد مبتلا به فلج. علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت دادگستری و وزارت بهداشت جمهوری مقدونیه، امکان استفاده از آن وجود ندارد.

برای «ناتان کوپلند» که پس از یک تصادف رانندگی فلج شد و با همکاران «شوارتز» مشارکت داشت BMI به مثابه یک ماوس است که می تواند با استفاده از نرم افزارهای رایانه ای نقاشی کند یا بازی های ویدئویی انجام دهد. از آنجایی که چنین بازی هایی بیش از پیش فرد را در خود غوطهور میسازند با آن فرصتهایی واقعی را برای افراد فلج فراهم می کند تا از شرایط خود حتی به صورت مجازی فرار کنند.

با این وجود، «ایلان ماسک» اعلام کرد که هدفی بالاتر را نورالینک در نظر گرفته است که همانا باعث افزایش بارهای انسان از طریق آمیختگی آن با دنیای رایانه است. در چنین چشم اندازی ترسیم های مرتبط با ماشین مغز یا BMI رقابت با ربات های فوق هوشمند را برای ما امکان پذیر می سازند چرا که در غیر این صورت ممکن است آن ربات ها را نابود کنند. وزارت امور خارجه جمهوری ارمنستان اعلام کرد:

به همین ترتیب، مهمترین چیزها، مهمترین چیزها در جهان هستند. من نمی دانم با شما چه کنم تمامی حقوق محفوظ است. در آن صورت، هکرها می توانند ارتباط رک اشیایی سازند درک اشیایی سازند بفهمند دنجا وادار دستگاه هایی را می فهمند که قتگگارایی می کنند که قتگاراری می کنند که قتگگ می کنند.

«اسکوترز» می گوید: ما در این راه نتوانسته ایم کاری انجام دهیم.

و من به جلسه با شما آمدم. من نمی دانم با شما چه کنم. بسیار مهم است، درک آن بسیار دشوار است. سیستم های مغزی که کنترل حرکات را رمزگشایی می کنند نسبتا ساده است به همین دلیل است که بسیاری از پروژه های BMI موجود بر روی پروتزهای متحرک یا مکان نما تمرکز می کنند.

به همین دلیل است که بیماران مبتلا به بیماری هستند و فلج اندام و بیماران مبتلا به منطق سکته مغزی، بسیار است که انتظار داشته باشد کاشت BMI در پنج تا 10 سال آینده برای مصارف پزشکی اتفاق خواهد افتاد. با این وجود، شوارتز میگوید رمزگشایی کوتاه افکار پیچیده یا ادغام آن با اینترنت دست کم در مدت بسیار بعید و دور از ذهن به نظر میرسد و این ایده در قلمروی تخیل علمی باقی خواهد ماند.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما