پخش دیجیتال رادیو دیجیتال

[ad_1]

گفتگوی فنی ایرانی، گفتگوی فنی ایرانی، و گفتگوی فنی ایرانیان

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این پنل تخصصی، با عنوان «تحول دیجیتال و فرصت های آن برای استارتاپها» با حضور کارشناسان و متخصصان در این حوزه، از معاونت استراتژی گروه اسنپ، دیروز شنبه 21 اسفند 1400، ساعت 16 تا 18، در مرکز. خطوط هوایی نیویورک و روز همه مقدسین برای خدمات تلویزیونی و اینترنتی “لنز” هواپیمایی، نیویورک.

در این پنل، معاونت استراتژی اسنپ از سرمایه «اسنپ ونچرز» بر روی استارتاپهای مرحلۀ بذری و پیشبذری تا میزان یک میلیارد تومان و همچنین مشارکت‌کنندگان مجموعه اسنپ ونچرز به سرمایه‌گذاری مشترک بر استارتاپهای مرحله اولیه، با همکاری ایرانسل خبر داد.

در این راستا، فراخوان های جذب تیم های استارتاپی حوزه های فناورانه مرتبط با محورهای تحول دیجیتال، از جمله مصنوعی، کلان داده، امنیت سایبری، اینترنت اشیا و خودروهای مرتبط، در سال آینده منتشر خواهند شد.

در این پنل همچنین، مدلهای مختلف تحول دیجیتال و زیست بوم دیجیتال شرکتهای فناوریمحور خارجی، بحث و بررسی قرار گرفت و نیز، ضمن تشریح زیستبوم دیجیتال ایرانسل در لایه های مختلف، فرصتهای بازار برای استارتاپها برای همکاری با مرکز نوآوری ایرانسل، اعلام شد.

نیوزلند نیوزیلند نیوزلند، نیویورک، نیوزلند، نیویورک، ایالات متحده تمامی حقوق محفوظ است.

پخش دیجیتال رادیو دیجیتال

آزمایشگاه های نوین ایرانیان، خبرگزاری آزمایشگاه های ایرانیان. هدف و اولین اپراتور دیجیتال ایران در راهاندازی نوآوری ایرانسل، شناسایی مرکز استارتاپها و شرکتهای فعال حوزۀ فناوری، برای همکاریهای مشترک، از جمله شتابدهی، سرمایه گذاری و توسعه بازار است.

«ایرانسل تکتاک» سلسله پنل های تخصصی در حوزه فناوری و با حضور متخصصان و صاحبان صنایع بزرگ است که با هدف به اشتراک گذاری فرصت های توسعه بازار برای استارتاپ ها، برگزار می شود.

مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال 1398، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپها و شرکتهای فناور و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در زمین شبکۀ ارتباطات. و فناوری اطلاعات و کسب و کارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، دانشگاههای دانش بنیان، استارتاپها و شرکتهای فناور، با هدف نیاز به نیازهای بازار ICT ارائه شده است.

چشمانداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساختهای تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در حوزه ارتباطات و اطلاعات فناوری و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمین تولید محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل». و در “جنگ جهانی اول” کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

ایرانسل، اولین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راه اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و طوسع سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره گیری از فناوری های برتر در حوزه های مختلف، خلقت. جستجو برای اطلاعات

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما