نکات برجسته المپیک: ایالات متحده و کانادا برنده شدن مدال طلا در هاکی را تایید کردند

[ad_1]

تصویرماری فیلیپ پولین از کانادا روز دوشنبه در دور دوم مقابل ساسکیا مورر از سوئیس گلزنی کرد.
اعتبار …هری چگونه / گتی ایماژ

پس از 26 مسابقه هاکی زنان در پکن در این ماه، به ظاهر اجتناب ناپذیر در روز دوشنبه تبدیل به یک قفل شد: کانادا و ایالات متحده برای مدال طلا بازی خواهند کرد.

تیم‌هایی که از سال 1998، زمانی که هاکی زنان به ورزش المپیک تبدیل شد، در هر بازی به جز یکی برای طلا دوئل کرده‌اند، مسابقات قهرمانی خود را با حرکت در نیمه‌نهایی که گاهی بیشتر شبیه به تشریفات بود تا دو مرحله قدرتمند، تعیین کردند.

کانادا شکست روز را داشت، 10 بر 3 سوئیس را شکست داد. ایالات متحده به مصاف فنلاند رفت که مدال برنز بازی‌های 2018 را به دست آورد و با اختلاف بسیار کمتری پیروز شد و 4-1 پیروز شد. اما با وجود تمام صحبت‌های همیشگی در مورد تمرکز روی یک بازی و یک حریف در یک زمان، آمریکایی‌ها و کانادایی‌ها به جایی که می‌خواستند پایان دادند – و تقریباً همه از آنها انتظار داشتند.

هاکی روی یخ زنان

  • CAN پرچم

    کانادا

    11

    پرچم SWE

    سوئد

    0

  • پرچم ROC

    ورزشکاران روسی

    2

    پرچم SUI

    سوئیس

    4

  • پرچم ایالات متحده آمریکا

    ایالات متحده

    4

    پرچم CZE

    جمهوری چک

    1

  • پرچم FIN

    فنلاند

    7

    پرچم JPN

    ژاپن

    1

  • CAN پرچم

    کانادا

    10

    پرچم SUI

    سوئیس

    3

  • پرچم ایالات متحده آمریکا

    ایالات متحده

    4

    پرچم FIN

    فنلاند

    1

  • CAN پرچم

    کانادا

    پرچم ایالات متحده آمریکا

    ایالات متحده

  • برنز

    پرچم SUI

    سوئیس

    پرچم FIN

    فنلاند

سارا نرس، مهاجمی که در دومین تیم المپیک کانادایی خود حضور دارد، گفت: “این یک مسابقه کاملاً عالی بود که در بازی مدال طلا قرار گرفت.” ما می‌خواستیم امروز با سختی‌ها روبرو شویم و فکر می‌کنم سوئیس بازی خوبی با ما داشت.»

جدول امتیازی فقط شواهد زیادی از آن نشان داد.

در مسابقه برگشت فوریه در 3 بازی که کانادا با 11 گل پیروز شد، کانادایی ها در روز دوشنبه حدود 7 دقیقه وقت گذاشتند تا به گل برسند. سپس به نظر می رسید که آنها هرگز از گلزنی دست نمی کشند.

شوت شدیدی از دایره رو به رو توسط کلر تامپسون وجود داشت. یک انحراف به جیمی لی راتری فرصتی داد که او از آن استفاده کرد. بلیر ترنبول گل زد. رناتا فست و ارین امبروز نیز همینطور.

پنج گل کانادایی در کمتر از چهار دقیقه.

سوئیسی که قبلاً گل پیروزی روز را تسلیم کرده بود، دقیقاً محو نشد. لارا استالدر نزدیک به پایان دوره اول، سوئیس را در جدول امتیازات قرار داد، و آلینا مولر، یک مهاجم هیجان‌انگیز که 15 سال داشت زمانی که به سوئیس کمک کرد مدال برنز بازی‌های 2014 را به دست آورد، در اوایل بازی‌های دوم به سرعت در حال توسعه بود. با هدف خودش استالدر در این دوره دوباره گلزنی کرد.

با این حال، کانادایی ها در تمام مدت به گلزنی ادامه می دادند. در پایان بازی دوم 8-3 شد.

اما مالتایس و برایان جنر در وقت سوم گل های خود را برای کانادا به ثمر رساندند. این تیم 54 تیم را به ثبت رسانده است که بیشترین تعداد تیم در بازی های پکن است.

جنر گفت: “برای گلزنی به روشی که ما گلزنی کرده ایم، فقط حضور در این مسابقات نبود.” سال هاست که می سازد و می سازد و می سازد.

فنلاندی ها که تقریباً آمریکایی ها را برای قهرمانی جهان 2019 شکست دادند، پس از شب در پکن، آزمون بسیار سخت تری را برای ایالات متحده رقم زدند. اگرچه آمریکایی ها طبق معمول به راحتی حریف خود را شکست دادند، اما باز هم برای تبدیل فرصت ها به امتیاز تلاش کردند.

ده ها شوت ایالات متحده در دوره اول بدون گل بود – آمریکایی ها در اولین بازی با فنلاند در فوریه 2-0 پیش افتادند. 3 – و نیمه نهایی به دلیل گلزنی سریع الکس کاوالینی که یکی از اعضای تیم ایالات متحده بود که در بازی‌های پیونگ چانگ 2018 مدال طلا گرفت، بدون گل باقی ماند.

هنوز حدود 16 دقیقه به پایان بازی باقی نمانده بود که کایلا بارنز، که پس از پاس هیلاری نایت به هانا برانت، توپ را به دست آورد، یک ضربه سریع مچ دست را به یک گل قدرتمند تبدیل کرد.

نایت که در بیست و یکمین بازی المپیک خود در روز دوشنبه ظاهر شد و رکورد آمریکا در هاکی زنان را به ثمر رساند، یک شوت را از طریق اسکرام زد تا ایالات متحده در مرحله پایانی با دو گل پیش بیفتد.

تا آن زمان، آمریکایی‌ها تقریباً سه برابر فنلاندی‌ها شوت‌هایی را امتحان کرده بودند که بیشتر از رویارویی‌ها پیروز می‌شدند.

در وقت سوم، هیلی اسکامورا تلاشی طولانی را از طریق پاهای دروازه بان فنلاند فرستاد تا یک بار دیگر برتری آمریکا را بالاتر ببرد.

هاکی روی یخ: نیمه نهایی زنان

نهایی

تی
پرچم FIN

فنلاند

0

0

1

1

پرچم ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده


0

2

2

4

فنلاند و سوئیس روز چهارشنبه برای برنز بازی خواهند کرد. سوئیس در یک مسابقه در فوریه 3-2 فنلاندی ها را شکست داد. 7.

کانادا روز بعد در یک بازی مرحله مقدماتی مقابل ایالات متحده با نتیجه 4-2 پیروز شد. آمریکایی ها و کانادایی ها دیدار نهایی مسابقات را بعد از ظهر پنجشنبه در پکن برگزار می کنند.

کانادایی ها اصرار دارند که به بازی های 2018 که آمریکا در ضربات تیراندازی به مدال طلا دست یافت، فکر نمی کنند.

جنر گفت: “من فکر می کنم ما این تاریخ را می دانیم، اما به خودمان یک لوح خالی می دهیم.” ما به آن به‌عنوان فرصتی نگاه می‌کردیم تا به جای نگاه کردن به کتاب‌های تاریخ و آنچه اتفاق افتاده است، به آنجا برویم و مدعی طلا باشیم.»

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما