نظرسنجی UP: وزیر اتحادیه اس پی سینگ باگل، در رقابت با آخیله یداو، در کرهال مورد حمله قرار گرفت.

[ad_1]

لاکنو: کشاو پراساد ماوریا، معاون وزیر اوتار پرادش، روز سه‌شنبه (15 فوریه) ادعا کرد که کاروان وزیر اتحادیه اس‌پی سینگ باگل در منطقه ماین‌پوری، جایی که او در برابر آخیله یداو قرار گرفته، “توسط افراد حزب سامجوادی مورد حمله قرار گرفته است”.

او مدعی شد که با این “حمله” به وزیر اتحادیه، که نامزد BJP نیز هست، رئیس حزب سمجوادی “شکست خود را تضمین کرده است”.

جزئیات دقیق این حادثه در دسترس نبود. پلیس ماینپوری در توییتی اعلام کرد که از SHO کرهال خواسته شده تا اقدامات لازم را انجام دهد.

“حمله به کاروان وزیر اتحادیه اس پی سینگ باگل، نامزد BJP از حوزه انتخابیه مجلس کرهال ماینپوری، توسط افراد حزب سامجوادی، شخصیت واقعی حزب را نشان داد. دیروز، گیته شاکیا، نماینده BJP نیز مورد حمله قرار گرفت. اقدامات جدی علیه این حزب انجام خواهد شد. مائوریا در توییتی به زبان هندی گفت که مقصران هر دو حادثه.

او مدعی شد که آخیلیش یاداو از ترس شکست خوردن در سنگر خود در کرهال، باگل و دیگر رهبران BJP را مورد حمله “آشپزهای خانگی اش” قرار داد.

“با این حمله، شکست خود را تضمین کردید. آیا این حزب سامجوادی جدید است؟ آیا به کسانی که علیه شما رقابت می کنند حمله خواهید کرد؟” او در توییت دیگری عکس گرفت.

سواتانترا دو سینگ، رئیس ایالت BJP نیز حزب سامجوادی را به شدت مورد انتقاد قرار داد. سینگ در توییتر خود نوشت: “حمله به باگل جی، نامزد BJP نشان می‌دهد که آخیش (یداو) طعم شکست را خواهد چشید. پیروزی در انتخابات به برکت مردم تضمین می‌شود و نه با وحشت افراد غرور.

کرحال در مرحله سوم 30 بهمن ماه پای صندوق های رای می رود.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما