ملی چارتر قدرتمند ترین سیستم خرید بلیط چارتر و خرید بلیط هواپیما

در حالت اول کلیه صندلی‌های هواپیما توسط چارتر کننده برای مدتی خاص اجاره می‌شود، اما در حالت دوم چارتر کننده تنها تعدادی از صندلی‌های پرواز را اجاره می‌کند. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی
شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد. با کلیک بر روی تاریخ مورد نظر، لیست کلیه پروازهای آن روز به ترتیب کمترین قیمت برای شما نمایش داده خواهد شد. مطابق شرایط و مقررات تامین کنندگان (چارترکنندگان) بر اساس نوع ایرلاین و مبلغ بلیط ، ممکن است بلیطی غیر قابل کنسل و استرداد باشد ؛ که میتوانید جهت بررسی و دریافت اطلاعات با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس حاصل فرمایید. ضمنا در نظر داشته باشید در صورت بروز تاخیر بیش از حد مجاز (2 ساعت) می توانید درخواست بلیت چارتر در ساعات دیگر یا روز دیگر نمایید و یا در صورت کنسل شدن برنامه سفرتان، به دلیل تاخیر بیش از حد ایرلاین (2 ساعت)، مبلغ 100 درصد بلیط خود را در همان روز دریافت نمایید.

چارتر

برای خرید بلیط چارتر استانبول و تفلیس و سفر به این مقاصد دیدنی کافیست نام‌شان را در علی‌بابا جستجو کنید تا لیستی از بلیط‌های موجود برای شما نمایش داده شوند. همیشه ریسک کنسل شدن پرواز وجود دارد و پروازهای چارتری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما این که کنسلی از سوی مسافر بوده یا به دلایلی از سوی شرکت هواپیمایی، با تفاوت‌هایی روبرو خواهد بود.

در کنار پروازهایی که به صورت چارتر ارائه می‌شوند، می‌توانید برچسب چارتر را مشاهده کنید. بدین ترتیب قادر خواهید بود با مقایسه قیمت‌ها و در کمترین زمان، اقدام به رزرو بلیط هواپیما چارتر نمایید. همان طور که گفته شد بلیط چارتر به این دلیل در بسیاری از مواقع ارزان‌تر است که چارترکننده می‌خواهد تمام بلیط‌هایش را بفروشد، بنابراین قیمتش را کاهش می‌دهد. اما در ایام پرسفر سال که بلیط‌های چارترکننده به سرعت به فروش می‌روند، قیمت بلیط هواپیما چارتر معادل با قیمت بلیط سیستمی است و چه بسا در بسیاری از موارد در ایام پرسفر مانند تعطیلات، قیمت بلیط چارتر هواپیما گران‌تر از بلیط سیستمی باشد.

خرید آسان بلیط هواپیما

در واقع شما باید بلیط چارتری پیدا کنید که قیمت آن کمتر از بلیط سیستمی مسیر دلخواه‌تان باشد تا برای شما به‌صرفه باشد. بهترین زمان برای خرید بلیط چارتری در مسیرهای پروازی پر تقاضا و پر رفت‌وآمد یا هر مسیر دیگری، باتوجه‌به هدف‌تان از سفر و زمان سفر می‌تواند متغیر باشد. اما به‌‍صورت‌کلی پیشنهاد ما به شما این است که برای تهیه بلیط هواپیما چارتر در هر مسیری سعی کنید در صورت امکان سفر خود را به زمان‌های غیر پیک سفر موکول کنید یا بلیط خود را در نزدیک‌ترین زمان به پرواز تهیه کنید تا بتوانید بلیط ارزان چارتری را خریداری کرده باشید.

چارتر

قیمت بلیط هواپیما چارتر توسط شرکت چارترکننده مشخص می‌شود، اما هر چه به زمان پرواز نزدیکتر می‌شود، قیمت بلیط چارتر هم ارزانتر می‌شود، به این دلیل که چارترکننده می‌خواهد همه ظرفیت صندلی‌های خالی پر شود. اما اگرتقاضا برای بلیط و پروازهای چارتری زیاد باشد، ممکن است چارترکننده قیمت بلیط هواپیما چارتر را افزایش دهد، مثلا در عیدها و مناسبت‌های ملی و مذهبی که تقاضا برای سفر زیاد است، نرخ بلیط چارتری هواپیما نیز افزایش پیدا می‌کند. سفر کردن همراه کودکان از بهترین تجربه‌هاست؛ چراکه تمام لحظات سفر در کنار این گردشگران کوچک و کنجکاو می‌تواند به ماجراهایی مهیج و شیرین تبدیل شود.

حتما برای مسیرهای رفت و برگشتی قبل از خرید با شرکت هماهنگ نمایید تا بلیط رفت و برگشت شما از یک چارترکننده تهیه شود

مهمترین مزیت در خرید بليط هواپيما چارتر شده برای مسافران عمومی قيمت ارزان آنها نسبت به قيمت واقعیشان در بلیط‌های سیستمی است. البته در بعضی زمانهای پرتردد ممکن است قیمت پروازهای چارتر نسبت به پروازهای سیستمی بیشتر باشد که این قیمت گذاری توسط چارترکننده اعمال می گردد. طرف قرارداد مسافر همیشه شرکت های هواپیمایی هستند و آژانس ها صرفا فروشنده هستند. در واقع این بلیط هواپیما قرارداد میان خود مسافر و شرکت هواپیمایی است که به واسطه آژانس یا سایت تنظیم گردیده است.مسلما تنظیم کننده قرارداد طرف اصلی قضیه نیست. در شرایط گوناگونی شما می‌توانید نسبت به خرید بلیط چارتر اقدام کنید از جمله مهمترین آنها زمانی است تعطیلات خاصی پیش رو نیست و سفرهای کمی نیز در جریان است.

در ادامه به نکات مثبت و منفی بلیط چارتری می‌پردازیم تا هنگام خرید یا در پرواز دچار مشکل نشوید. بدین شکل که در زمان اوج مسافر، شاهد افزایش قیمت در بلیط‌های چارتری هستیم. اما در زمانی که از شدت مسافران بنابر دلایلی کاسته می‌شود؛ چارترکننده برای آنکه صندلی پیش خرید کرده را به فروش برساند؛ قیمت بلیط چارتری را کاهش می‌دهد. با کلیک بر روی دکمه خرید بلیط، فرم اطلاعات مقابل شما گشوده می‌شود که بایستی اطلاعات مسافران را وارد کنید. در این مرحله نیز پس از ثبت اطلاعات کارت بانکی، پرداخت اینترنتی انجام می‌شود و در نهایت بلیط هواپیما چارتری شما به صورت ایمیل برایتان ارسال می‌شود. از میان محبوب‌ترین بلیط‌های چارتر پرواز داخلی، می‌توان به بلیط چارتر مشهد اشاره کرد.

بیشترین پوشش بلیط هواپیما و پرواز:

کافیست در باکس جست و جوی بلیط در بالای این صفحه مبدأ و مقصد پرواز خود را تعیین کرده و خریدی آسان انجام دهید. فصل پیک سفر یا های‌سیزن، زمانی است که تعداد سفرها و حجم تردد مسافران به اوج خود می‌رسد. گویا همه می‌خواهند تعطیلات را در مقصدهای گردشگری سپری کنند، عده‌ای هم قصد دارند به شهر زادگاه خود بروند و اوقات فراغت را در کنار خانواده و بستگان نزدیکشان سپری کنند. در چنین زمان‌هایی که تعداد آن در کشور ما کم نیست، مانند تعطیلات نوروز، اعیاد و مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات تابستان، میزان عرضه و تقاضای بلیط هواپیما افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

  • با تماسی که با آژانس مسافرتی برقرار می‌کنید، استعلام میزان جریمه کنسل شدن پرواز از سوی مسافر وجود داشته و پس از کسر جریمه، معمولا باقی مانده هزینه بلیط، ظرف مدت 72 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.
  • اما باید به این نکته توجه کنید که بیشتر بودن قیمت پرواز سیستمی نسبت به بلیط پرواز چارتری، دلیل بر کیفیت برتر این پروازها نیست.
  • خیر؛ در زمان‌های پرسفر که بلیط‌ها به سرعت فروخته می‌شوند، چارترکننده لزومی بر کاهش قیمت‌ها نمی‌بیند.
  • اما در زمانی که از شدت مسافران بنابر دلایلی کاسته می‌شود؛ چارترکننده برای آنکه صندلی پیش خرید کرده را به فروش برساند؛ قیمت بلیط چارتری را کاهش می‌دهد.
  • برای مثال در زمان های اوج مسافرت مانند تابستان و عید نوروز بلیط هواپیما گرانتر از زمان های خلوت سال است.
  • کد AVIH (هزینه حمل) را از دفاتر فروش بلیط هواپیما دریافت کنید و 2 تا 3 ساعت قبل از سفر در فرودگاه حاضر باشید.

در این شرایط شما بلیط هواپیما را نه به صورت مستقیم از شرکت هواپیمایی، بلکه از چارترکننده می‌خرید. طبیعی است که ایرلاین چارتر دهنده دخالتی در سیاست قیمت گذاری بلیط‌ های چارتر نداشته و بهای بلیط هواپیما چارتر توسط شرکت چارتر کننده تعیین می‌شود، به همین دلیل قیمت بلیط چارتر پرواز با نوساناتی همراه خواهد بود. دلیل این امر آن است که چارتر کننده چه موفق به فروش تمامی بلیط‌ها بشود و چه نتواند تمام صندلی‌های چارتر شده را به فروش برساند، ملزم به پرداخت کل مبلغ اجاره به شرکت هواپیمایی خواهد بود. در این شرایط شرکت چارتر کننده در شرایط و زمان‌های مختلف نرخ بلیط چارتری را تغییر می‌دهد تا موفق به فروش تمام صندلی‌ها شود و از لحاظ اقتصادی سود کند. برای خرید بلیط چارتر هواپیما و پروازهای چارتری می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید.

کدام بلیط هواپیما برای ما بهتر است و از چه نوعی بخریم این سوال مناسبی است که جواب آن ما را به خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما نزدیک تر می کند.هرکدام از انواع بلیط های سیستمی و چارتری مزایا و معایبی  دارند. مثلا بلیط های سیستمی در 90 درصد مواقع اگر مسافر به پرواز نرسد یا از خرید خود منصرف شود قابلیت کنسل کردن با جریمه را دارد. اما بلیط های چارتری مشروط به قبول از طرف چارترکننده ها می باشد و در بیش از 90 درصد موارد اگر مسافر به پرواز نرسد پولی استرداد نمی شود .

  • یکی از روش های استرداد (اعتباری ، کارت) را انتخاب و بر روی گزینه بلیط های فوق کنسل شود کلیک نمایید در صورتی که پیغام بلیط های شما با موفقیت کنسل شد نمایش داده شود ، کنسلی شما انجام شده است.
  • هواپیمایی ایران ایر با بیش از 50 سال قدمت، از معتبرترین هواپیمایی‌های کشورمان است.
  • منظور از هواپیمای چارتر هواپیماهایی با ابعاد کوچکتر هستند که کمتر از 10 نفر مسافر را جابجا می کنند.
  • در این مقاله شرکت باراد ( متخصص با سابقه در زمینه فریت بار ) سعی داریم شما را به طور جامع با تعریف بلیط چارتر آشنا کنیم.

بلیط چارتر ۷۲۴ به بلیط‌ های پروازی گفته می‌شود که آژانس هواپیمایی بخشی از صندلی های یک پرواز یا تمام آن را از پیش اجاره کرده است. در مدل Seat Charter، تنها بخشی از صندلی‌های یک پرواز اجاره شده و در مدل Full Charter، تمامی صندلی‌ها در اختیار یک آژانس هواپیمایی قرار می‌گیرد. روش دیگر انتخاب ایرلاین مورد نظر است، همچین با انتخاب بلیط چارتر یا سیستمی، میتوانید دسترسی بهتری به پیشنهاد ها و قیمت داشته باشد. در پرواز های خارجی انتخاب کلاس پروازی، و زمان پرواز به شما کمک میکند تا انتخاب ها محدود تر و رزرو برای شما آسانتر شود.

این موضوع در کنار پر رونق بودن بازار جزیره قشم و ورود کالاهای مهم به آن، سبب شده تا در فصل‌ تعطیلات و زمان‌های مناسب برای سفر، مسافران زیادی متقاضی سفر به قشم باشند و آژانس‌های مسافرتی بلیط هواپیما آن را چارتر کنند. خرید بلیط هواپیما در سایت blitcharter.com  و پرداخت هزینه بلیط به چند روش امکان پذیر است. حال که با مفهوم پروازهای چارتری آشنا شدیم، خوب است بدانید هواپیمای چارتر با پرواز یا بلیت چارتری اندکی متفاوت است و نباید با آن اشتباه گرفته شود.

ویژگی‌های مهم و تمایز دهنده‌ی پروازهای چارتر از پروازهای سیستمی چیست؟ پروازهای سیستمی همانطور که از نامشان پیداست طبق جدول زمان بندی مشخص و در مسیرهای مشخص انجام می‌شوند، در صورتی که پروازهای چارتری از این قاعده پیروی نمی‌کنند. خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو بلیط لحظه آخری و بلیط ارزان قیمت هواپیماچارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید. اصطلاح بلیط لحظه آخری هواپیما زمانی به کار برده می‌شود که تمامی بلیط‌های هواپیما در زمان‌های نزدیک به پرواز فروخته نشده باشند.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما