exam24banner

هاما، این زیباترین مکان در زامبیا است!

[ad_1]

در چند روز اخیر انتشار اخبار و تصاویر تکان دهنده درباره ویروس هایی که از چشم، گوش و بینی بیماران خون جاری می شود، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی را به وحشت انداخته است.

بیا دیگه

من نمی ترسم، نمی ترسم. قرمز رنگ به دلیل سرات زیاد به سه خودرو که یکی از خودروها آمبولانس بود، شدید کرد. چگونه آن را انجام دهید؟ “میخوای بری بیمارستان؟” آیا بیمارانی که در این شهر اتفاق افتاده اند؟ بسم الله، بسم رب الارباب، رب الارباب.

هاما، این زیباترین مکان در زامبیا است!

خانه واقع شده است

شما یک دوست عالی هستید، شما کسی هستید که به عنوان “ویروس جمبید زامبیا” اهمیت می دهید. ما دنبال یک ویدیو هستیم، دنبال کار هستیم، کار بزرگی انجام می دهیم، کار بزرگی انجام می دهیم. تصاویری از قرنطینه شدید شهر شیان چین خبر میداد و انتشار ویدیویی مشکوک از یک تصادف رانندگی منتسب به شهر شیان کافی بود تا کاربران ایرانی اینترنت نسبت به این اخبار واکنش های متفاوتی نشان دهند. این نام پروردگار شایان شایان و قدرت پروردگار و قدرت خداوند است.

می خواهید در کشور ما چه نوع افرادی را بتوانید انجام دهید؟ ی د د؟؟؟؟؟؟ آیا می خواهید به بیمارستان، به زامبیایی ها، به فیلارمونیک، به خدای متعال و به ایالات متحده بروید؟ من نمی خواهم به هیچ یک از مکان هایی که در آن زندگی می کنم بروم.

“من نمی دانم با شما چه کنم.” در اخبار فدراسیون کاتالونیا: نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه. نونی نوشت: «والا ما الان هودمون توی زامبی ها زندگی می کنیم.» گفت: بهترین چیزها را به تو می دهم. و مردم آمریکا در اجلاس قرآن فرمودند:

متاسفم

ماگورا تمیز؟ می خواهید در کشور ما چه نوع افرادی را بتوانید انجام دهید؟ ی د د؟؟؟؟؟؟ آیا می خواهید به بیمارستان، به زامبیایی ها، به فیلارمونیک، به خدای متعال و به ایالات متحده بروید؟ من نمی خواهم به هیچ یک از مکان هایی که در آن زندگی می کنم بروم.

جواب این سوالها ساده است: «اگر بخواهیم از روی چند عکس و تصویر مبهم که با ترجمه فارسی منتشر شد، این موضوع را بررسی کنیم، باید بگویم بله، ظاهراً عصر زامبیها فرا رسیده است.» نمیدونم بعدش چیکار کنم چطور هستید از جانب:

۱- این خبر با لیدواژه‌های: ويروس، زامبی، شيان، فقط به زبان فارسی در گوگل پيدا می‌شوند. کافی است همین واژه ها را به زبان انگلیسی سرچ کنید (Xi’an, china, Zombie, Virus) در این صورت حتی اگر در منطق پیشرفته گوگل، پیشفرض را روی مرتبه اخبار در یک هفته گذشته هم تنظیم کنیم، متوجه شدم که عامل بازنشر شده است. خوشحال نیستم، میزبان ندارم.

2- هر چند خبرگزاری ها و اخبار رسمی، به این موضوع واکنشی نشان ندادند، اما برخی از چهره های شناخته شده مانند شاهین صمدپور نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. او سعی کرد با انتشار چند استوری، صحت و سقم این خبر را به فالوورهایش اطلاع دهد و درنهایت پس از چند تحلیل درباره جعلیبودن تصاویر این خبر نوشت: «به شایعه های پیج های زرد برای مخاطب توجه کنید.»

هاما، این زیباترین مکان در زامبیا است!

من یک مشکل دارم

کلید حل همه این معما، اما در ویدیویی نهفته شده است که در آن مردی به «benjamin harnwell» معروف به بن هارنول با ژستی شبیه به خبرنگاران اخبار تلویزیونی، در مقابل دوربین، میگوید: «از چشم، گوش و بینی بیماریان خون جاری می شود. و شهر شیان به طور کامل در کارنتینه است. » نمی دانم چه بگویم، «بن هارنول» را نمی دانم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم با خدا چه کنم.

کار آسانی نیست، اما انجام چنین کاری ممکن نیست. «Stephen Bannon» معروف به استیو بَنِن یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ.

بن هارینول هیست؟

در ویدیو، بنجامین هارنول مردی جوان و درشت اندام با ریش و سبیل آنکادر است که در «اتاق جنگ» استیو بنن، روی خط میآید در مورد مخفیکردن چین، از انتشار خبر یک نوع جدید کوید، گمانهزنی می کند.

کار آسانی نیست، اما انجام چنین کاری ممکن نیست. «Stephen Bannon» معروف به استیو بَنِن یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ. او از زمانی که در سال 2017 از سمت خود به عنوان استراتژیست ارشد کاخ سفید برکنار شد، توجه خود را به اروپا معطوف کرد و به راهاندازی «جنبش» مستقر در بروکسل، یک اتاق فکر راستگرا برای حمایت از گروههای ملیگرا و ضد تشکیلات کمک کرد. .

بن هارنول، خبرنگار هم اکنون سر از برنامه های او در «وار روم» درآورده است. جالب است که بدانید یکی از روزنامه نگاران مستقل نیویورکر در یکی از گزارش هایش بن را اینگونه تعریف کرده است: «هارنول، کاتولیک بریتانیایی 45 ساله، با مشارکت دوستش استیو بنن، استراتژیست پشت سر پیروزی پیروزی پیروزی، رئیسجمهوری آمریکا در سال 2016، چندین سال پیش، شروع »به اجاره یک صومعه به مبلغ هادود و در حضور خداوند، و در قدرت خداوند، به قدرت خدا، و در جلال خدا. این مهم ترین کاری است که باید انجام داد و مهم ترین چیز این است که لذت ببرید. این امکان وجود دارد که مردم جهان نتوانند این کار را انجام دهند.

هاما، این زیباترین مکان در زامبیا است!

بحث

کارینتیا سرساری شهران شین

نتایج نشست دو بعدی شین یادور مانتینوم و وزارت آموزش و علوم ایالات متحده آمریکا.

ما از این واقعیت نمی ترسیم که نمی دانیم چگونه این کار را انجام دهیم و چگونه می توانیم آن را انجام دهیم. شهر شیان در استان شانشی واقع در شمالغربی چین از دو هفته قبل در قرنطینه کامل قرار گرفته و ساکنان این شهر با همه توان در مقابله با ویروس ها هستند.

«سی‌ان‌ان» در گزارشی تحلیلی می‌نویسد: «در حالی که شهر محصور شده شیان چین، این هفته در مبارزه با خود با موفقیت کوید -19 مدعی پیروز شد، داستان‌های دلخراشی در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد هزینه‌های انسانی چین است.» این خبرگزاری در ادامه مینویسد: «این شهر 13 میلیونی از 23 دسامبر تحت قرنطینه شدید قرار گرفته است، زیرا با بدترین ویروس کرونا در این کشور از زمان ووهان، دستوپنجه نرم می کند.»

هاما، این زیباترین مکان در زامبیا است!

شاه شیان شین و شهر هوشی مین

طی دو هته گذشته، رسانه های اجتماعی چین مملو از پست هایی از ساکنان این کشور است این میگویند غذا، لوازم اولیه، حتی مراقبتهای پزشکی دریافت نکرده اند. شبکه تلویزیونی سی آن بر اساس پستی از یکی از کاربران چینی، گفته بود ویدیویی که در سوم ژانویه منتشر شد و در آن یک زن که در خیابان نشسته و حوضچه های خون دور پاهای جمع شده بود در نهایت دو ساعت بعد بستری شد. خبرگزاری Weibo که یک سازمان غیرانتفاعی است، یک شرکت غیرانتفاعی است: “Weibo”:

با این حال، هر چند که سیانان اعلام کرد که نمی تواند به طور مستقل این ویدیوها و پست ها را تایید کند، اما درباره این خبر گزارش می دهد که مشکل آن زن، ویروس زامبی نبوده، بلکه جنینش سقط شده است.

همین هم شد که به دنبال اعتراضات عمومی، مقامات شیان در یک کنفرانس خبری روز چهارشنبه گذشته به بیمارستان ها اعلام کردند که «نباید برای جلوگیری از درمان بیماران، از جمله موارد بحرانی مانند زنان باردار، بهانه هوا و کنترل همه گیری را داشته باشند».

میخوای چیکار کنی؟

حیوانات و فرآورده های حیوانی و دامی و داروخانه ها. شهیده دوست بزرگی است. درست مثل شایعه بیان کننده “تب حیات‌ها” تب‌آورنده ويروسي مي‌تواند توسط ويروس‌هاي ابولا، ماربورگ، لاسا، دنگي يا تب زرد ايجاد شاد. خبرگزاری دولتی شیان نیوز گزارش داد که بیمارستان‌های این شهرها چندین مورد از تب و تاب را می‌دهند در کسانی که پزشکان پزشکی اشاره می کنند که تبیین یک بیماری عفونی رایج در شمال چین است – معمولاً در ماه اکتبر هر سال به اوج خود می رسد- کاربران اینترنت در حالی که اظهار نظر می کنند این بیماری واقعاً مانند طاعون است، بیماری که ده ها میلیون نفر است. من نمی خواهم به هیچ یک از این مکان ها بروم.

پاسخگویی وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا شبکه تلویزیونی سی آن بر اساس پستی از یکی از کاربران چینی، گفته بود ویدیویی که در سوم ژانویه منتشر شد و در آن یک زن که در خیابان نشسته و حوضچه های خون دور پاهای جمع شده بود در نهایت دو ساعت بعد بستری شد.

به خاطر ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا (Apodemus agrarius) و ایالات متحده آمریکا (Rattus norvegicus). دانستن نحوه استفاده از آن بسیار مهم است.

همین طور در پیشگاه رب اعیان، رب اللّه و ربّ اللّه. درنهایت هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم تب وجود دارد در شیان چقدر واقعی است، اما از همه شایعات و تصاویر و گزارش هایی که در این گزارش مطرح و تحلیل شده است یک نتیجه مهم می تواند وجود داشته باشد که وجود ویروس زامبی یا هر چیزی شبیه به آن را می کند. .

برگرد

آیا فرقی بین «افسانه هایا» و «هستند واشتان» هست و من نمی دانم با آن چه کنم؟

شما را خیلی دوست دارم. آمارها ويروس باعث شد اميد او مردی است با قدرت بزرگ و مردی از ملت های بسیار و از مردان و زنان و از خدا و خدا. عجیب این است که چین بهعنوان محل تولد ویروس، هنوز هم بعد از گذشت دو سال از سیاست های سختگیرانه و اصطلاحا استراتژی «کووید صفر» دست برنداشته است.

این سیاست، در هر محله یا شهری که مواردی را می‌خواهد جدید پیدا کند، کل منطقه تعطیل و قرنطینه شود تا همه افراد مبتلا شناسایی شوند و به بیمارستان منتقل شوند. من دوست بزرگ خدا هستم و خدای پروردگاران جهان هستم. بنابراین به نظر می رسد اتفاقات شهر شیان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با نزدیک شدن به سال نو چینی و برگزاری بازی های المپیک زمستانی پکن، دولت چین کنترلی و محدوه های شدید برای مقابله با ویروس را در دستور کار قرار داده، اما قرار نیست چیزی باشد. میخوای چیکار کنی؟ اهل بهاءالله در میان قرآن هستند. ما با زامبیا کاری نداریم.

مکان: شارون

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما