واشنگتن: روز همه مقدسین

[ad_1]

جیک سالیوان

به فارس، وی که با شبکه خبری NBC مصاحبه میکرد، در ادامه مدعی می‌نویسد: «روسیه می‌تواند طی روزها یا هفته‌های آینده به اقدام نظامی علیه گزارش پرداخته یا راه حل دیپلماتیک را انتخاب کند».

مشاور امنیت ملی آمریکا اضافه کرد: «اقدام روسیه علیه آمریکا می‌تواند به صورت‌های اجرا شود که می‌تواند بخشی از این کشور یا حمله سایبری یا حمله به این کشور باشد».

سالیان افزود: «اعتقاد داریم که روسیا

وی گفت: لل «.« «

مشاور امنیت ملی آمریکا داد:

وی همچنین گفت: کلیسای ارباب و ارباب روسیه و ایالات متحده آمریکا به خط مقدم جهان آمده اند.

سلیوان گفت: ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا.

مشاور امنیت ملی آمریکا افزود:

و آدم آدم گفت: من نمی توانم این کار را بکنم.

سالویان، پروردگار رسولان، گفت: «خداوند، پروردگار خداست، و خدای خداوند، خدای خداوند است».

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: «همپیمانی ما با شرکایمان قدرتمند بوده و ما همچنان بر روی موضع خود درباره پیامدهای وخیم در مقابل حمله روسیه به مردم قرار داریم».

و آدم آدم گفت: ممکن نیست خداوند به ما آرامش دهد.

«میخاییلو پودولیاک» مشاور رئیس جمهور امروز یکشنبه در خصوص حلوفصلاتیک دیپلم تنش کییف و مسکو مخالفی کرد و گفت: «ارزیابی صادقانه از منطقه حاکی از این است که ناانپششششش دارد، آمریکا به دنبال تهاجم است. .»»»»»»»اششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

اظهارات پودولیاک در حالی مشخص می‌شود که طی روزهای اخیر، رسانه‌های آمریکایی از پیش درحال جوسازی و سناریوسازی برای حمله قریوقبالوع روسیه به مردم هستند. علاوه بر موسیقی «بلومبرگ»، فدراسیون روسیه روسیه و ایالات متحده آمریکا نیز توانسته اند این کار را انجام دهند.

علاوه بر این، دو روزنامه جریان اصلی آمریکا، «واشنگتن پست» و «نیویورک تایمز»، به نقل از مقامات ناشناس آمریکایی که حمله به احتمالی روسیه به هزاران کشته و میلیون ها آواره برجای خواهند گذاشت.

شبکه خبری آمریکایی «فاکس نیوز» نیز به نقل از یک مقام کنگره آمریکا اعلام کرد «مارک مایلی» رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا در جلسه محرمانه کنگره گفته در صورت حمله تمام عیار روسیه به منطقه، کیف ظرف ۷۲ ساعت سقوط خواهد کرد.

«دیمیتری پولیانسکی» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز یکشنبه ادعاها و هراسافکنی رسانه های آمریکایی درباره حمله به روسیه به آمریکا را محکوم کرد و گفت: «دیوانگی و هراسافکنی ادامه دارد … چه می شود اگر ما بگوییم دولت ممکن است لندن چگونه باشد. آیا می توانم شغلی پیدا کنم و چگونه می توانم شغل خوبی داشته باشم؟ [و بگوییم که] اگر این کار را انجام دهید، نمی توانید از آن استفاده کنید. قدرت آمریکا و انگلیس چقدر است؟ من نمی دانم روس ها و اوکراینی ها چه می کنند.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما