نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

راهکارهای فروش نرم افزار - بازاریابی محصولات نرم افزاری - مقالات عمومی آرین class= برای هر حسابی، تعداد نامحدودی از افراد وجود دارند که در طول فرآیند فروش با آن ها مرتبط می شویم. پس در ادامه با نمادین همراه باشید؛ تا بتوانید با این مزایا آشنا شوید. پس با پیوست می توان نرم افزارهای فروش آنلاین یا CRM را از طریق وب سرویس به نرم افزار خرید و فروش متصل کرد و نتیجه عملیات به صورت سند های تجمیعی و روزانه در نرم افزار حسابداری ثبت می گردد. بسیاری از انواع خدمات پس از فروش شامل ارتباط مداوم با سازنده اصلی تجهیزات در طول عمر محصول یا سرویس است، در حالی که ضمانت های دیگر دارای محدودیت زمانی هستند. این راهکار دارای مزایای سازمانی، نظیر افزایش شوق پرسنل، تمرکز مدیریت فرآیندها، کاهش هزینههای نیروهای تازه استخدام شده و تامین راه چارهای برای ثبت و اشتراک دانش ضمنی(با استفاده از ابزارهایی مانند ویکی/بلاگ) است. یک سایت شیرپوینت مجموعه ای از صفحات، لیست ها و کتابخانه ها است که برای کسب هدف مشخصی سفارشی سازی شده است. در بیشتر محیط های ابری اشتراکی روش Sand-boxed تنها روش مجاز برای سفارشی سازی شیرپونت است. شیرپوینت ۲۰۱۰ و نسخه های بعد از آن مجهز به رابط کاربری ریبون می باشد و از این جهت شبیه با مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ بوده و برای کاربران ویندوز و آفیس دارای ظاهری آشنا است.

تجربه استفاده از نرمافزار CRM به محض دریافت پاسخ از افرادی که برای آن ها ایمیل ارسال کرده بودید با آن ها تماس بگیرید. هنگامی که مخاطبی را اضافه میکنید، Nimble پیشنهادهایی را برای حسابهای LinkedIn و Twitter نشان میدهد و از شما میخواهد در صورت وجود چندین گزینه، موارد صحیح را تأیید کنید. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. سیستم های سی ار ام اطلاعات مشتری را از طریق کانال های مختلف ارتباطی بین مشتری و شرکت، که می تواند شامل وب سایت شرکت، تلفن، چت آنلاین، ایمیل، مطالب بازاریابی، رسانه های اجتماعی ، پیام رسان ها ( مثل Whatsapp و Telegram) گردآوری و مدیریت کند. با به کارگیری این سیستم، کارمندان در بخش های مختلف شرکت خود نظیر بازاریابی، فروش، موفقیت مشتری و انبار اطلاعات بیشتری راجع به مشتریان خواهند داشت. به صورت پیش فرض رابط کاربری شیرپوینت مشابه مایکروسافت آفیس است و یکپارچگی بالایی با مجموعه آفیس دارد. پیش بینی های مالی را با تجزیه و تحلیل معیارهای عملکرد برنامه ریزی کنید.

تصمیم دارید چطور CRM را اجرا کنید؟ اما برای ارائه یک تجربه یکپارچه از مشتری در طول سفر مشتری ، به راهی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در سراسر سازمان در زمان درست نیاز دارید. این نرمافزار کاربردی امکان دسترسی به تمامی جزئیات فعالیت ها در زمان واقعی را به سازمان میدهد تا از لحاظ سرمایه و بازده آن اطمینان خاطر را کسب کند. بهتر است با انتخاب یک نرمافزار CRM مناسب با واسط کاربری ساده که یادگیری پیچیدهای نیز ندارد، در زمان و هزینه خود صرفهجویی کنید. با شناسایی نیازها میتوانید نرم افزاری انتخاب کنید که قابلیتهای لازم را داشته باشد. همچنین می توانید از ابزارهای گزارش CRM خود برای نظارت بر عملکرد فروش استفاده کنید. نسخههای ابتدایی شیرپوینت بیشتر برای کاربردهایی نظیر مدیریت محتوا و مدیریت اسناد مورد استفاده قرار می گرفت. بهعلاوه شیرپوینت می تواند بستر یک سیستم مدیریت بایگانی الکترونیکی باشد و استانداردهای مورد انتظار شرکت یا سازمان شما را برآورده نماید.

از شیرپوینت برای ایجاد و مدیریت سایت های عمومی بزرگ می توان استفاده کرد. بنابراین مدیران برای تعریف استراتژی سازمان نمیتوانند به آنها استناد کنند. سازمان ها از این قابلیت برای یکپارچه سازی زنجیره تامین کالا یا فرآیندهای سازمانی و یا محیط اشتراکی تعاملات استفاده می کنند. همچنین شیرپوینت مجموعه کاملی از API ها و تکنولوژی توسعه را برای برنامهنویسان و توسعهدهندگان فراهم کرده است. Client Object Model شیرپوینت را که برای جاوا اسکریپت، سیلورلایت و NET. نرم افزار مدیریت فروش رادیکال بصورت اختصاصی برای سازمانهای نرم افزاری تولید شده است و هدف آن ثبت اطلاعات مشتری و حالتهای مختلف فروش مانند فروش نقدی، فروش پستی و فروش اعتباری است و پیگیری درخواستها را بسیار آسان کرده است. مایکروسافت شیرپوینت، یک بستر نرم افزاری تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت تولید و عرضه شده است. یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که باید حتما پیش از خرید نرم افزار crm به آن توجه شود، این است که آیا زیرساختهای سخت افزاری شما توانایی اجرای این نرم افزار را دارند یا خیر. حتی اگر در حال حاضر هم پایگاه مشتریان بزرگی نداشته باشید، در آینده به نقطهای میرسید که دیگر نمیتوانید همهچیز را بهصورت دستی پیش ببرید. ترکیبی(Composites): شیرپوینت امکان یکپارچه سازی داده ها، اسناد و فرآیندها را بدون نیاز به برنامه نویسی فراهم میکند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما