به یک Look Of Chandelier جدید خوش آمدید

این سوئیت حمام پر زرق و برق با لوستر کوچک با شیشه‌های کریستالی، دیوارهای رنگ‌آمیزی بنفش، پارچه‌های گلدار تیره، وسایل کرومی، میز نقره‌ای، دوش کاشی‌های مرمری، و وان حمام بزرگ با روکش مرمری تقویت شده است. سوئیت لوکس مستر دارای کف‌پوش تراورتن صیقلی، وان غوطه‌وری بزرگ، روشویی دوتایی سینک با کابینت سفید، و دوش شیشه‌ای بزرگ با سقف‌های قوسی است. این حمام زیبا برای دو نفر در حین غوطه ور شدن در وان بزرگ، لوکس بودن در زیر دوش یا استراحت در تخت خواب، جا دارد. یک حمام سبک و روشن با وان محصور، دال مرمری اطراف، کاشی مرمری و یک لوستر کوچک طلایی. اگر می‌خواهید در جت‌های آرامش‌بخش و حباب‌های آرام یک وان گردابی بمانید، مدلی بخرید که جادار باشد و وقتی به پشت خم می‌شوید به ماهیچه‌ها فشار نیاورد. این چرخه شامل روشن شدن کار، پایین آمدن به پایین ترین نقطه، چرخش به مدت چهار دقیقه، کاهش سرعت، توقف و بازگشت به محل اصلی خود است.

عقب بایستید و لوستر را از دور مشاهده کنید و رشته کریستالی را دوباره تنظیم کنید تا ظاهری دلپذیر و یکنواخت پیدا کند. انتهای شل باقی مانده از رشته کریستالی را با پیچاندن یک سیم 6 اینچی به دور رشته کریستالی به بازوی لوستر محکم کنید. انتهای دیگر سیم را به بازوی لوستر بپیچید تا محکم بچسبد. انتهای یکی از تکه های سیم 6 اینچی را دور یک انتهای رشته کریستالی بپیچید و آن را به بازوی لوستر محکم کنید.

The Price Of The Chandelier

طول رشته کریستالی که برای لوستر خود نیاز دارید را اندازه بگیرید. این اندازه گیری طول رشته کریستالی است که شما نیاز دارید. با شمارش تعداد سوراخ‌های یک بوبچ و ضرب آن در تعداد مورد نیاز بوبچ، تعداد کریستال‌های جداگانه مورد نیاز خود را تعیین کنید. رنگ کریستال ها را بر اساس ترجیح شخصی خود و پالت رنگ اطراف در اتاقی که لوستر شما آویزان می شود، انتخاب کنید. برای محدود کردن انتخاب‌هایتان، می‌توانید بر اساس نوع نور، سبک و اتاق جستجو کنید یا در بخش Looks We Love الهام بگیرید. با کمی هوس‌بازی و سبک زیاد، لوسترهای مدرن و هندسی اواسط قرن را می‌بینید که در کنار طرح‌های شیک صنعتی و استایل‌های بوهمیایی، راحت نشسته‌اند. همه با داشتن یک ویژگی مشترک، به عنوان نمایشی با کیفیت انتخاب شدند که سبک فردی شما را متمایز می کند. این لوستر معاصر یک سبک درام است که به خوبی با ظاهر مدرن و پیچیده فضای حمام با گوشه نشیمن پنجره و کفپوش لمینت خاکستری هماهنگ می شود.

آشپزخانه، پشت اتاق نشیمن و ناهار خوری، دارای محدوده La Cornue، کانترهای بلو استون بلژیکی، گوشه صبحانه و درهای شیشه ای از کف تا سقف است که به پاسیو و حیاط خلوت دیوارهای آجری باز می شود. این مجموعه مستر حمام باز رمانتیک با لوستر شیشه ای با رشته های پیچیده و وسایل برنجی سبک تقویت شده است. این لوستر برنجی تزئین شده روستایی و پرآذین با کریستال های آویزان در بالای این مجموعه حمام استاد معاصر شگفت انگیز به نظر می رسد. محاسبه کنید که چه تعداد بوبچ و کریستال جداگانه برای لوستر خود نیاز دارید.

اگر نیاز به اتصال چند رشته کریستال در طول های کوتاهتر دارید، ممکن است نیاز به بریدن قطعات سیم بیشتری داشته باشید. تعداد چراغ های لوستر خود را بشمارید تا مشخص کنید به چه تعداد بوبچ نیاز دارید. لوسترها شبیه چراغ های آویز هستند زیرا اغلب از مواد مشابه ساخته می شوند و از یک نوع چراغ استفاده می کنند. اکنون که نوع چراغ های سقفی مورد علاقه خود، اتاقی که در آن قرار می گیرد و اندازه هایی که می توانید ترجیح دهید را مشخص کرده اید. الان مال شما چطوره؟

بازبینان ظاهر محفظه شفاف این لامپ های LED را که "رشته ال ای دی" در معرض دید را به نمایش می گذارد، دوست دارند. یکی می نویسد، "آنها مانند لامپ های قدیمی با رشته ها عالی به نظر می رسند و یک نور خوب و گرم را خاموش می کنند. کریستال – پر زرق و برق راهی عالی برای خلاصه کردن ظاهر یک لوستر کریستالی است. یک راه آسان برای افزودن زرق و برق به دکور خود، تعویض دستگیره‌های کمد، کمد یا کابینت است. انتقالی – ترکیبی از مدرن و سنتی، یک لوستر انتقالی به طور گسترده ای قابل انطباق است و اغلب می تواند با هر نوع دکوراسیون یا سبک طراحی مطابقت داشته باشد. آن را با یک کاسه رنگی یا شفاف مخلوط کنید و یک قسمت مرکزی زیبا خواهید داشت. شیشه های آنتیک در خانه عقرب به خصوص در سایه های آبی زیبا به نظر می رسند.

چه تغییر خوبی دارد و من عاشق کره های جدید هستم!

ما می خواهیم که لوستر مناسب برای خانه خود را پیدا کنید، بنابراین از فیلترهای موجود در این صفحه استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نظافت و سایر موارد مرتبط با خانه، پیوندهای صفحه بعد را بررسی کنید. همه چیز در یک محیط معاصر، از لوازم صوتی گرفته تا لوازم نظافت، باید جای خود را داشته باشد، که – از طرف دیگر – به معنای تمیز کردن و مرتب کردن روزانه کمتر برای شماست. اتاق نشیمن را در نظر بگیرید که در آن تمام مبلمان به یک طرف فشار داده شده است. "من فکر می کنم افراد بیشتری آنها را نمی سازند زیرا از ایده تزئین آنها می ترسند. ایده عالی! ما دوست داریم یک عکس ببینیم. چه تغییر خوبی دارد و من عاشق کره های جدید هستم! شما می دانید که ما چقدر لامپ را دوست داریم! من فقط عاشق لوستر جدید هستم!

لوستر چرخان یک اثر هنری عمومی از رادنی گراهام در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا است. این اثر توسط هنرمند رادنی گراهام طراحی شده است. این هنرمند لوستر را با پل زیرین تطبیق داد که به نظر او منطقه ای با حجم زیاد و حضور باشکوه بود. یک حمام اصلی دوست داشتنی با سنگ مرمر سفید، کفپوش کاشی به سبک شاه ماهی، وان بزرگ محصور، دوش بزرگ و یک لوستر مدرن امروزی با دو مجموعه مستطیل شکل. دیوارهای وان و دوش با شیشه سکوریت و یک سنگ پرویی خنثی 12×12 اینچی در همان سایه های کف دوش پوشانده شده است. دیوارکوب های سایه دار در دیوارها نیز به ایجاد درخشش گرم کمک می کند و نور مورد نیاز را به ناحیه سینک می رساند. این حمام با انتخاب رنگ سبز آبی روی روشویی، آینه و دیوار برجسته کاشی معرق، عجیب و رنگارنگ است. خط کاغذ دیواری – که فاقد الگوهای گل و کمان است – با همکاری A-Street Prints انجام شد و شامل دوازده دیوارپوش با دست نقاشی شده است که قیمت هر رول آن 140 دلار است. و فراموش نکنید که چند طرح یا طرح اضافه کنید تا جذاب بماند.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما