بزرگترین درس وکیل مالیاتی من

این بدان معناست که اگر در مریلند زندگی می کنید اما در واقع پول خود را به دست می آورید و مالیات آن را در پنسیلوانیا می پردازید، مریلند نمی تواند برای همان درآمد از شما مالیات بگیرد. ترسناک است که سازمان امور مالیاتی شما را در معرض دید خود قرار دهد و هیچ راهی برای خارج شدن از خط آتش وجود ندارد مگر با پرداختن به مالیات های معوقه و رسیدگی به آن. هر خودروی کارکرده ارزش متفاوتی دارد، بنابراین تشخیص اینکه فروشنده چه نوع تخفیفی را ارائه دهد در حالی که هنوز هم درآمد دارد، کمی پیچیده‌تر می‌شود. آیا قبلاً از طریق آسیاب رفته اید و هنوز هم مالیات دارید؟ به عنوان مثال، IRS به شما اجازه می دهد تا هزینه های کسب و کار واجد شرایط را از مالیات حرفه ای و حتی گاهی اوقات شخصی خود کسر کنید.

وکلای مالیاتی به نمایندگی از مشتریان مالیات دهندگانی که ممکن است به کمک نیاز داشته باشند تا از مشکل با IRS جلوگیری کنند یا فقط بفهمند که چگونه کمترین میزان مالیاتی را که قانون اجازه می دهد پرداخت کنند، حمایت می کنند. اعتبار خودروی برقی متصل (بخش 1142): قانون همچنین اعتبار مالیاتی را برای دو دسته خاص از وسایل برقی مجاز می‌کند – برخی وسایل نقلیه الکتریکی با سرعت پایین، مانند وسایل نقلیه گلف، و وسایل نقلیه دو یا سه چرخ. از جمله موتور سیکلت های برقی این امر در مورد اکثر وام های دانشجویی، از جمله وام های فدرال و برخی از وام های خصوصی واجد شرایط اعمال می شود.

هر منطقه توسط دستیار کمیسر، که بر فعالیت‌های منطقه خود نظارت می‌کند، از جمله مراکز مالیاتی (TCs) و دفاتر خدمات مالیاتی (TSOs) در حوزه مسئولیت خود، رهبری می‌شود. برایان از سال 1991 با Tax Advice کار می کند و یکی از اولین کارمندان آن است. به عنوان مشاور مالیاتی، متخصصان مالیاتی ما همیشه برای مشاوره و مشاوره در مورد مسائل مالیاتی که نیازی به انجام تحقیقات و مطالعات گسترده ندارند، در دسترس هستند. این را بدانید که در این مقاله نباید چیزی را به عنوان توصیه مالیاتی قطعی تلقی کنید. در حالی که محدودیتی برای مشارکت وجود ندارد، مالیات هدیه فدرال ممکن است برای مبالغ بیش از 16000 دلار اعمال شود. هنگام قدم زدن در فرودگاه بین‌المللی دنور، از هواپیما خارج می‌شوید و ایمیل‌ها را از طریق تلفن هوشمند خود چک می‌کنید. واجد شرایط بودن برای اعتبار به این معنی نیست که شما از دولت چک دریافت خواهید کرد. اگر صورتحساب مالیاتی شما صفر است یا اگر دولت در زمان مالیات به شما بدهکار است، در این صورت چکی با مبلغ اعتبار محاسبه شده دریافت خواهید کرد.

دادستان کل کالیفرنیا، بیل لاکیر، در فوریه 2006 از H&R Block شکایت کرد و مدعی شد که تجارت وام پیش بینی بازپرداخت (RAL) این شرکت قوانین ایالتی و فدرال را در بازاریابی و ارائه RALهای پرهزینه عمدتاً به مشتریان کم درآمد نقض می کند. به عنوان بخشی از قانون بازیابی و سرمایه‌گذاری مجدد آمریکا در سال 2009 (که معمولاً به عنوان لایحه محرک شناخته می‌شود)، کنگره تصمیم گرفت تا با ایجاد معافیت مالیاتی برای افرادی که خودروهای برقی خاصی خریداری می‌کنند، این محاسبه را برای مصرف‌کنندگان آسان‌تر کند. اگرچه این امر مستقیماً هزینه خودرو را کاهش نمی دهد، اما همچنان به معنای پس انداز خالص برای سال است، زیرا صورت حساب مالیات فدرال شما کاهش می یابد. به سادگی به این معنی است که صورتحساب مالیاتی شما با مقدار اعتبار خاص کاهش می یابد. همچنین به این معنی است که شرکت هایی که این تجهیزات را می سازند بیشتر تولید می کنند.

وقتی تامین مالی کم بهره یک گزینه است، به این معنی است که فروشندگان و تولیدکنندگان با وام دهندگان برای ارائه وام های ویژه به خریداران یک وسیله نقلیه خاص شریک شده اند. اگر وام FHA یا VA دریافت می کنید، باید یک بازرسی اضافی نیز داشته باشید. اغلب این پرداخت ها نه تنها شامل اصل و بهره وام، بلکه شامل مالیات بر دارایی و بیمه صاحب خانه نیز می شود. اگر یکی از همسران مالیات‌های پیچیده‌ای در رابطه با یک کسب‌وکار دارد، ممکن است هوشمندانه باشد که نیمی دیگر را کنار بگذارد.

قبلاً هر دو ایالت ممکن بود سعی کنند سیب را گاز بگیرند، اما در سال 2015، ایالات متحدهبا ترکیبی از تخفیف و مهارت های مذاکره خود، ممکن است بتوانید حتی بیشتر از تخفیف پس انداز کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف و مشوق های خودرو، لینک های صفحه بعد را دنبال کنید. اگر شما یا حسابدارانتان همه اطلاعات را به درستی پر کنید، با شماره ای در خط 33 به نام «حداقل مالیات آزمایشی» خواهید رسید. این عدد به حداقل مالیات جایگزین تبدیل می شود اگر — و فقط اگر — بیشتر از خط 35 باشد، که مالیاتی است که از فرم 1040 معمولی مدیون هستید. تا زمانی که خط 33 کمتر از خط 34 باشد، شما در لیست روشن در حال حاضر، دولت به برخی از مصرف‌کنندگانی که خودروهای هیبریدی و سوخت جایگزین می‌خرند، تخفیف ارائه می‌کند.

ایده این است که اگر افراد بیشتری با خودروهای هیبریدی یا سوخت جایگزین رانندگی کنند، کشور بنزین کمتری مصرف می‌کند و در نهایت آلودگی هوا نیز کمتر خواهد بود. اگر برای انجام کار در خطوط ایالتی رفت و آمد کنید، می تواند عواقب خاص و شگفت انگیزی بر مالیات بر درآمد شخصی شما داشته باشد. ویرجینیا، شما مجبور نیستید در DC مالیات بپردازید وکلای مالیاتی وکلایی هستند که از طریق دانشکده حقوق گذرانده اند، امتحان وکالت ایالت خود را گذرانده اند و در کار خود بر مسائل مالیاتی تاکید دارند. از زمان پیوستن به کلرادو بار، جان به مشتریان خود در طیف وسیعی از مسائل کمک کرده است. با این حال، چهار ماه بعد، آنها مشتریان کمی داشتند و لئون تصمیم گرفت به دنبال مدرک حقوق باشد.

مقادیر تخفیف می تواند از چند صد تا چند هزار دلار متغیر باشد. امروزه، تنها چند صد نفر را می توان در بیشتر روزها در حال چت در شهر گفتگو پیدا کرد، که عموماً در چند اتاق گپ انتخابی متمرکز هستند. وقتی چند نفر را پیدا می کنید که می خواهید با آنها مصاحبه کنید، سؤالاتی وجود دارد که باید حتماً از آنها بپرسید. اینها تنها چند دستورالعمل برای تعیین نیازهای فضایی شما هستند. و همیشه قبل از اعمال هر گونه تخفیف یا مشوق، در مورد قیمت مذاکره کنید.

اما، برای صرفه جویی بیشتر، مؤدبانه به آنها بگویید که از اطلاعات قدردانی می کنید، اما می خواهید قبل از اینکه درباره تخفیف ها و مشوق ها صحبت کنید، قیمت خودرو را تعیین کنید. بودجه خود را بدانید هر وکیل مالیاتی، شرکت حقوقی، یا آژانس معافیت مالیاتی قیمت گذاری خاص خود را خواهد داشت و هزینه ها می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر 20000 دلار وام بگیرید، فقط باید 20000 دلار را پس بدهید. بنابراین، به عنوان مثال، اگر به یک خودروی جدید نگاه می‌کنید و شما و فروشنده بر روی قیمت 20000 دلار برای آن توافق کرده‌اید، و 3000 دلار تخفیف نقدی برای خودرو ارائه می‌شود، به جای پرداخت 20000 دلار، در نهایت 17000 دلار پرداخت می‌کنید..

اگر یک ماشین 22000 دلاری خریداری می کنید و می توانید قبل از اعمال تخفیف، فروشنده را با قیمت 20000 دلار موافقت کنید، در مجموع 5000 دلار پس انداز خواهید کرد، حتی اگر تخفیف فقط 3000 دلار باشد. به‌علاوه، می‌توانید از دردسرهای جاده‌ای صرفنظر کنید و مستقیماً در روز کاری خود شیرجه بزنید. صرفاً با توجه به آنچه در بازار خودرو می گذرد و تولید کنندگان مشوق هایی را ارائه می دهند، احتمالاً می توانید خودروی بعدی خود را با تخفیف مناسب تهیه کنید. تخفیف های نقدی خودروی جدید را به عنوان نوعی کوپن برای تخفیف در قیمت خودرو در میزان تخفیف در نظر بگیرید. در حالی که خرده فروشانی مانند خواربارفروشی یا فروشگاه بزرگ ممکن است فروش یا کوپن ارائه دهند، خودروسازان و فروشندگان تمایل دارند کالاهای خود را از طریق تخفیف و مشوق تخفیف دهند. با تعداد فزاینده کلاهبرداری هایی که شهروندان و مشاغل بی خبر را هدف قرار می دهند، وزارت درآمد مایل است مردم را تشویق کند تا در برابر هرگونه فعالیت کلاهبرداری احتمالی محافظت کنند. ابزارهای آنلاین متعدد و رایگانی وجود دارد که می تواند به عموم مردم کمک کند تا با تفاوت های ظریف قانون سالمندان آشنا شوند. نقش کمیسیون به عنوان "نگهبان معاهدات" شامل حصول اطمینان از انطباق قوانین ملی و رویه عمومی با قوانین اتحادیه اروپا است.

کدام اخبار یا حرکت مالیاتی در سال گذشته بیشترین تأثیر را روی کار یا مشتریان شما گذاشت؟ هنگامی که وکلای مالیاتی به EA تبدیل شدند، هنگام نمایندگی مشتریان در برابر IRS، حقوق نامحدودی برای آنها اعطا می شود. ما یک شرکت مشتری مدار هستیم و در هماهنگی نزدیک با مشتریان خود در درک نیازهای تجاری آنها و ارائه راه حل های موثر و مقرون به صرفه به آنها کار می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا سود خود را به حداکثر برسانند. در صورت وجود مشتریان راضی گذشته، باید قدمی با ایمان برداشت و در خدمات شرکت مشترک شد. دیگر مشوق‌های خودروی جدید که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اجاره‌های ویژه هستند، که در آن پرداخت ماهانه اجاره کاهش می‌یابد یا پولی که در هنگام امضای قرارداد دریافت می‌شود کاهش می‌یابد. در زمستان سال 2010، تویوتا به دلیل فراخوان های بسیار تبلیغاتی خودروها، کامیون ها و شاسی بلندهای تویوتا، با افت فروش شدید مواجه شد. به عنوان مثال، اگر یک خودروی الکتریکی مانند نیسان لیف خریداری کنید، که قرار است در پاییز 2010 عرضه شود، دولت فدرال در حال حاضر اعتبار مالیاتی تا سقف 10000 دلار را در برخی از جوامع ارائه می دهد. در این مورد، اعتبار تشویق شهروندان به خرید پلاگین هیبریدی است.

با این حال، اکنون با توجه به کیت‌های تبدیل الکتریکی و خودروهای هیبریدی جدید که عمدتاً با موتورهای الکتریکی کار می‌کنند، وصل کردن برخی از هیبریدی‌ها در خانه برای شارژ شبانه‌شان «عادی» تلقی می‌شود. با این حال، واضح است که عمو سام از ما مالیات دهندگان می خواهد که به عنوان یکی از راه های تحریک اقتصاد، پلاگین هیبریدی بخریم و رانندگی کنیم. این تخفیف ها به این دلیل است که دولت می خواهد مردم را به خرید این نوع فناوری تشویق کند. حتی زمانی که دولت تخفیف ارائه می کند، دلیل و اثر یکسان است: دولت می خواهد فروش یک مدل خاص را افزایش دهد و مصرف کنندگان در این فرآیند در هزینه خود صرفه جویی می کنند. تخفیف ها و مشوق های خودرو برنامه هایی هستند که با صرفه جویی به مصرف کنندگان، فروش را برای خودروسازان تحریک می کنند. از آنجایی که اکثر مردم برای خرید یک خودروی جدید مجبورند پول قرض کنند، توانایی قرض گرفتن پول با بهره صفر درصد پس انداز بزرگی است.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما