مدارس اودیشا برای کلاس های 1-7 از 28 فوریه در بحبوحه کاهش کووید-19 بازگشایی می شوند.

[ad_1]

Bhubaneswar: مدارس برای کلاس های 1 تا 7 در روز دوشنبه پس از نزدیک به دو سال با یک تمرین ایجاد ارتباط یک هفته ای در اودیشا افتتاح می شود.

دولت پیشتر اعلام کرده بود که مدارس از 14 فوریه باز خواهند شد، اما کلکسیونرهای مناطق مختلف به دنبال زمان اضافی برای انجام نظافت، برش بوته ها و تعمیرات جزئی بودند.

آنها به انتخابات روستایی اشاره کردند که به دلیل آن از بسیاری از مدارس به عنوان مرکز رای گیری استفاده می شود. اکثر پرسنل نظرسنجی را کارکنان آموزشی و غیرآموزشی دانشکده و آموزش انبوه (SME) تشکیل می دادند.

بنابراین، اداره اعلام کرد که دانش آموزان از 28 فوریه در کلاس های فیزیکی شرکت خواهند کرد. معلمان باید از 14 فوریه به مدرسه می آمدند تا از نظافت و بهداشت مناسب اطمینان حاصل کنند.

مدارس در مارس 2020 پس از شیوع همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل شدند. کلاس های بدنی برای کلاس های عالی و سایر موسسات آموزشی زودتر شروع شده بود.

بیشنوپادا ستی، دبیر اصلی SME، گفت که مدارس با امید به مشاهده مشارکت مثبت دانش آموزان در از سرگیری کلاس های آفلاین، روز شنبه جلسات والدین و معلمان را برگزار کردند.

دولت رهنمودهایی را ترسیم کرده است، از جمله یک تمرین ایجاد ارتباط یک هفته ای.

ستی گفت که این تمرین با هدف ایجاد یک محیط آموزشی بدون استرس و سرگرم کننده برای کودکان مدرسه ای انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: باید با ایجاد فضای آموزشی شاد در مدارس، به سلامت عاطفی کودکان توجه شود.

معلمان جدول زمانی ثابتی را در مورد تمرین های ایجاد ارتباط آماده خواهند کرد که شامل بحث های آزاد برای به اشتراک گذاشتن خاطرات خوب در طول همه گیری، سرگرمی ها، احساس کودکان و فعالیت های آنها در دوره تعطیلی مدرسه بر اساس دستورالعمل ها خواهد بود.

این اداره همچنین تصمیم گرفته است که یک کمپین بزرگ در سطح روستا ترتیب دهد تا از حضور 100 درصدی مدرسه در روز بازگشایی مدرسه اطمینان حاصل کند.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما