exam24banner

جوایز جهانی ورزش Laureus 2022 به دلیل کووید-19 به طور مجازی در ماه آوریل برگزار می شود

[ad_1]

جوایز جهانی ورزش Laureus به دلیل “محدودیت ها و عدم اطمینان” ناشی از همه گیری COVID-19 برای دومین سال متوالی در ماه آوریل برگزار می شود.
برگزارکننده در بیانیه ای در روز چهارشنبه گفت که جوایز 2022 بر اساس موفقیت جوایز “مجازی” 2021 Laureus است.

نامزدهای انتخاب شده توسط هیئتی متشکل از 1300 روزنامه نگار ورزشی قرار است در 2 فوریه معرفی شوند و پس از آن برندگان معتبرترین جوایز ورزشی از طریق رای گیری توسط 71 عضو آکادمی جهانی ورزش Laureus تعیین می شوند.

آکادمی Laureus هیئت داوران ورزشی نهایی را تشکیل می دهد که متشکل از بسیاری از بزرگترین دارندگان مدال طلای المپیک، قهرمانان جهان و مشهورترین دستاوردهای ورزشی است.

شان فیتزپاتریک، رئیس آکادمی جهانی ورزش Laureus، گفت: “ما مطمئناً می دانیم، پس از چنین سال شگفت انگیز و چالش برانگیزی برای ورزش، سال 2022 جوایزی به یاد ماندنی خواهد بود. قطعا آکادمی کار دشواری برای انتخاب این ورزش خواهد داشت. برندگان بسیاری از ورزشکاران، زنان ورزشکار و تیم های برجسته.

علاوه بر هفت دسته‌های نامزد شده -ورزشکار، ورزشکار، تیم، پیشرفت، بازگشت، معلولیت و ورزش‌های اکشن، Laureus تلاش‌های برنامه‌های جامعه‌محور را از طریق «جایزه ورزش برای خوب» به رسمیت می‌شناسد.

آکادمی Laureus همچنین برندگان جوایز ویژه ای را انتخاب خواهد کرد که شامل دستاوردهای یک عمر، روحیه ورزش و حمایت از ورزشکاران است.

برندگان سال گذشته شامل رافائل نادال (ورزشکار)، نائومی اوزاکا (ورزشکار)، بایرن مونیخ (تیم)، پاتریک ماهومس (شکوفایی) و مکس پارو (بازگشت) و همچنین بیلی ژان کینگ (زندگی) و لوئیس همیلتون (برای افتتاحیه لائوروس) بودند. جایزه مدافع ورزشکار).



[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما