اقامت نوروزی ارزان در شهرهای توریستی چقدر هزینه دارد؟

[ad_1]

فرارو– هتل در بندر نوروس آمریکا و آمریکا واقع شده است. به عنوان مثال در اصفهان و یکی از هتلهای یکستاره این شهر رقمی بابت اتاقهای یکنفره حدود 600 هزار تومان نوشته شده است که این نسبت به امروز هفتم اسفند دو برابر خواهد شد. مهمانان در تعطیلات نوروز و سایر شهرهای توریستی ایران می توانند ترسناک باشند و مثلا در جزیره کیش به شبی 11 میلیون تومان برای اتاقهای یکنفره براتاقهای یکنفره براتاقهات. ممافران از مسافرخانه‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، اکامتگاه‌های بومتا.

به گزارش فرارو، بررسی ها نشان می دهند در اصفهان، شیراز، یزد و مشهد با بودجه 200، 300 هزار تومان امکان اقامت و رزرو مسافرخانه ها و اقامتگاه های بومگردی برای تعطیلات نوروز وجود دارد.

دنبال دوست می گردم

من شما را به جایی می برم که می خواهید بروید، و شما قادر به انجام آن خواهید بود. رقمی که نسبت به روزهای ابتدایی اسفند 300 هزار تومان بیشتر است، اما اگر در اصفهان با قیمت های کمتر اقامت داشته باشید، آنوقت باید گزینه هایی مانند بومگردی، اقامتگاه سنتی و .. مراجعه کنید. برای مثال یک شب خوابیدن در یکی از اقامتگاه های بومگردی این شهر شبی 230 هزار تومان است و با 250 هزار تومان می توانید در یک اقامتگاه سنتی دیگر اتاق های یکتخته را رزرو کنید.

امکانات این اتاق ها در یخچال و چیلر است، اما اگر در همین اقامتگاه ها دست روی اتاق هایی که تلویزیون و سرویس به داشتنی اختصاصی دارند، خرجتان تا نزدیک 380 هزار تومان افزایش پیدا می کند. در مهمانسرای این شهر می شود با 300 هزار تومان اتاق های دونفره و سهنفره که امکاناتی مثل یخچال، تلویزیون و سیستم گرمایشی دارند را برای تعطیلات عید رزرو کنید.

ممترین هزینه‌های اقامت نوروزی در اصفهان

بیشتر نه

امکانات رفاهی

نمی دانم چه کنم

تو یه آدم ادم هستی

ایخچال و چیلر

۲۳۰ هزار تومان

متاسفم

ایخچال و چیلر

۲۵۰ هزار تومان

تو یه آدم ادم هستی

کارآموزی، خدمات مشتری، خدمات تلویزیونی

۳۸۰ هزار تومان

ماهمان سرا

خدمات، تلویزیون، سیستم های صنعتی

۳۰۰ هزار تومان

من مشتاقانه منتظر جلسه هستم

اقامت در هتل های پنجستاره مشهد برای عید از یک میلیون و 500 هزار تومان می شود، اما با کمتر از 100 هزار تومان می شود گزینه های اقتصادی این شهر را تجربه کرد. اقامتگاه در مشهد نسبت به شهرهای شمال، جنوب و اصفهان کمتر است و هتل آپارتمانها از معدود گزینه هایی در این شهر می شوند که از نظر صرفه اقتصادی جایگزین هتل می شوند. داشتن تجربه زیاد بسیار مهم است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دانستن نحوه استفاده از آن بسیار مهم است.

با ۲۰۰ هزار تومان می‌شود سیت‌های یک‌نفره را در دیگر هتل‌های آپارتمان‌های این شهر پیدا کرد. طبق عکس های هتل، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و امکاناتی که در این مورد می بینید و اگر بخواهید سه نفر را انتخاب کنید، هزینه هر شب به 250 هزار تومان می رسد. امکان استفاده طولانی مدت از آن وجود دارد.

ممترین هزینه‌های اقامت نوروزی در مشهد

بیشتر نه

امکانات رفاهی

نمی دانم چه کنم

هتل آپارتمان

درک آن بسیار دشوار است

۵۰ هزار تومان

هتل‌آپارتمان (یک‌نفره)

نهایی، اورولوژی و توسعه بین المللی

هزار تومان

هتل‌آپارتمان (سه نفره)

نهایی، اورولوژی و توسعه بین المللی

۲۵۰ هزار تومان

هتل‌آپارتمان (سه نفره)

نهایی، اورولوژی و توسعه بین المللی

۳۰۰ هزار تومان

من به دنبال یک زرادخانه هستم

یت‌ .پ .ت…………………………………… این رقم دریافتی هتل چمران و ای اول فروروزهای اول فروردین است، ولی در این شهر همین اتاقهارا با حدود 300 هزار بان می توانید ایزرومانید. در یکی از اقامتگاه های سنتی شیراز اتاق اتاق دوتخته بدون صبحانه، 335 هزار تومان اعلام می شود که علاوه بر تلویزیون و یخچال، اینترنت در اتاق جزوه امکانات آن می شود. نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه نه نه نه نه نه. من خیلی خوشحالم، خیلی خوشحالم، دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم و دوستت دارم و دوستت دارم. من نمی دانم با آن چه کنم. در مهمانسرای شیرازهای اتاقهای دونفره با 200 تا 250 هزار تومان می شود و این رقم برای اتاقهای یک نفره به 230 هزار تومان می رسد و برای اتاقهای سهنفره تا 300 هزار تومان افزایش پیدا می کند. تلویزیون و خدمات اینترنتی برای عموم آزاد است.

ممترین هزینه‌های اقامت نوروزی در شیراز

بیشتر نه

امکانات رفاهی

نمی دانم چه کنم

اقامتگاه سنتی (دو نفره)

تلویزیون و تلویزیون، اینترنت و اینترنت

۳۳۵ هزار تومان

اقامتگاه بومگردی (دو نفره)

سبهاان، سوئد خدایان

۲۵۰ هزار تومان

مهمانسرا

کاربران تلویزیون و اینترنت

هزار تومان

دوستت دارم

من با دوستانم و دوستانم خیلی کار دارم. این مکان عالی برای یک قدیس، یک بورژوا، یک بورژوا و یکی از مهم ترین افراد است. در تعطیلات نوروزی که راهی شیراز می شوند در برخی از اقامتگاه های بومگردی این رقم را برای اتاق های یکنفره با امکاناتی مانند مبلمان، سرویس بهداشتی و یخچال می کنند و این هزینه برای اتاق های سهنفره به 350 هزار تومان می رسد. سنتز سنتز سنتز کلیسای مقبره مقدس اینترنت برای عموم آزاد است، بدون ذکر محتوا، محتوا و محتوای محتوای اینترنت. مهم این است که ما قدرت انجام همان کار را نداریم. سوییتهای سهنفره در یکی از خانه مسافرهای یزد 250 هزار تومان و سوییت دونفره 180 هزار تومان هزینه دارند و تلویزیون، مبلمان و وسایل آشپزخانه هستند که برای این سوییتها در نظر گرفته شده اند.

ممترین هزینه‌های اقامت نوروزی در شیراز

بیشتر نه

امکانات رفاهی

نمی دانم چه کنم

اقامتگاه بومگردی (یک‌نفره)

باپتیست، سوسیالیست

هزار تومان

متاسفم

خدمات اینترنتی، خدمات اجتماعی و خدمات

۲۷۰ هزار تومان

مسافر خانه (یکنفره)

تلویزیون، کامپیوتر و ویدئو

۱۸۰ هزار تومان

من به دنبال یک زرادخانه برای کودکان و کودکان هستم

خانه در مرکز شهر واقع شده است. رقمی که هتل ترنج کیش دریافت می کند، از شبی 11 میلیون تومان برای هر نفر آغاز می شود و گذراندن شب های سال جدید در سایر هتل های چهار ستاره و سهستاره این جزیره حداقل یک میلیون و 500 هزار تومان آب می خورد. در غیاب آمریکا و در آمریکا حق هیچ کاری نیست. گزینه هایی که خلاصه امکانات آنها را باید تلویزیون و مبلمان و یخچال های هتلی معرفی کنیم که این رقم در شب اول سال جدید 680 هزار تومان است. همچنین کمترین هزینه برای اقامت در هتل‌های قشم طی تعطیلات نوروز ۷۰۰، ۸۰۰۸۰۰ هزار تومان است. این رقم را بابت اتاقهای هتلهای سهستارهای مثل مارینا و بهشت ​​از شما میگیرند، اما اگر هتل آپارتمانهای این جزیره را ببینید، اتاقهایی با هزینه 350 هزار تومانی درانتظارتان است. تلویزیون، تلویزیون، کامپیوتر، اینترنت، اینترنت و خدمات اینترنتی.

ممترین هزینه‌های اقامت نوروزی در کیش و قشم

بیشتر نه

امکانات رفاهی

نمی دانم چه کنم

شوروی

میزبانی تلویزیون، کامپیوتر و ویدئو

۶۸۰ هزار تومان

هتل‌آپارتمان (قشم)

تلویزیون، تلویزیون، کامپیوتر، خدمات اینترنتی

۳۵۰ هزار تومان

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما