یک مطالعه CDC سوالاتی را در مورد دستورالعمل های انزوای خود آژانس ایجاد می کند.

[ad_1]

اعتبار …روزم مورتون برای نیویورک تایمز

کمیته قانونگذاری مریلند روز جمعه تصمیم شورای آموزش و پرورش ایالتی را تصویب کرد که به تمام 24 منطقه مدرسه محلی اجازه می دهد تصمیم بگیرند که آیا نیاز به پوشش صورت در مدارس دارند یا خیر.

این تصمیم که فوراً لازم الاجراست، به دستور اضطراری مبنی بر اجباری پوشاندن ماسک در مدارسی که از ابتدای سال تحصیلی اجرا شده بود، پایان می دهد. هر دو فرماندار لری هوگان، یک جمهوری‌خواه، و ناظر مدارس، محمد چودوری، برای این تصمیم لابی کرده بودند، که در همان روزی اتخاذ شد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها دستورالعمل‌های جدیدی را برای پوشاندن صادر کردند که به مناطق بیشتری از کشور اجازه می‌دهد تا تسهیل کنند. محدودیت های همه گیر

سایر ایالت ها نیز از کاهش برخی محدودیت ها در روز جمعه خبر دادند، از جمله کالیفرنیا، کلرادو و ایلینوی.

انجمن آموزش و پرورش ایالت مریلند، اتحادیه ای که 76000 معلم و سایر کارکنان پشتیبانی را نمایندگی می کند، احتیاط را خواستار شد و خواستار ماندن ماسک برای مدت طولانی تری شده بود.

این دستور در ماه دسامبر به‌روزرسانی شد تا به سیستم‌های مدارس محلی امکان پایان دادن به ماسک را بدهد، اگر شیوع ویروس کرونا به مدت دو هفته در حد متوسط ​​یا کم باقی بماند، یا اگر میزان واکسیناسیون در مدرسه یا جامعه بالاتر از 80 درصد باشد. چند ناحیه مدرسه از آستانه عبور کرده‌اند و یکی از آن‌ها، شهرستان آن آروندل، استانداردها را برآورده کرد و تصمیم گرفت ماسک‌ها را اختیاری کند. پوشاندن صورت در اتوبوس مدرسه الزامی خواهد بود.

شریل بست، معلم کلاس چهارم و پنجم که به عنوان رئیس اتحادیه خدمت می کند، در مصاحبه ای گفت که سیستم به خوبی کار می کند و مناطق مدرسه به سطوح امن می رسند. او اصرار کرده بود که یک یا دو هفته قبل از برداشتن ماسک دولتی منتظر بماند.

او گفت: “شما باید به ولسوالی ها و خانواده ها زمان انتقالی برای تصمیم گیری بدهید.” در حال حاضر دانش‌آموزان و مربیانی وجود دارند که می‌توانند در آموزش حضوری شرکت کنند، زیرا دستور ماسک وجود دارد.»

اماس. بست که دچار نقص ایمنی است، گفت که اتحادیه می خواهد دانش آموزان و خانواده هایی که سطح آسیب پذیری بالاتری دارند، گزینه های بیشتری برای آموزش از راه دور داشته باشند. او گفت که مربیان با نیازهای پزشکی خاص باید مرخصی استعلاجی با حقوق یا موقعیت های شغلی جایگزین داشته باشند، و مناطق باید به ارائه ماسک، آزمایش و ردیابی تماس ادامه دهند تا نرخ انتقال در جامعه پایین بماند.

کمتر از 10 ایالت هنوز به ماسک در مدارس K-12 نیاز دارند، اگرچه دستورالعمل فدرال توصیه می کند که افراد در مکان هایی که شیوع بیماری دارند و همه دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدرسه بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون خود از ماسک استفاده کنند. کانکتیکات، دلاور، ماساچوست، نیوجرسی و اورگان، در میان سایر ایالت‌ها، با اشاره به کاهش افزایش Omicron، برنامه‌هایی را برای رفع الزامات ماسک در مدارس در سراسر ایالت اعلام کرده‌اند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری روز جمعه دستورالعمل های جدیدی را برای تعیین زمان و مکان استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از فضاهای داخلی شلوغ منتشر خواهد کرد. به گفته دو مقام فدرال که از این برنامه‌ها مطلع هستند، دستورالعمل‌ها به شهرستان‌ها دستور می‌دهد تا سه اقدام را برای ارزیابی خطر ویروس در نظر بگیرند: پذیرش‌های جدید در بیمارستان‌های مرتبط با کووید در هفته گذشته، درصد تخت‌های بیمارستانی اشغال شده توسط بیماران کووید و موارد جدید. موارد ابتلا به ویروس کرونا در هر 100000 نفر در هفته گذشته.

“با استفاده از چارچوب جدید، مریلند در یک مکان عالی قرار دارد.” Choudhury، ناظم مدرسه، بعد از ظهر جمعه گفت. ما نمی توانیم برای همیشه بچه هایمان را نقاب بپوشانیم. این زمان خوبی برای انجام آن است.»

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما