رستوران اوریانا و زیتون در ایران

[ad_1]

دیپلمات های ارشد روسیه در مجلس وین در دیدار با نماینده آمریکا در امور ایران و رایزنی در زمینه بحث برترین موارد باقی مانده در این دور از مذاکرات خبر داد.

به فارس، نماینده مجلس در جلسه رفع گزارش های تحریم ایران در وین بعد از ظهر شنبه به وقت تهران از دیدار خود با نماینده آمریکا در امور ایران در زمینه برانگیزترین موارد باقی مانده است در این دور از تصمیم خبر داد.

میخائیل علیانوف در توییتی نوشت: «من با» رابرت مالی «ماینده آمریکا در امور ایران ديدار ردم. من با کارم خیلی کار دارم و در انجام آن به شما کمک خواهم کرد.

ادامه دور هشتم مذاکرات وین در حالی که در پایتخت اتریش در جریان است که دیپلمات های غربی در روزهای اخیر در خصوص پیشرفت در مذاکرات بسیار امیدواری کرده و پنجشنبه شب (21 بهمن ماه)، «استفانی الحق» تبدیل کننده ارشد انگلیس و مدیر امور غرب آسیا و آفریقای شمالی در پیامی در صفحه توییتر خود بیان کرد که دیدار وی با «علی باقری کنی» مدیر ارشد ایران و مورا شاهد، «تبادلات سازنده» بوده است.

ادامه دور هشتم مذاکرات به منظور رفع تحریم ها از 11 روز قبل از ظهر سه شنبه 19 بهمن ماه در شهر وین از سر گرفته شد و پنجشنبه هفته گذشته نیز رایزنی ها در شهر و پایتخت تریش در جریان بود و در همین جلسه نشست هیأت های ایران و اتحادیه اروپا داشت. به ریاست «علی باقری» نماینده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفتوگوها در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد.

ایالات متحده آمریکا یکی از اعضای وزارت امور داخلی است. خیلی دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم. روضای شاه شونبه و ههرشانبوه نیژ گلازاتس ماتاددر دکتر وین برزهر شاد.

«امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز 21 بهمن ماه در جمع سفرا و روسای نمایندگی های خارجی مقیم ایران در آستانه چهل و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اظهارات سوم با بیان اینکه «با جدیت، برنامه و ابتکار در میز حضور داریم. و من ایده خوبی برای انجام این کار دارم.”

او همچنین گفت:

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما