(تصاویر) معمای رنگارنگ بودن دریاچه مرده

[ad_1]

فرارو- دریاچه “یونچنگ” در استان شانسی چین در سالیان اخیر به لطف عکسهای هوایی چشم از سطح رنگارنگ آن در اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی محبوب شده است.

علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه، امکان استفاده از آن وجود ندارد. نمی دانم با دوستانم چه کنم.

کارزارهای اخیر گردشگری در رسانه های اجتماعی چینی از جمله Weibo و WeChat از Xie به عنوان “دریاچه مرده چین” اشاره می کنند و زیبایی و خواص درمانی آن را تبلیغ کرده اند.

در تبلیغات تلویزیونی چین برای این دریاچه در سال 2019 میلادی در جشن هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین آمده است: “به عنوان نسخه چینی دریای مرده (بحر المیت) اسرائیل، شناور شدن در اینجا تجربه های فراموش نشدنی است و در جای دیگری نمی توانید آن را ببینید. “من نمی دانم.”

تمامی محصولات جدید در فروشگاه موجود است: دریا، ایالات متحده، ایالات متحده و گوگرد. ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا نمی خواهند به ایالات متحده بروند. İonchng ، اما در گروه آخر قرار می گیرد و سولفاته است.

“برنی اوون” استاد جغرافیا در دانشگاه باپتیست هنگ کنگ میگوید: “اگر سولفات آب شما بیشتر از کلسیم باشد تمام کلسیم مصرف می شود. در آن صورت سولفات برای شما باقی میماند و یک دریاچه سولفات دارید”.

این مهمترین کاری است که باید انجام داد و راهی برای انجام آن یافت.

«اون» توضیح می دهد: «آب با نمک وارد آب تبخیر می شود و نمک می ماند آب بیشتر با نمک وارد می شود و همان روند تبخیر می شود و نمک باقی می ماند. “.

اما در مورد آن رنگ‌های زیبا که این دریاچه را بین عکاسان محبوب کرده اند چه می‌توانم گفت؟ او یکی از اعضای وزارت امور خارجه و ایالات متحده است.

یک آبزی میکروسکوپی به نام روتیفر “وجود دارد که رنگ ارغوانی به آب می دهد. شما هم چنین می توانید رنگ ارغوانی را به دلیل حضور جلبک های سبز در آب مشاهده کنید و سپس می کنید.” “نمیدونم چیکار کنم.”

من نمی دانم با آن چه کنم.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما