بازی بدون شکست هند در خط نبرد مقابل رقیب سرسخت پاکستان در جام جهانی 2021 T20

[ad_1]

بنابراین اکنون به طور رسمی، رقبا و همسایگان هند و پاکستان بار دیگر در مسابقات شورای بین المللی کریکت (ICC) و این بار در قالب هیجان انگیز T20 به مصاف هم خواهند رفت. رویارویی هند و پاکستان که زمانی بخشی منظم از امارات متحده عربی و به ویژه شارجه در دهه 80 و 90 میلادی بود، به دلیل روابط نزدیک سیاسی بین دو کشور به امری نادر تبدیل شد. در واقع، آخرین رویارویی هند و پاکستان بیش از 2 سال پیش بود – 50 سال قبل از جام جهانی 2019 – با شکست شاگردان ویرات کهلی با 89 ران (روش DLS) پسران سرفراز احمد.

طرفداران هر دو طرف مرز نمی توانند هیجان خود را در صندوق بین المللی پول که از قرعه کشی جام جهانی T20 2021 در روز جمعه (16 ژوئیه) بیرون می آیند، مهار کنند. هند و پاکستان هر دو در گروه 2 با شروع مسابقات در دبی و عمان در ماه اکتبر سال جاری قرار خواهند گرفت. از نظر فنی، هند همچنان میزبان جام جهانی است، اما به دلیل افزایش موارد COVID-19 در هند و پیش بینی موج سوم احتمالی، مکان برگزاری از هند به امارات متحده عربی منتقل شده است.

اگرچه تاریخ دیدارهای مرحله گروهی متعاقبا اعلام خواهد شد، اما این ششمین بار است که دو تیم در جام جهانی T20 از سال 2007 به مصاف هم می روند و پاکستان در پنج بار گذشته هنوز هند را شکست نداده است. همچنین می تواند درگیری بین کاپیتان های دو طرف – ویرات کهلی و بابر اعظم – دو فوق ستاره فعلی بازی امروز باشد.

کاپیتان پاکستان بابر اعظم شماره است. رتبه دوم بتمن T20 تا اینجای کار و نشانی از فرم قابل توجه خود در جمعه شب نشان داد، با شکستن 85 توپ از تنها 49 توپ در اولین T20I مقابل انگلیس در حالی که 150 دوش برای ویکت افتتاحیه توسط محمد رضوان به ثبت رساند. در 20 اور کوهلی که به دلیل عدم موفقیت در کسب جایزه ICC تا کنون در دوران حرفه ای خود مورد انتقاد قرار گرفته است، در رده بندی ICC T20 batsmen در رتبه پنجم قرار دارد.

اگر جام جهانی T20 از هند منتقل نشود، این درگیری هند و پاکستان به احتمال زیاد در باغ های ادن در کلکته برگزار می شود و هیئت کنترل کریکت هند (BCCI) صف می کشد تا به دولت هند اجازه دهد تا در به همان شیوه. در واقع، آخرین باری که دو طرف در جام جهانی T20 با هم روبرو شدند، در باغ نمادین Eden Gardens بود – که کوهلی با 55 برد روی 37 توپ، هند را با شش ویکت برد. پیروزی در یک رویارویی Super 10.

اولین بازی هند در جام جهانی T20 نیز برابر پاکستان در سال 2007 بود. هند با 141 شکست خورد و بازی در دوربان با تساوی به پایان رسید. قوانین قبلاً خواستار “کاسه اوت” در صورت تساوی بین ویرندر سهواگ، هاربهاجان سینگ و رابین اوتاپا شده بودند که به چوب ضربه می زنند تا تیم ام اس دونی به پیروزی برسد.

MS Dhoni قهرمانی هند در فینال جام جهانی T20 بر پاکستان در سال 2007 را جشن می گیرد. (منبع: توییتر)

هواداران مجبور نبودند برای دومین درگیری T20 بین دو کشور زیاد منتظر بمانند زیرا هر دو طرف وارد فینال شدند. این مسابقه نقطه عطفی در تاریخ کریکت هند باقی ماند، زیرا هند دونی برای دومین بار پس از سال 1983 قهرمان جهان شد، پس از آن که اس. سریزانت بولینگ جوگیندر شارما را با پنج ران برنده شد.

دو رویارویی بعدی نیز یک‌طرفه بود که هند در نسخه‌های 2012 و 2014 به ترتیب با هشت ویکت و هفت ویکت پیشتاز بود. هند در جام جهانی 50 اور و 20 اور مقابل پاکستان شکست نخورده است و می خواهد این رکورد را حفظ کند. هواداران هندی می توانند کوهلی را به خاطر عدم برنده شدن جام جهانی T20 ببخشند، اما کاپیتان هندی را نمی توان بخشید اگر این بازی مهم را با همسایگانش از دست داد.

«ویرات کهلی علیه بابر اعظم» یک بحث بی‌پایان در رسانه‌های اجتماعی با دستاوردهای شخصی کاپیتان پاکستانی در کریکت ODI و T20 بوده است، حتی اگر طرف او در حال مبارزه باشد. بابر سری ODI را در مقابل انگلیس رشته دوم با امتیاز درخشان 158 در سومین ODI امضا کرد اما پاکستان 3-0 سفید شد.

از سوی دیگر، کوهلی در فینال مسابقات جهانی آزمایشی اخیر که هند در ماه گذشته مغلوب نیوزلند شد، در دو اینینگ مبارزه کرد. اما رکورد ضربه زدن کوهلی در هر سه فرمت بازی قابل توجه است – جایی که او میانگین بالای 50 را دارد.

آزمون واقعی هند است و کوهلی یک بار دیگر در جام جهانی T20 2021 با پاکستان روبرو خواهد شد زیرا تمام جهان مشتاقانه منتظر تاریخ این درگیری سهمگین هستند.



[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما