نمیدونم چیکار کنم!

[ad_1]

فرارو-شرکت سازنده تراشه‌های کامپیوتری، در تلاش است تا به بازار تراشه‌های هودرو وارد شود. من یکی از اعضای ایالات متحده آمریکا هستم.

“دوست داری؟” شما یک معامله گر هستید، می توانید این کار را انجام دهید. خیلی دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم.

بازی خودروهای با پیشرفت هایی مانند فناوری خودران، ویژگی کمک خودروهای خودروهای ترم اضطراری خودکار، تراشه هایی که همه چیز را از فشار لاستیک های گرفته تا کنترل می کنند، نمایشگرهای داشبورد و سیستم های سرگرمی جذاب در حال تبدیل شدن به رایانه های چرخ روی هستند. فروشگاه موبایل MobileEye موبایل موبایل موبایل موبایل موبایل موبایل , موبایل, موبایل, موبایل, موبایل, موبایل, موبایل گت گلسینگر مدیر اجرایی اینتل، فوت:

نمیدونم چیکار کنم!  // در حال ویرایش

ينتل در رويداد سالانه خود را از چالش در مقابل رقباي خود انويديا و والکام، رونمايي کرد. همچنین از تلاش های برای بهبود تراشه های گرافیکی رایانه شخصی، ادامه پیشرفت در ساخت عملیات تولید پردازنده های مشکل دار خود و انتظار ساخت سازهای با 1 تریلیون ترانزیستور تا پایان این دهه خبر داد. ما در وسط ناکجا آباد هستیم، ما در میانه ناکجا آباد هستیم، ما در وسط دنیا هستیم، ما در میانه ناکجا آباد هستیم، ما در جای درستی هستیم. تسلا که تراشه های خودروهایش را خودش طراحی می کند ودروهایش را نیز خودش بروزرسانی می کند، بر خط محاسباتی قرار دارد. ينتل نيز قصد دارد در اين مسير حركت كند و پلتفرم محاسباتي را براي خودروسازان ارائه دهد.

علاوه بر قدرت ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. گلسینگر، که یک سال پیش به اینتل بازگشت، امیدوار است با سرعت بخشیدن به این پیشرفت، بعد از بیش از نیم دهه مشکلات مدرن سازی تولید، تراشه های خود را بهبود بخشد. مهمترین ویژگی های شرکت از مهمترین آنها است. IFS تنها موردی نیست که می تواند به عنوان منبع اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد. اینتل با خرید نرم افزار Tower Semiconductor به مبلغ 5.4 میلیارد دلار معامله کرده است.

تبلیغات رایگان را در فیس بوک جستجو کنید اینتل اگر بخواهد با دو شرکت بزرگ TSMC و سامسونگ در این زمینه رقابت کند، برای جبران سرمایه گذاری فوق العاده گران قیمت تجهیزات تراشه سازی نیاز به تولید تراشه درحجم انبوه دارد. IFS یک منبع اطلاعاتی بسیار مهم است. در صورت موفقیت IFS Gelsinger، اینتل می تواند تراشه هایی را حتی برای رقبایی مانند طراح تراشه گرافیکی و هوش مصنوعی Nvidia، طراح چیپ کامپیوتر و سرور AMD و طراح چیپ گوشی های هوشمند Qualcomm بسازد.

منبع: cnet

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما