مهمترین نکات برای رسیدن به بهترین مشاوره کنکور تجربی تهران – مشرق نیوز

مرکز مشاوره کنکور دورخیز با بهره گیری از تیم مشاورین با تجربه، انواع خدمات مشاوره کنکور تجربی و ارائه پکیج های مختلف آموزشی به دانش آموزان، موفقیت آن ها را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر تضمین می کند. یک مشاور کنکور پزشکی خوب برای هر دانش آموز یک برنامه اختصاصی ارائه میدهد چون این کار یک امر لازم و ضروری و مهم است چرا که هر فرد هوش و استعداد و زمان مختص خودش را دارد و تمام این موارد در افراد مختلف با هم متفاوت است یک مشاور با تجربه به این موضوع مهم توجه ویژهای دارد. چون چند پله نسبت به رقیبان خود جلوتر هستند و آن هم فقط به دلیل داشتن یک مطالعه پربازده است. با اینکه بهترین مشاوره کنکور تجربی 99 باید به طور کامل تغییرات کنکور تجربی را نسبت به کنکورهای تجربی سالهای گذشته بداند و توضیحات و راهنمایی های کاملی در اختیار افراد قرار دهد، اما نباید انتظار معجزه هم داشته باشید. اما اینروزها این مشاور کنکور و فارغ التحصیل رشته راهنمایی و مشاوره ، دیگر آن اقتدار سابق را ندارد و بیشتر او را باید یک مشاور انگیزشی بسیار خوب دانست تا یک مشاور تحصیلی خوب.

شما اگر یک مشاور خوب داشته باشید، میتونید بهترین راهنمایی ها رو جهت مهندسی منابع و انتخاب بهترین منابع موجود در بازار در بازه های زمانی متفاوت بگیرید. میتوان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلیترین دروس رشته تجربی است، اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی میگیرد؛ لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب میکند حتماً برای رسیدن به موفقیت، به تمام مباحث این رشته علاقه داشته باشد. داوطلبی که هدفش بسایر قوی و محکم باشد برای موفقیت، تمامی سختیهای مسیر را به تن میخرد. از یه طرف دیگه هم برای پزشکی بهش نیاز داره و نمیتونه رهاش کنه. مشاور تحصیلی پزشکی کلیه تکنیک های مطالعه مثل تند خوانی و جمع بندی را به دانش آموز آموزش میدهد مشاور خوب برای دانش آموز از تکنیک تنوع برنامه ریزی استفاده میکند برای موفقیت در کنکور پزشکی به منابع کنکور و کتاب های کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی و نحوه صحیح استفاده از تعطیلات و مدیریت و کنترل زمان نیاز است. در ماههای نخست و ماه های آغازین شروع برنامه مطالعاتی خود، به هیچ عنوان نگران تایم و سرعت تست زنی نباشید بهترین مشاور کنکور ایران و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران در خصوص نحوه مطالعه کتب درسی اعتقاد دارند که پس از مطالعه جزوات دبیران مرجع و پس از حل کردن تمرینات کتاب درسی و پس از بررسی تست های کنکور سالهای گذشته نوبت آن است که خود را در یک آزمون با جامعه آماری بالا محک بزنید البته این آزمون باید استاندارد نیز باشد .

بله دوست عزیز، کنکور به هیچ عنوان فرصتی برای آزمون و خطا به شما نمیده و با توجه به این موضوع که هیچ تجربهای در این زمینه ندارید، بهتره از وجود شخصی در کنار خودتون بهره ببرید که به شما بهترین توصیه ها رو داشته باشه و زمینه کسب موفقیت رو برای شما فراهم کنه. با توضیحاتی که دادیم و اطلاعاتی که از قبل داشتید، به اهمیت کنکور تجربی و شدت رقابت در آن پی برده اید. شما از اینکه میخواهید در کنکور شرکت کنید چه هدفی دارید شما وقتی که هدف گذاری کردید و رشته مورد نظر را پیدا کردید باید با توجه به ضریب اهمیت هر درس برنامه ریزی داشته باشید. به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش : « سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند.

1400 moshavere ostad afshar آرامفر یا همدانی آریان حیدری یا بابک سادات آریان حیدری یا عبدالرضا منتظری آیا برنامه آماده کنیم بخریم؟ یک مشاور تحصیلی پزشکی اول وضعیت درسی دانش آموز را با جزییات کامل میداند و بعد برای قبولی او در رشته پزشکی برنامه ریزی میکند و باید همه برنامه درسی دانش آموز را بداند هدف یک مشاور پزشکی این است که دانش آموز را همراهی کند تا او به نتیجه مطلوبش برسد. مشاور خوب باید در وهله اول خود مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کرده و جا پای وی بگذارند و چگونگی موفق شدن خود را به دانش آموزان انتقال بدهد. استاد حسین پور با صدها رتبه 2 رقمی کنکور پزشکی به عنوان بهترین مشاور کنکور پزشکی در سال 98 معرفی شد. هدف از مشاوره کنکور تجربی ، همراهی مشاور با دانش آموز تا رسیدن به نتیجه مطلوب است. چرا دکتر حسین رونقی بهترین مشاور کنکور تجربی است؟

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما