چگونه چیزی پارکت لمینت آرتا خود را بدست آوریم

  • طرح سنتی
  • فواصل تمیزی پارکت
  • مقاومت سایشی
  • نصب انواع کفپوش 8 و 12 میل
  • نیاز به دقت و مهارت برای نصب؛
  • تنوع قیمت بسیار
  • مقاوم در برابر خوردگی و مواد شوینده
  • قیمت مناسبتر

قراردادن مستقیم گلدان بر روی پارکت حتی اگر نشتی آب هم نداشته باشد پارکت را کدر می کند، از این رو گلدان ها را باید بر روی قـفسه ها و یا پـایه هایی با ارتفاع مناسب از کف قرار دهید. پس از 72 ساعت به تدریج حرارت را کاهش دهید . دمای کف در قبل و در حین و 48 ساعت پس از نصب باید 16 الی 22 درجه سانتیگراد باشد. نصب پارکت در محیط های مرطوب توصیه نمی شود ، در صورت نصب رعایت نکات زیر الزامیست. گروه صنعتی آرتا ، مجموعه ای است با بیش از 40 سال سابقه در امر تولید محصولاتی از قبیل انواع کفپوش های چوبی ، پارکت لمینت ، چمن مصنوعی و موکت ، که به همراه تیمی حرفهای و با بهره گیری از به روزترین تجهیزات و همچنین پیشرفتهترین امکانات در مجموعه ای به نام آرتا پلاست و با برند تجاری به نام آرتا کلیک که تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک ، و واقع در استان اردبیل است ، به عنوان اولین تولیدکنندهی پارکت لمینت در ایران در حال فعالیت می باشد. نمی توان به طور دقیق گفت کدام برند پارکت لمینت ایرانی از سایر برند ها بهتر است زیرا برای این که بتوان تشخیص داد کدام برند از ما بقی برند ها بهتر است نیاز به آزمایشات پیشرفته در آزمایشگاه های صنعتی است که امکان اینکه تمامی برند ها را بتوان مورد بررسی قرار داد وجود ندارد اما به صورت تجربی و فروش این محصولات در حالت کلی می توان چند برند را به عنوان مثال نام برد ولی توجه داشته باشید اگر نامی از برندی در اینجا نبرده ایم دلیل بر بد بودن یا بی کیفیت بودن آن نیست .

پارکت لمینت آرتا

که ما در جواب شما باید بگوییم دلیل تفاوت قیمت این محصولات در متریال مصرفی برای تولید آن ها می باشد برخی از برند ها با متریال HDF و کاغذ دکور ایرانی تولید می شوند ولی برخی برند ها با متریال های وارداتی اقدام به تولید محصول خود می کنند که این مساله مهمترین دلیل تفاوت قیمت این محصولات است و بعضا برخی کارخانجات تمام دستگاه های تولیدی را در اختیار ندارند به عنوان مثال نیازمند این مساله هستند که پس از تولید لایه اورلی در کارخانه دیگری برای آن ها نصب شود که همین امر باعث افزایش هزینه های آن برند ها می شود که در نهایت به افزایش قیمت برند هم می انجامد . قدم سوم اندازه گیری محیط و سفارش کالا برای پارکت و لمینت و تمامی ابزارهای مورد استفاده به همراه فوم سایلنت میباشد و در نهایت هماهنگ کردن با یک نصاب خوب برای پارکت و لمینت که میتوانید هم خودتان به شخصه به تهیه آن بپردازید و یا اینکه با شرکتی که برای خرید پارکت اقدام نمودید برای ارسال نصاب حرفه ای به همراه جنس هماهنگ کنید. در مکان هایی که از سیستم گرمایش از کف استفاده می شود، لازم است از فوم های مخصوص این سیستم که از جنس چوب پنبه طبیعی یا فوم سایلنت، دارای لایه آلومینیم استفاده نمائید.

استفاده از دکوراسیون درجه یک چوبی در دکوراسیون و فضاسازی چنین مکان هایی، می تواند محیط را برای جذب هر چه بیشتر جوانان و روشنفکرانی که می خواهند ساعتی را در آنجا بگذرانند و از نوشیدن انواع نوشیدنی ها (مانند دمنوش های گیاهی ویا انواع قهوه) در چنین محیط های فرهنگی لذت ببرند، کاملا آماده کند. در واقع تنها متریال به معنای واقعی ضد خش در طبیعت الماس است و هر نوع جنس دیگری خش پذیر می باشد اما باید توجه داشت که خش پذیری نسبت به چه استانداردی مقایسه می گردد؟ شرکت طرح آذین با گذشت زمان و کسب تجربه در زمینه تجارت (تولید ،واردات، پخش و فروش ) متریال دکوراسیون داخلی و ارائه خدمات طراحی، بازسازی و اجرا به موفقیت های بالایی دست یافته است. لایه دوم، همان لایه ای است که طرح کفپوش را مشخص می کند و انتخاب های زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.

نباید فراموش کنیم که این نوع پارکت ها به نظافت بیشتری نیاز دارند.یکی دیگر از معیارهای مهمی که مربوط به استفاده از پارکت است، خطوطی است که درز یا شیار نامیده می شوند و فضاهای خالی یک میلی میتری V شکلی هستند که در قسمت های برش خورده تکه های پارکت قرار دارند. در این بخش برندهای ساخت شده توسط کشور آلمان که محبوب ترین برند ها را دارد، برندهای ساخته شده توسط کشور چین که قیمت و کیفیت مناسبی دارد، پارکت های ساخته شده توسط ایران و ترکیه را بررسی می کنیم. در این بخش می خواهیم در مورد کیفیت و نحوه تولید برند های ایرانی صحبت کنیم تا شما مشتریان عزیز بهتر بنوانید برند خود را انتخاب کنید و در مورد کیفیت آن اطلاعات کسب کنید که ما پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز مقاله آشنایی با پارکت لمینت را مطالعه کنید تا به تفاوت این دو محصول پی ببرید چون کشور ما امروزه فقط در تولید لمینت فعالیت دارد و در تولید پارکت فعلا فعالیتی ندارد .

پارکت کف خانه به دو گروه کلی تقسیم بندی می شود. توجه : بهترین حالت مساحت نصب پارکت طول ۱۰ متر و عرض ۷ متر می باشد، در صورتی که بیش از این متراژ باشد باید از قرنیزهای T شکل جداساز استفاده کرده و مساحت کف اتاق به دو قسمت تقسیم گردد. ب-عرض اتاق را اندازه گرفته و با عرض یک تایل آن را تقسیم بندی کنید. ج-زمـانیکه به انـتهای ردیف رسیدید، آخرین تایل را اندازه گیری کرده و برش دهید تا اندازه آن مناسب گردد. باید گفت که ابتدا باید بررسی کند که شخص برای چه مکانی می خواهد مبل سفارش دهید بنابر این مسئله خیلی مهم می آید مبلمان خاص مربوط به آن محیط را طراحی نموده و به دست سازندگان و تولیدکنندگان این محصولات می دهد. پارکت امباس آرتا و به طور خاص پارکت آرتا کد ۹۵۰ یکی از باکیفیت ترین و خاص ترین لمینتهای تولید شده در ایران است که با کیفیت و طرح های خاص و مناسب خود توانسته است برای خود در بین مصرف کنندگان پارکت لمینت جا باز کند. برجسته بودن طرح روکش این پارکت نمایی خاص و منحصر بفرد برای آن ایجاد نموده است. یکی از خصوصیات مناسب دیگر پارکت برجسته یا پارکت لمینت طرح برجسته آرتا راحتی نصب شدن پارکت و کیفیت کلیک آن است.

  • امکان اضافه کردن پایههای عایق صدا وجود دارد
  • ضمانت قیمت
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش غير مستقیم
  • احتمال سوختگی

قیمت پارکت لمینت آرتا امباس به دلیل دارا بودن روکش برجسته بالاتر از انواع ساده و کلاسیک آن می باشد. برای نمونه، از معایب پارکت میتوان از دشواری نظافت، باد کردن پارکت در معرض رطوبت و گران تر بودن پارکت نسبت به کفپوش لمینت اشاره کرد. در مورد لکه هایی که در تمیز کردن آنها از استون، الکل و … برای نصب آن ابتدا آنها را، با کمک چسبهای مخصوص، بر روی کف میچسبانند. توجه: جهت عملیات برشکاری، محلی خارج از منزل در نظر گرفته شود تا برشکاری باعث ایجاد گرد و غبار در محل نصب نگردد و حتما از عینک و ماسک استفاده شود. ابتدا یک لایه فوم روی سطح مورد نظر پهن می شود. در روش اول یا روغن زدن لازم است در ابتدا سطوح آماده سازی شوند. چرا پارکت بهتر از کاشی و سرامیک است؟ اگر سرامیک لق شده دچار شکستی شده باشد حتما باید آن را از محل خود جدا کرد. گروه صنعتی آرتا با قدمتی چندین ساله و استفاده از امکانات ، تجهیزات مدرن ، داشتن کادری مجرب و احداث کارخانه پارکت لمینت آرتا پا به عرصه تولید گذاشته و فعالیت های خود را در بخش تولید پارکت لمینت ایرانی و ارائه برگه گارانتی 10 ساله برای مصرف کنندگان اماکن مسکونی و 5 ساله برای اماکن اداری به طور چشمگیری گسترش داد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما