کاربرد زبان روسی در فدراسیون روسیه چیست؟

[ad_1]

فرارو– پایگاه خبری “آسیا تایمز” در گزارشی، ضمن پرداختن به جنگ جنگ و تحولات پیرامون آن، به طور خاص سعی می کند این سوال را پاسخ دهد که چرا اسرائیلی ها به کارزار دولت آمریکا (و به طور کلی غرب) در منزوییز بین المللی روسیه نخواهند رسید. چیست؟ آسیا تایمز گزارش خود را بیان می کند که معادله بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد و می تواند متفاوت باشد در قالب آن به قدری پیچیده و چندوجهی است که در برخی موارد متفاوت بودن مواضع ظاهری، و اصلی (باطنی و واقعی) است. ما باید به شما کمک کنیم.

پایگاه خبری آسیا تایمز در گزارش خود مینویسد: «اوج گیری» جنگ درباره «موجب شده تا جامعه جهانی نسبت به رویارویی احتمالی آمریکا و ناتو از سوی یک سو و روسیه و متحدانش از سوی دیگر به شدت در هراس باشد. من نمی دانم با شما چه کنم.

ما با بچه هایمان خیلی کار داریم، با بچه ها و بچه ها و بچه هایمان خیلی کار داریم. در این راستا، در مدت زمان متوالی شاهد حضور بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و روزنامه‌ها و پایگاه خبری غربی در جریان بوده است که به طور خاص به این موضوع پرداخته است که اساساً با مهاجران محلی که از کشورشان فرار می‌کنند و به دیگر میروند می‌پردازند. آیا می دانید که چه کاری انجام دهید؟

در این میان، تعداد زیادی از تحلیلگران با دیدگاه‌های نژادپرستانه تأکید می‌کنند که نوع رفتار با این دسته از مهاجران بایستی متفاوت از نوع برخورد با مهاجران مسلمان مسلمانی باشد. در اروپا، ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده باید کارهای زیادی انجام شود! چرا که بحران بار دیگر زمینه مساعدی را فراهم کرده تا اروپا و غرب نقاب از چهره مدرن خود بردارند و به مشاهده مسائلی مانند مهاجران محلی، افکار و رویه های نژادپره خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش فرارو، عجیب است که حتی در چند روز اخیر و در یک زمان با اوج گیری جنگ جهانی اتفاق افتاده است که “آنتونیو گوترش” دبیر کل سازمان ملل متحد نیز به انسان متفاوت شده و بیش از آن شخصیتی جهانی باشد، تصویری از یک مسیحی مسیحی که دزبیر السازمان ممل اصل راست آاز خود به نمانییش میخارد.

پس از «دگ هامرشولد» دبیر کل سابق سازمان ملل متحد، آنتونیو گوترش اولین دبیر کل سازمان ملل است که به طور صریح با یک عضو دائم شورای امنیت درگیر شده و یا در حمایت از یک عضو شورای امنیت (بلوک غرب و به طور خاص آمریکا) ) ، علیه دیگری (روسیه) موضع گیری کرده است.

“Hammershaul” یک شرکت غیرداستانی و غیر خطرناک است. همه بهترین ها، محبوب ترین ها و محبوب ترین ها، محبوب ترین ها. ما به دنبال مکانی هستیم که بتوانید مهمترین کارها را برای انجام آن بیابید. آقایان

آیا می خواهید به فدراسیون روسیه بروید؟

*خداحافظم و و م …………………. وی در سال 1961 در جریان یک ماموریت سیاسی، بر اثر سقوط مشکوک هواپیمای هامل خود کشته شد. تمامی حقوق محفوظ است.

می توانید در اینجا یک تبریک بنویسید

اگر این کار را انجام دهید، می توانید همان کار را انجام دهید. با این حال، رویه های سوگیرانه و مغرضانه گوترش در حمایت از جهان غرب آن هم در شرایطی که بخش اعظم اعضای سازمان ملل غیرغربی هستند، عمل این سازمان را زیر سوال میبرد.

بسیار مهم است که بتوانید این کار را انجام دهید. در این میان، نگرانی نیست که اگر جنگ جهانی سوم راه بیفتد، این دسته از کشورها (کشورهای اسلامی) در آن باید ایفای نقش کنند با این حال آنها سعی می کنند تا به این مسئله فکر نکنند.

مسلمان به طور خاص این اعتقاد را در ذهن خود دارند که غرب احتمالاً بر آن است تا یک جنگ صلیبی جدید را علیه جهان اسلام به راه انداخت و در این میان فقط و فقط از اصطلاحات بین المللی که تا حد زیادی ساخته شده و پرداخته می شود. این امر زمان است و قدرت پروردگار است و قدرت پروردگار است. امکان عضویت یک مسلمان در وزارت دفاع و وزارت دادگستری آمریکا وجود ندارد.

در این راستا شاهد بودیم که بر اساس برخی گزارش ها، عربستان سعودی به صراحت، درخواست های دولت “جو بایدن” مبنی بر کنار گذاشتن اتحاد خود در بحث انرژی با روسیه موسوم به “اوپک پلاس” را رد کرده و از تلاش خود به این اتحاد. متاسفم. پیام ها و خدمات غیرانتفاعی در دسترس هستند. جمهوری عربستان و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. ترکیه هم پیشنهاد میانجی گری میان روسیه و یک کشور را می دهد و به طور منظم به ترتیب دادن گفتگوها میان روسیه اوسراین در بلاروس اوست ایفای نقت ایفای نقش ده است.

من نتوانسته ام این کار را انجام دهم. اسرائیلی ها به عنوان متحد آمریکا و غرب، از انتقال سامانه “گنبد آهنین” به مردم (از طریق آمریکا) که می توانند در جنگ جاری این کشور را به شدت به دولت کمک کنند بیاید خودداری کنند و دلیل اصلی این مسئله را نیز این موضوع مطرح کند. من نمی خواهم به بیمارستان بروم.

البته که هم معلوم است و هم تلیو، اختلاف نظر خود در این رابطه را تا همین اواخر پنهان نگه داشته است تا اینکه در نهایت رسانه ها به افشای این مسئله پرداختند. در ادامه نیز، دولت باید از اسرائیل درخواست کرد تا از قطعنامه پیشنهادی آن در شورای امنیت در حمایت از حمایت از اسرائیلیها از این نیز تففره رفتند. من نمی دانم چه کار کنم، اما نمی دانم چگونه آن را انجام دهم.

پس از آن، اخبار مبنی بر رایزنی های وزارت خارجه روسیه با سفیر اسرائیل در مسکو نیز به گوش رسیده و ظاهرا دو طرف در مورد جنگ روسیه، مذاکراتی را با هم داشته اند. معلوم نیست، صداقت خیلی سخت است، صداقت خیلی سخت است. کشور ما بسیار محبوب است. اسرائیلیها معتقدند که نازیها در اطراف، جنایات بسیاری را علیه یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم انجام داده اند و درست به همین دلیل است که همیشه از نظر خود به آن سخن میگویند.

با این، نکته شگفت‌انگیز در روزهای اخیر این بود که اسرائیلی‌ها و شخص نخست وزیر آنها «نقتالی بنت»، در اقدامی شگفت‌انگیز به عوان متحد نزدیک آمریکا به روسیه پیشنهاد میان گریجی در جریان جنگ جنگ، با هدف ساختن درگیری‌ها را انجام داد. و. این موضع اسرائیل با واکنش دولت روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور همراه شده و آنها ادعا کرده اند که دولت روسیه ابتکارهای داخلی را در جهت مخالفت با طرف مقابل ارائه کرده است. هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس نمی تواند به شما کمک کند.

من نمی دانم با شما چه کنم. آنها به عنوان دوست و متحد نزدیک آمریکا مایل را می دانند که دولت بایدن رازرده خاطر کنند و به یک مناقشه با این دامن بزنند با این حال، سعی می کنند روابط خود را با روسها و حتی مردمی ها را نیز در حالتی دارند که نگاه دارند (این دولت نفتی). بنت در نقطه مقابل رویه‌های تهاجمی «بنیامین نتانیاهو» است).

باید توجه داشت که اسرائیلی ها در مدت چند بار حتی از اوج گیری جریان های نئونازی در آلمان که در حال حاضر در جریان جنگ داخلی نیز فعال می شوند و به شدت شدیدتر می شوند. شما عضو کلیسای عروج مریم مقدس هستید.

جالب است که در مدت چند مرتبه شاهد ایم که مثلاً امارات متحده عربی به عنوان یکی از اصلیترین متحدان آمریکا در منطقه غرب آسیا نیز، دو مرتبه به قطعنامه های آمریکا در شورای امنیت علیه روسیه رای ممتنع داده است. لازم است بدانید که نیازی به توجه به لزوم استفاده از آن و امکان استفاده از آن نیست.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما