وزیر کار برای بررسی معیارهای راه اندازی بیمارستان های ESIC

[ad_1]

دهلی نو: وزیر کار بوپندر یاداو روز یکشنبه گفت که وزارت کار ساخت بیمارستان های جدید توسط شرکت بیمه دولتی کارکنان (ESIC) را بر اساس مسافت و تعداد افراد بیمه شده به رسمیت می شناسد.

در بیانیه وزارت کار آمده است که یاداو این را پس از گذاشتن سنگ بنای بیمارستان 500 تختخوابی ESIC در منسار، هاریانا، در روز یکشنبه بیان کرد.

رامشوار تلی، وزیر کار و اشتغال، وزیر ارشد هاریانا منوهار لال و معاون وزیر دوشیانت چاوتالا و دیگر مقامات بلندپایه نیز حضور داشتند.

یداو گفت: «وزارت کار و کار، دستور فاصله و تعداد افراد بیمه شده (IP) را برای ایجاد بیمارستان یا بیمارستان جدید تحت ESIC، مطابق با دیدگاه نخست وزیران برای خدمت به مردم فقیر در اولویت به رسمیت می شناسد.

علاوه بر این، او از اتخاذ یک سیاست مقیاس دستمزد برابر برای پزشکان بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های ESIC مرکزی و دولتی خبر داد.

وزیر بهداشت با حفظ نیاز به کادر پرستاری در بیمارستان های ESIC از افتتاح دانشکده پرستاری در منصار خبر داد.

این اعلامیه مورد استقبال وزیر ارشد هاریانا قرار گرفت و تعهد داد زمینی به مساحت 5 هکتار برای این کالج پرستاری فراهم کند.

یداو گفت که کالج پزشکی دیگری تحت ESIC در الوار ایجاد خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت که بیمارستان های ESIC برای درمان بیماری های شغلی یا حرفه ای مجهز خواهند شد.

یداو گفت: 25 کرور E-Shram Card در مدت 4 ماه برای تضمین بیما برای کامگارها ساخته شده است. وی گفت: نظرسنجی از کارگران مهاجر و خانگی به دستور نخست وزیر برای ارزیابی وضعیت آنها آغاز شده است.

بیمارستان منصار در زمینی به مساحت 8 جریب با هزینه 500 کرور روپیه ساخته خواهد شد.

حدود شش میلیون کارگر از گوروگرام و نواحی مجاور ماهندراگار، نوه و ریواری از طریق این بیمارستان تسهیلات درمانی دریافت خواهند کرد.

کارگران و سایر شهروندان نیز تحت طرح آیوشمن بهارات در این بیمارستان تحت درمان قرار خواهند گرفت.

این بیمارستان ESIC دارای امکانات اورژانس، OPD، ICU، زنان و اطفال، ارتوپدی و درمان سرطان خواهد بود. بانک خون نیز در بیمارستان ایجاد خواهد شد.

یاداو همچنین از برگزاری مسابقه آزاد برای دانشجویان رشته معماری برای تهیه طرح این بیمارستان ESIC منصار خبر داد و جایزه نقدی را برای نفر اول 2 میلیون ریال، جایزه دوم را 1.5 میلیون تومان و نفر سوم را 1 میلیون ریال اعلام کرد.

همچنین نامه های تحریمی به بستگان جان باختگان کرونا، کارت الکترونیکی شرام، پرداخت تحت طرح EDLI (بیمه مرتبط با سپرده کارکنان) نیز در این برنامه توزیع شد.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما