اولویت‌بندی ارز دیجیتال برای بهره‌مندی بیشتر از کسب‌وکارتان

شکل 2 نشان می‌دهد که از سال 1927 تا 1932، نرخ‌های سود پرداختی به سپرده‌های مدیرعامل، که توسط دولت تنظیم می‌شد، به طور منظم بالاتر از نرخ‌های سود پرداختی توسط بانک‌های تجاری به سپرده‌گذارانشان بود. سپرده گذاران این ویژگی را درونی کرده و سپرده گذاری انحصاری نزد بانک مرکزی را انتخاب خواهند کرد. گزارش دولت بایدن توصیه می کند که صادرکنندگان استیبل کوین به مؤسساتی تحت پوشش بیمه شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده تبدیل شوند. لورتا مستر، رئیس بانک فدرال رزرو کلیولند و یکی از نیروهای پیشرو در ایجاد این شبکه، نگرانی‌ها مبنی بر اینکه دو شبکه رقیب می‌توانند منجر به سیستم‌های پرداخت دو شاخه برای بانک‌های بزرگ و کوچک شوند را رد کرد. اثبات کار و اثبات سهام دو مکانیسم توافقی پرکاربرد برای تأیید تراکنش ها قبل از افزودن آنها به یک بلاک چین هستند. برای جلوگیری از تقلب، هر تراکنش با استفاده از تکنیک اعتبارسنجی، مانند اثبات کار یا اثبات سهام، بررسی می‌شود. اثبات کار در مقابل

هفت راه‌هایی که توییتر بدون اطلاع من، Digital Currency من را نابود کرد

این اثبات رمزنگاری به شکل تراکنش هایی است که در یک بلاک چین تأیید و ثبت می شوند. یکی از احتمالات، ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است – یک شکل دیجیتالی قابل دسترسی گسترده از پول فیات که می تواند ارز قانونی باشد. پول در مورد ورود تأیید شده در نوعی پایگاه داده از حساب ها، مانده ها و تراکنش ها است. تراکنش‌ها در «بلوک‌هایی» ثبت می‌شوند که سپس در «زنجیره‌ای» از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال قبلی به هم مرتبط می‌شوند. سپس به تأییدکنندگان برای تلاش‌هایشان، ارز دیجیتال پاداش داده می‌شود. از آنجایی که دیگر واسطه‌ای وجود ندارد که ارتباط بین آن‌ها را قطع کند، رایانه پرداخت‌کننده می‌تواند یک ارز دیجیتال را طوری برنامه‌ریزی کند که دستورات «اگر X، آنگاه Y» را مستقیماً به رایانه گیرنده پرداخت منتقل کند.

اولین رایانه ای که این کار را با موفقیت انجام می دهد با مقدار کمی ارز دیجیتال به خاطر تلاش های خود پاداش می گیرد. در حالی که برای یک فرد معمولی غیرعملی است که از طریق استخراج در سیستم اثبات کار، ارز دیجیتال به دست بیاورد، مدل اثبات سهام به محاسبات با قدرت کمتری نیاز دارد زیرا اعتبار سنجی ها به طور تصادفی بر اساس میزان سهام انتخاب می شوند. هر شخصی که در ارزهای رمزنگاری شده سهام دارد واجد شرایط تأیید تراکنش ها است، اما شانس انتخاب شما معمولاً با مبلغی که پیش رو دارید افزایش می یابد. برخی از ارزهای دیجیتال از روش اثبات سهام برای کاهش قدرت لازم برای بررسی تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. از آنجایی که رمزارزها غیرمتمرکز هستند، از هزینه های گاه قابل توجه تسهیل و پردازش پرداخت های الکترونیکی چشم پوشی می کنند. این بدان معناست که ماینرها ممکن است پس از در نظر گرفتن هزینه های انرژی و منابع محاسباتی، حتی با ارز دیجیتالی که برای اعتبارسنجی تراکنش ها دریافت می کنند، شکست بخورند.

پنج روشی که می‌توانید Digital Currency را از تجارت خود حذف کنید

از اکتبر 2021، دولت این کشور در حال بررسی استخراج بیت کوین با نیروی زمین گرمایی و انتشار اوراق قرضه مرتبط با سود ماهانه و روزانه تضمینی از ارز دیجیتال بیت کوین بود. تونس در حال بررسی راه‌هایی برای پیشبرد دینار الکترونیکی خود است، نسخه دیجیتالی دینار تونس مبتنی بر بلاک چین که در پنج سال گذشته از طریق اداره پست دولتی صادر شده است. 3. اما هزینه کمتر، سهولت تراکنش و امنیت افزوده شده توسط قابلیت ردیابی انواع صرافی‌ها ممکن است سال‌ها از امروز به رقابت بپردازد. اگرچه در سال‌های اخیر آزادسازی قابل توجهی صورت گرفته است، اما هنوز در چین کنترل‌های سرمایه وجود دارد و یوان آزادانه قابل تبدیل نیست. بر اساس گزارش بانک خلق چین (PBOC)، چین پیشتاز آزمایش ارز دیجیتال بوده است و تقریباً 21 میلیون نفر تا ماه ژوئن در آزمایش‌های یوان دیجیتال (e-CNY) شرکت کردند. آخرین دور آزمایش ها ده برابر اندازه دور اصلی است که در پاییز 2020 انجام شد. چین همچنین یوان دیجیتال بین‌المللی بین هنگ‌کنگ و همسایه شنژن را آزمایش می‌کند و در حال توسعه پلتفرمی برای دوام بخشیدن به این ارز در سطح بین‌المللی است که شامل تایلند، امارات متحده عربی و بانک تسویه‌های بین‌المللی می‌شود.

این شامل توسعه دهندگان ارز دیجیتال، صرافی های ارز دیجیتال، کاربران ارز دیجیتال، سرمایه گذاران، دانشگاهیان، اتاق های فکر، سایر ادارات دولتی، همتایان بین المللی، بانک ها، انجمن های ساختمانی و سایر ارائه دهندگان خدمات پرداخت، شرکت های طرح پرداخت و ارائه دهندگان پول الکترونیکی می شود. این قانون تمامی مدیران دارایی های دیجیتال، ارائه دهندگان و صرافی ها را ملزم می کند که برای فعالیت در کره جنوبی در واحد اطلاعات مالی کره ثبت شوند. تجارت، در درک سنتی، سفته بازی در قیمت دارایی ها برای کسب سود است. در رابطه با این موضوع، درجه بالایی از نوسان در قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارد.

ارزهای رمزنگاری شده به موضوعی فزاینده قطبی در ایالات متحده تبدیل شده‌اند و تقسیم‌بندی مشابهی در بین مقامات فدرال رزرو درباره ایده یک ارز دیجیتال عمومی گزارش شده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی که ارائه می‌دهید محرمانه تلقی شود، لطفاً توجه داشته باشید که بر اساس FOIA، یک آیین‌نامه عملکرد قانونی وجود دارد که مقامات دولتی باید از آن پیروی کنند و از جمله موارد دیگر، با تعهدات محرمانه بودن سروکار دارد. 1، واژه نامه بیت کوین از رمزنگاری کلید عمومی استفاده می کند که در آن دو کلید رمزنگاری، یکی عمومی و دیگری خصوصی، تولید می شود. دو صرافی بزرگ، بایننس و کوین‌بیس، در 19 می، زمانی که چین اکثر پرداخت‌های کریپتو را ممنوع کرد و قیمت بیت‌کوین بیش از 30 درصد کاهش یافت، پلتفرم‌شان قطع شد. البته این تنها در صورتی کار می کند که این پسر عموی بتواند با خرید از چین یا مبادله وجوه در یک بانک محلی از این یوان دریایی استفاده کند. BerkShares نمونه‌ای از ارز محلی است که در منطقه برکشایرز ماساچوست استفاده می‌شود. «اگر می‌خواهیم همه‌جانبه باشد، ارز دیجیتال باید از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کارت‌ها، تلفن‌های هوشمند و هر چیز جدیدی که بتوانیم به آن فکر کنیم در دسترس باشد.

اما برای عملکرد موثر یا ایجاد هرگونه تغییر در کد، باید یک اجماع در گروه وجود بازی NFT داشته باشد. دای از استیبل کوین خود با موقعیت‌های بدهی وثیقه‌شده در دارایی‌های شبکه اتریوم حمایت می‌کند، اما، طبق داده‌های CoinMarketCap، به نظر می‌رسد در طول تغییرات سریع قیمت اتر، از تثبیت خود منحرف شده است. در حالی که تعدادی از سکه‌ها مانند Binance USD تا حدی توسط سپرده‌های بانکی تحت حمایت FDIC وثیقه می‌شوند، قانون فعلی ممکن است تنها از صادرکنندگان محافظت کند، نه دارندگان سکه. به طور خاص، DCEP خطرات عدم واسطه گری سیستم بانکی فعلی را افزایش می دهد، خطرات احتمالی ثبات مالی از جمله مدیریت بانک دیجیتال را ایجاد می کند، نیاز به تنظیم واسطه ها در اکوسیستم DCEP را ایجاد می کند و به طور بالقوه اهداف سیاست پولی بانک مرکزی را ناامید می کند. با توجه به تقاضای بالای خارجی فعلی برای ارز کاغذی ایالات متحده، تصور کنید اگر فدرال رزرو حساب های جهانی و نامحدود ارائه دهد چه اتفاقی می افتد – عواقب این امر می تواند برای بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه فاجعه بار باشد. دولت اکنون در حال بررسی مزایای ارائه شده توسط ارزهای دیجیتال و فناوری مبتنی بر آنها است و اینکه آیا باید برای حمایت از نوآوری در این زمینه اقدام کند یا خیر.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما