محبوب ترین خرید تتر

هدف مجموعه تاپ تتر، ایجاد بستری امن برای مبادله جفت ارز “تتر/ریال” جهت تامین سرمایه لازم برای ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده است. ارز دیجیتال تتر (tether) که معمولا با نماد USDT نیز در بازار ارز های دیجیتالی شناخته می شود، برای سرمایه گذاران در این بازار به عنوان رمز ارزی امن و بدون حاشیه شناخته می شود؛ هر یک تتر، برابر با یک دلار آمریکا است که همین موضوع نیز باعث می شود به دلیل ثبت قیمت ثابت این ارز مورد توجه عموم قرار گیرد؛ همچنین همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تتر در دسته ی استیبل کوین ها قرار می گیرد.

توکن Tether برای اولین بار با استفاده از پلتفرم Omni Layer بر روی بلاک چین بیت کوین منتشر شد؛ کمی بعد و با هدف کاهش کارمزد انتقال ارز، این توکن بر روی بلاک چین اتریوم (Ethereum)، ترون (Tron)، ایاس (EOS) و الگوراند (Algorand) نیز فعال شده است. بعلاوه بیت کوین ، USDT بعداً به روز شد تا در بلاک چین های Ethereum ، EOS ، Tron ، Algorand و OMG کار کند. USDT بلاکچین خاص خود را ندارد در عوض ، به عنوان رمز دوم در بالای بلاک چین های رمزنگاری شده دیگر: بیت کوین، اتریوم، ایاس، ترون، بیت کوین کش، Algorand و OMG عمل می کند و توسط الگوریتم های هش کردن مربوطه امن می شود. نکته بسیار مهم این است که ترکیب ارزهای فیات مانند دلار و یورو با تکنولوژی بسیار قدرتمند مانند بلاکچین ویژگی هایی به وجود اورد که شکل معاملات را برای سالیان سال تغییر داد. پس همواره جهت جلوگیری از هدر رفتن داراییهای دیجیتالی خود به این نکته توجه فرمایید. تمامی صرافی های ارز دیجیتال داخلی مدارک یکسان مشابهی را از کاربران درخواست میکنند، این مدارک شامل تلفن ثابت، شماره همراه، کارت ملی، شماره حساب، شماره شبا و آدرس محل سکونت به علاوه ی عکسی که در آن متنی که صرافی برای شما مشخص میکند، که باید آن را با خط خود روی کاغذ نوشته و به همراه کارت ملی و کارت بانکی جلوی صورت خود گرفته و از کسی بخواهید از شما عکس بگیرد، این نکته را در نظر داشته باشید که عکس باید به گونه ای باشد که نوشته روی کاغذ و اطلاعات روی کارت ملی و کارت بانکی شما به صورت واضح در عکس مشخص شده باشد.

برای انتخاب بهترین صرافی برای خرید تتر راه های مختلفی وجود دارد یکی از این کارها مشاهده وبلاگ های آن صرافی می باشد، اگر صرافی ارز دیجیتالی کلاهبرداری باشد، زمان و هزینه های خود را خرج بلاگ نمی کند. در ادامه ی آموزش خرید USDT با کمترین کارمزد به بررسی بهترین شبکه برای خرید تتر می پردازیم. در صرافی کوینی فا خرید تتر با کمترین قیمت نسبت به سایر صرافی ها انجام می شود.یکی از خدمات ویژه صرافی کوینی فا واریز آنی و 1 ساعته ریال به حساب کاربران بعد از فروش تتر می باشد.شما می توانید خرید و فروش تتر را در کوینی فا با ساده ترین و سریعترین روش احراز هویت انجام دهید. در ادامه به معرفی چند صرافی خرید و تتر که دارای اعتبار بالایی هستند اشاره خواهیم کرد. طبق گفته تتر ، هر زمان که رمزهای جدید USDT را صادر می کند ، همان مقدار USD را به ذخایر خود اختصاص می دهد ، بنابراین اطمینان حاصل می کند که USDT به طور کامل توسط پول نقد و معادل نقدی آن پشتیبانی می شود. پس از آن شما می توانید با وارد کردن مقدار ارز مورد نظر خود و مشاهده ارزش ریالی آن، پس از تایید وارد مرحله خرید شوید.

درعوض ، آنها گزارش های شفافیت روزانه را ارائه می دهند و مقدار كل ذخایر و بدهی های دارایی خود را لیست می كنند ، حساب دوم مربوط به مقدار USDT در گردش است. در صفحۀ اصلی صرافی و از لیست ارزهای دیجیتال، رمزارز تتر را پیدا کرده و از گزینههای مقابل این رمزارز، «خرید» را انتخاب میکنیم. در این سایت با یک ثبت نام ساده ، قادرید آدرس کیف پول USDT خود را دریافت نمایید و از صرافی های معتبر توکن مورد نیاز خود را بخرید . بعد از انتخاب کردن و نصب کیف پول مناسب باید به دنبال یک فروشنده مورد اعتماد برای خرید ارز دیجیتال تتر را پیدا کنیم، این شخص می تواند یک شخص حقیقی و یا یک صرافی آنلاین خرید ارز دیجیتال باشد. با این ساده سازی و صرفهجویی در زمان و هزینه کاربران، عده زیادی به سمت ثبت معاملات در صرافی کیف پول من سوق پیدا کردهاند. مزیت خوب دیگه این رمز ارز اینه که تقریبا خیلی از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری از این توکن پشتیبانی میکنن و شما میتونید موقع خرید تتر در اکثر کیف پول ها اونو ذخیره کنید.

در کل عرضه USDT محدودیت سخت افزاری وجود ندارد – با توجه به اینکه این شرکت متعلق به یک شرکت خصوصی است ، از لحاظ تئوری ، انتشار آن فقط با سیاست های تتر محدود می شود. اما کارمزد انتقال هر میزان USDT فقط یک دلار است؛ بعد از خرید تتر و ارسال آن به فردی دیگر فقط 1 دلار (1 واحد ارز دیجیتال USDT) به عنوان هزینه انتقال پرداخت میکنید و این هزینه به میزان انتقال بستگی ندارد. این ارز دیجیتال را هیچ کشوری یا فردی کنترل نمیکند. اگر به دنبال سرمایهگذاری یا معامله ارزهای دیجیتال باشید، احتمالاً نام تتر را شنیدهاید. علاوه بر این ، تتر برنامه صدور خود را زودتر از موعد اعلام نمی کند.

علاوه بر امکان خرید Tether در بیت برگ بیش از 300 ارز دیگر قابلیت خرید دارند که با مراجعه به صفحه اصلی میتوانید آنها را مشاهده کنید. علاوه بر این ، USDT یک روش ساده برای معامله معادل دلار آمریکا بین مناطق ، کشورها و حتی قاره ها از طریق بلاکچین فراهم می کند ، بدون اینکه به یک واسطه کند و گران قیمت مانند یک بانک یا یک ارائه دهنده خدمات مالی اعتماد کنید. در ابتدا تتر با عنوان Realcoin که یک توکن ارز دیجیتال لایه دوم بر روی بلاکچین بیت کوین با استفاده از پلتفرم Omni ساخته شده بود، شناخته شد اما بعداً به USTether و سپس در نهایت به USDT تغییر نام داد.

در سال 2013 ، او یک شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر بلاکچین کاپیتال (Blockchain Capital) را تأسیس کرد ، که تا سال 2017 بیش از 80 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده بود. پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به فروش ارز های خود نمائید. شما میتوانید از 3 روش ارز تتر (USDT) خود را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید. این ویژگی USDT را به مکانی امن برای سرمایه گذاران رمزنگاری تبدیل می کند: در دوره های ناپایداری بالا ، آنها می توانند نمونه کارهای خود را در تتر مستقر کنند بدون اینکه به طور کامل به دلار آمریکا پول نقد بدهند. ارز تتر یکی از رمز ارز های محبوب در میان کاربران است که به دلیل ثبات قیمت خود مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است. USDT یک ارز ثابت (ارز رمزنگاری شده با ارزش پایدار) می باشد،که قیمت دلار آمریکا را توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ تتر صادر شده ، منعکس می کند.

هدف اعلام شده USDT ترکیب ماهیت بدون محدودیت ارزهای رمزنگاری شده ، که می تواند بدون واسطه شخص ثالث مورد اعتماد بین کاربران با ارزش پایدار دلار آمریکا ارسال شود. طبق این ادعا، شرکت آیفینکس واحدهای USDT بدون پشتوانه ایجاد کرده، با آن بیت کوین خریده و باعث رشد مصنوعی قیمت بیت کوین شده است. کالینز از سال 2020 در راس فناوری SmarMedia Technologies ، یک شرکت فناوری بازاریابی و تبلیغات است. ریو کالینز در دو سال اول ابتدایی پیدایش تتر مدیر عامل شرکت بود. پیش از این ، او چندین شرکت موفق را تاسیس کرده بود ، مانند شبکه تبلیغات آنلاین Traffic Marketplace ، استودیوی سرگرمی RedLever و وب سایت شرط بندی Pala Interactive. بروک پیرس یک کارآفرین مشهور است که تعدادی از پروژه های مطرح در صنایع رمزنگاری و سرگرمی را بنیان گذاشته است.

بروک پیرس یک کارآفرین مشهور است که تعدادی از پروژههای مطرح در صنایع ارز دیجیتال و سرگرمی را بنیان گذاشته است. تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال واسطه است، که با ارزش بازار حدود ۷۸.۴۳ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار گرفته و سهم ۳.۵۵ درصدی از کل بازار را به خود اختصاص داده است. قیمت آن همیشه حدود یک دلار آمریکا مقداری بالا و پایین میشود. دیجی دلار یکی از صرافیهای آنلاین است که در ایران خدمات خرید پرفکت مانی ارزان را ارائه میدهد. امکاناتی ازقبیل خریدوفروش آنلاین و ۲۴ ساعتهی ارزهای دیجیتال همانند پرفکت مانی و دوج کوین، پشتیبانی ۲۴ ساعته و قیمت ارزان از ویژگیهای آن است.

مزیت عمده خرید ووچر پرفکت مانی این است که هم کاربران پرفکت مانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند از این کارت های شارژ استفاده کنند و به حساب خود و دیگران پول واریز کرده یا برداشت کنند بدون هیچ کارمزدی. اگر تا به حال از بازی های درآمدزای بلاکچینی استفاده کرده باشید، احتمالا مشاهده کرده اید که اکثر این بازی … در همان زمان اگر فردی قصد خرید بیت کوین را از همان صرافی داشته باشد، آن صرافی Tether خود را به بیت کوین تبدیل میکند و به مشتری خود تحویل میدهد. همچنین اگر خودتان اقدام به گرفتن سلفی از دوربین جلو گوشی میکنید، متن برعکس و درواقع آینهای خواهد شد؛ بنابراین لازم است فردی دیگر از دوربین پشت گوشی از شما عکس بگیرد. اگر دربرنامه خود خرید پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی یا خرید دوج کوین را دارید، کافی است در یک سایت رسمی و معتبر یا همان صرافی آنلاین، حساب باز کنید. در این مقاله از سایت ارز دیجیتال ارزکت قصد داریم پس از معرفی تتر، به صرافی خرید و فروش تتر نیز بپردازیم.

تتر نیز یکی از این ارزهای دیجیتال است که قابلیت استخراج شدن را ندارد و شما برای اینکه تتر داشته باشید باید از صرافی معتبر خرید و فروش تتر در ایران، آن را تهیه کنید. این شبکه این روزها کم کم داره در همه صرافی های ارز دیجیتال پشتیبانی میشه و یکی از ارزون ترین و سریع ترین راه های انتقال تتر هستش. یکی از این ارز ها که معمولا ارزش ثابتی دارد دلار دیجیتال آمریکایی است که با روی کار آمدن ارز های دیجیتالی در ایران خرید تتر به جای آن افزایش یافته است. مثلاً شما می توانید به جای پرداخت تتر برای خرید ریپل، از پرداخت بیت کوین استفاده نمایید. همچنین به جای نگهداری پول در بانک می توانید از آن برای ذخیره پول استفاده نمایید . و میتوان آن را روی کیف پول های نرم افزاری و سخت افزای نگهداری کرد. اکثر کیف پول های سخت افزاری مانند دستگاه های USB هستند و می توان این نوع والت ها را به رایانه متصل کرد.

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال تتر، ولت نرم افزاری متامسک هست. بنابراین پیش از انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری و انجام معاملات تتر، مطمئن شوید که والت مورد نظر از این رمز ارز پشتیبانی میکند. همانطور که می دانید امروزه کیف پول های بسیار زیادی هستند که در پلتفرم های مختلف به شما ارائه می شوند و شما می توانید انواع ارز دیجیتال را در آنها نگهداری کنید. بهتره بدونین خرید و فروش یا نگهداری ارز دیجیتال تتر در ایران نه قانونی است و نه غیر قانونی، چون در حال حاضر قانون گذاری در این زمینه در ایران انجام نشده و برای اون جرم نگاری صورت نگرفته. ما در تاپ تتر تلاش میکنیم تا با امنیت کامل، سرعت بالا و ارائه بهترین نرخ مبادله، بالاترین میزان رضایت را در زمینه خرید و فروش تتر برای همراهان عزیز خود، ایجاد کنیم. بنابراین برای هموطنان عزیز ساکن ایران ، استفاده از این سایت پیشنهاد نمی گردد . درصورتی که جواب سوال خودتان را از قسمت پایین پیدا نکردید میتوانید از طریق پشتیبانی سایت راهنمایی بگیرید. در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما
این وب‌سایت به عنوان یکی از منابع ممکن برای مطالعه و بررسی ارائه شده است، اما ما از هیچگونه توصیه‌ای برای استفاده از این محتوا خودداری می‌کنیم.