تقویم مکانیکی برای ایجاد یک تأثیر در کسب و کار کوچک شما است.

تکمه یا پرش به امروز(F2) : با انتخاب این تکمه تاریخ تقویم به تاریخ روز جاری تغییر مییابد. مارس یا مارچ (March) دارای 31 روز است. سپتامبر(September) دارای 30 روز است. ژوئن یا جون (June) دارای 31 روز است. Gather Content ابزاری برای بازاریابان محتوا و مدیران پروژه است که فایل ها را برای ویرایش گروهی ثابت در ابر ذخیره می کند و از نظر تعیین وظایف و ردیابی پیشرفت دارای برخی ویژگی های خاصی است. یکی دیگر از پارامترهایی که برای طراحی تقویم حرفهای مد نظر قرار داده میشود، فضا است. از جمله خدماتی که در این مرکز ارائه میشود، طراحی تقویم فانتزی است که باعث جلب توجه مخاطبان میشود. اما پشتِ گوش انداختنش باعث میشود همچنان زمان، انرژی و منابع مالی را صرف کارهایی کنیم که در حقیقت برایمان سودآور نیستند. البته استفاده از تقویم میلادی در این کشورها به تدریج صورت گرفته است اما پیش از آن ، تقویم روز در این کشورها تقویم هجری قمری بوده است. به همین علت بوده که اولین تقویم ها و گاهشماری ها از هزاران سال پیش به وجود آمده اند.

داشتن یک رویکرد استراتژیک در محتوا برای ارائه بهترین وبلاگ ها، به روزرسانی ها و اشتراک گذاری ها می تواند یک دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به هر دلیلی یکی از اعضای تیم نتوانست کارش را درست انجام دهد، وظیفه ناظر تقویم ایجاد شده برای تولید محتوا است که او را صدا کند و دلیل را جویا شود. اگر مدت زمان طولانی است که در حال تولید محتوا هستید، احتمالاً تاکنون از مزایای ایجاد تقویم محتوا برای وبلاگ نویسی و به روزرسانی های رسانه های اجتماعی خود مطلع شده اید.

CoSchedule یک افزونه وردپرس است که پست های وبلاگ و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی شما را در یک رابط تقویمی یکپارچه و دراپ اند دراگ همگام سازی می کند. اگر تعداد کالاهای شما زیاد و متنوع است، صفحات و پوشش جلد تقویم تبلیغاتی بهترین گزینه برای معرفی آنها محسوب میگردد. برندسازی هموراه یکی از اهداف اصلی مدیران شرکتها است؛ زیرا از این طریق میتوانند خدمات یا محصولات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کرده و به سود مطلوبی برسند. تاثیر تقویم در بازاریابی و برندسازی فوقالعاده زیاد است؛ زیرا گرافیستها نام شرکت، لوگو و تمامی کانالهای ارتباطی را در آن قرار میدهند. هدیه دادن تقویم طراحی شده و با نام لوگو شرکتتان، موجب میشود که این افراد به مشتری دائم شما تبدیل شوند و دوست داشته باشند که پیوسته با برندتان همکاری کنند. نام دیگر تقویم مکانیکی بیرونی چیست و ابوریحان به چه منظور آن را اختراع نمود؟ در پایـان حتما متذکر شد که امروزه دنیـا از بزرگی ابوریحان بیرونی و دیگر اندیشمندان ایرانی آگاه شده هست . پس از آن دقیقترین تقویم در احتساب کسر دقیق سال تقویم جلالی ایرانی (۴۷۱ قمری / ۱۰۷۹ میلادی) به وجود آمد که امروزه تقویم هجری خورشیدی برآمده از آن و در محاسبات ادامه آنست.

گاهشماری ایرانی برگرفته از گاهشماری بابلی با سال ۱۲ماه سی روزه بوده که هر ۶سال یکبار ۱۳ماهه میشدهاست. میخواهیم یکبار برای همیشه نحوه ساخت یک تقویم محتوایی کاربردی را آموزش ببینیم. هر چند وقت یکبار تقویم به روز می شود. ژانویه (January) دارای 31 روز است. روز شروع تقویم میلادی روز اول ماه ژانویه و همزمان با میلاد حضرت عیس (ع) می باشد. ميان علماي شيعه، دو تاريخ مشهور و مقبول است: يکي هفتاد و پنج روز بعد از رحلت پيامبر (ص) و ديگري نود و پنج روز. بعدها گاهشماری با تغییر مبدا آن به هجرت پیامبر اسلام با نام گاهشماری هجری خورشیدی در ۱۳۰۴ به تصویب مجلس شورای ملی رسید و اکنون در ایران و افغانستان همین گاهشمار رسمی است و به جز دوران کوتاهی در پادشاهی محمدرضا شاه پهلوی که گاهشماری شاهنشاهی با تصویب هر دو مجلس رسمی و در همان دوران برچیده شد، در بقیه سالها گاهشماری هجری خورشیدی همیشه رسمی بوده است.

چنانچه به علم گرافیک علاقهمند هستید، برای ثبت نام در این کلاسها میتوانید از طریق سایت اقدام کنید. پس چنانچه تمایل داشته باشید که طراحی تقویم اداری متناسب با اهداف تجاری شما انجام شود، کارشناسان در کوتاهترین زمان ممکن تقویم مورد علاقه شما را طراحی خواهند کرد. این هدیه تبلیغاتی برند شما را در ۳۶۵ روز سال به مخاطبان یادآوری کرده و باعث اعتمادسازی نزد آنها میشود. این به شما کمک می کند شکاف های محتوا را کشف کنید و همچنین باعث می شود تا نظارت بیشتری بر روی کارتان داشته باشید، بنابراین احتمال اینکه ددلاین محتوا را از دست بدهید کمتر است! وجود کبیسههای پنج ساله، باعث انطباق دایمی و دقیقتر تقویم هجری شمسی با فصول طبیعی میشود. این بدان معنا است که اکنون در سال ۱۴۴۳ هجری قمری مصادف با سال ۱۴۰۰ شمسی و ۲۰۲۲ میلادی هستیم. بدون وارد کردن اهداف، ما احتمالاً منتظر هستیم هر پستی که میگذاریم، سایت و پیج ما را با یک تحویل شگرف مواجه کند. Kapost با یک تقویم دقیق برای نویسندگان، ویراستاران و ناشران، مستقیماً بر بازاریابی محتوا تمرکز می کند.

برای هر محتوا در تقویم، زمان تقریبی تکمیل و انتشار آن را اضافه کنید تا در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش نرود (مثلاً یکی از کارکنان مرخصی بگیرد) به خودتان یک فضای تنفس داده باشید. به هرحال چیزی که در نهایت اهمیت دارد این است که همه وظایف بین اعضای موجود تقسیم شوند. در این بین اما برنامه های اندرویدی قابلیت های تقویم را به سطح دیگری رساندند و با افزودن ویژگی های متعدد، اپلیکیشن های تقویم را تبدیل به برنامه های ضروری هر گوشی هوشمندی کردند. اما اگر سراغ گوشی بروید درخت از بین میرود.

در بین همه اینها تقویمهای رومیزی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. اگر جلسات برنامه ریزی ماهانه یا سه ماهه برای این کار برگزار کنید، برای کل تیم شما مفید خواهد بود چون در این صورت همه اعضای تیم در جریان تقویم شما قرار می گیرند. این طرح از زیبایی بصری خوبی برخوردار میباشد و نتیجه مطلوبی در تبلیغات برای شما حاصل خواهد شد. گرافیستهای این مجموعه بهترین ایده برای طراحی تقویم را به کار میبرند و ضمن استفاده از رنگ سازمانی شما، عناصر مطلوبی را به طرح این تقویمهای شیک اضافه میکنند، تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. در مجموعه سلام گرافیک امکان سفارش آنلاین طراحی تقویم در اختیار صاحبان مشاغل قرار داده شده است. با سفارش طراحی تقویم در سلام گرافیک این فرصت را در اختیار خود قرار میدهید که محصولات یا خدمات خود را به شیوهای موثر و با صرف بودجهای اندک، بازاریابی کنید. چگونه میتوانم طرحی برای تقویم رومیزی سفارش دهم؟ چگونه میتوانم این طرح را ویرایش کنم ؟

از آن زمان تا اکنون تغییراتی در این گاهشماری اعمال شده، ولی بنیادش بر همان محاسبات اولیه استوار است. از برخی از این گاهشماریها شواهد دقیق و مدونی در دسترس نیست ولی با کاوش متون تاریخی و بررسی زمانبندی جشنها و رسوم کهن آریایی مانند نوروز، شب یلدا (چله)، جشن سده و… شما میتوانید با استفاده از این زمانبندی، چند روز یا چند هفته زودتر پستهایتان را ایجاد کنید تا به موقع منتشر شوند و همیشه کارهایتان منظم باشد. این دقیقاً همان نمایی است بعد از تدوین تقویم محتوا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در بعضی از جوامع این اصول و قوانین نه بر اساس گردش زمین به دور خورشید بلکه بر اساس گردش کرهٔ ماه به دور زمین محاسبه و تدوین شدهاند. این طرح در قالب ماده واحدهای در مجلس شورای ملی تصویب شد و دولت را مکلف کرد که از آغاز نوروز ۱۳۰۴ سالهای شمسی از ماه فروردین شروع شود و به اسفند خاتمه یابد. توضیح اینکه، تعداد شبانهروز ماه ذیحجه در سالهای عادی 29 و در سالهای کبیسه 30 شبانهروز است. او کوشید تا موضوع های دشوار دانش اختر شناسی را برای ایرانیانی که با زبان عربی آشنا نبودند توضیح دهد .

او همچنین به قلمروی سلطان محمود غزنوی به آسیای جنوبی یا آسیای مرکزی (افغانستان امروزی) سفر کرد (که پسر و جانشینش مسعود، حامی اصلی وی بود) و در کمپین های خود در هند (در سال ۱۰۳۰) با زبان های مختلف هندی آشنا شد و مطالعات خود درباره دین و فلسفه مردم آنجا را در کتاب «تواریخ هند» نوشت. سایت ویکی پدیا را می توان دائره المعارف اینترنتی نامید که در زمینه های گوناگون و متنوع، اطلاعاتی را به 272 زبان در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی تقویم رومیزی که توسط متخصصان باتجربه انجام میگیرد، روشی هوشمندانه است که برندتان را در معرض دید افراد مختلف قرار میدهد. با توجه به این مطلب هر چهقدر که خدمات یا محصولات شما از طریق طراحی تقویم روزانه جلوی دید مخاطب باشد، رفته رفته فرآیند اعتمادسازی انجام شده و در جذب مشتری موفق عمل خواهید کرد. اطلاعات شرکت آنقدر جلوی دید کاربر قرار میگیرد که حتی رفته رفته شماره تلفن شما را نیز به خاطر میسپارد. طبق تحقیقاتی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی انجام شده، اگر چیزی دائما در معرض دید مردم قرار داشته باشند، بیشتر به آن اعتماد میکنند؛ برند نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از آنجا که تقویمها در معرض دید هستند، این اطلاعات مدام تکرار شده و در ذهن ببینده میمانند. از آنجا که تقویم بین مردم طرفداران زیادی دارد و اغلب افراد به آن نیاز دارند، طراحی و چاپ تقویم بازار پررونقی دارد. تقویم میلادی ،تقویمی با ریشهٔ مسیحی است که هم اینک در بیش تر کشورهای دنیا استفاده می شود و تقویمی بین المللی است. البته در روز میلاد مسیح تفاوت هایی در بین اقوام مختلف وجود دارد. این گاهشماری با گاهشماری اقوام هندواروپایی و هندوایرانی روابطی داشتهاست. گاهشماری جلالی بدستور ملکشاه سلجوقی، براساس گاهشماری یزدگردی با تطبیق دقیق آغاز سال با اعتدال ربیعی شکل گرفت. حالا می رسیم به مخترع اینترنت که اگر ما یک روز اینترنت نداشته باشیم قطعا آن روز به سخت ترین شکل ممکن برایمان می گذرد. مناسبتهای مذهبی اسلامی بر اساس تقویم اسلامی و سال قمری شکل میگیرند. همچنین روزهای مهم و مناسبتهای خاص را با رنگهای شاد و ویژه نشان میدهند، تا مشتری به راحتی آنها را تشخیص دهد. همچنین برای استفاده از این تقویم به دسترسی اینترنت نیازی ندارید و در هر زمان از شبانه روز و بدون اینترنت میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

این هدایای تبلیغاتی در کنار ماندگاری بالا، توزیع راحتی دارند و به سرعت به دست مخاطبان میرسند. بهطورکلی موارد استفادهٔ بیومتریالها در جایگزینی و تعویض اعضاء و اندامهایی از بدن است که بر اثر بیماری یا آسیب، کاربری خود را از دست دادهاند تا از این طریق جراحت یا بیماری اعضاء مذکور التیام پذیرد، کاربری و عمل آنها اصلاح شود و ناهنجاری یا وضعیت غیرطبیعی آنها تصحیح گردد. فرصت دیده شدن را از دست ندهید! اهمیت ماجرا این است که کارمندان شرکت وقتی میدانند که در یک روز هیچ جلسهای نخواهند داشت فرصت کافی برای رسیدگی به باقی امور را پیدا میکنند و از برنامههایشان عقب نمیمانند. اگر دلیلش موجه بود که هیچ!

در غیر این صورت به ضرر شرکت خواهد بود. فرقی نمیکند که تقویم از نوع رومیزی، جیبی و یا دیواری باشد؛ در هر صورت صفحات طراحی شده نباید بیش از حد شلوغ باشند. خدمات طراحی تقویم در سایت سلام گرافیک بسیار متنوع است؛ از انواع جیبی و دیواری گرفته، تا تقویمهای رومیزی در این آژانس تبلیغاتی دیزاین میشود. اگر هیچ یک از نمونههای طراحی مناسب تجارت شما نیست، بهتر است این موضوع را با کارشناسان در میان گذاشته، تا تقویم به صورت اختصاصی برایتان دیزاین شود. همچنین بیشترین تعطیلات سال ۱۴۰۱ مربوط به روز شنبه است و ماههای آبان و آذر هیچ تعطیلی رسمی ندارد. ژوئیه یا جولای (July) دارای 31 روز است. اوت یا آگوست (August) دارای 31 روز است. آوریل یا آپریل (April) دارای 30 روز است.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما